Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Wymiana paska rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Chciałby wymienić pasek tylko nie wiem jak się za to zabrać. NIe wiem czy trzeba ruszać klimę czy można to zrobić bez rozbierania połowy samochodu. Może mi ktoś opisze po krótce co i jak się rozbiera po kolei. Jaki pasek jest przez kolegów preferowany? Czy przy wymianie paska trzeba wymieniać pompe wody i napinacz, może jakieś rolki? (tak miałem w tigrze). Ile może kosztować taki zestaw? Dzięki za odpowiedź. :biggrin:

Opublikowano

Trzeba wymontowac zdzerzak,przednia sciane,chlodnice od klimy mozna odchylic od wody tez.

Opublikowano

tak jak kolega napisał jest troche roboty, wymienić napinacz i rolki.

Opublikowano

trzeba zwalic cała morde na glebe .... :twisted:

i wtedy wymieniasz napinacze,rolki,pasek,pompe wody,simeringi,kolo na wale korbowym itp/itd ....

reasumujac ... czytajac Twojego posta nasuwa sie tylko jedna odpowiedz : jedz do mechanika :exclaim:

Opublikowano

A orientuje się ktoś ile to wszystko w ASO Audi?

Opublikowano
Witam.

Chciałby wymienić pasek tylko nie wiem jak się za to zabrać. NIe wiem czy trzeba ruszać klimę czy można to zrobić bez rozbierania połowy samochodu. Może mi ktoś opisze po krótce co i jak się rozbiera po kolei. Jaki pasek jest przez kolegów preferowany? Czy przy wymianie paska trzeba wymieniać pompe wody i napinacz, może jakieś rolki? (tak miałem w tigrze). Ile może kosztować taki zestaw? Dzięki za odpowiedź. :biggrin:

Napisz, skąd dokładniej pochodzisz, to może jakiegoś mechaniora ci polecę.

Opublikowano

Audi centrum Wrocław:

90km 1z dwie rolki i pasek 500zł

full komplet tzn. pasek wieloklinowy itd. 1200zł

założenie 500zł

Opublikowano
A orientuje się ktoś ile to wszystko w ASO Audi?

A4 TDI AFN 110KM. ASO VW Duszniki Wlkp. - 40 km od Poznania - specjalnie pojechałem do tego serwisu, bo miejscowość jest mała (wszyscy się "znają"), no i mechanicy pracują tam od przeszło 10 lat (sprawdzałem) - zapłaciłem 980 zł za absolutnie kompletny rozrząd (z częściami do wymiany rozrządu - wszystkie Oryginalne VW/Audi - wymieniane zgodnie z technologią naprawy VW/Audi - nawet śruby) i z paskami wielorowkowymi, robocizną, testem całego auta i USTAWIANIEM pompy Vagiem (o wiele lepiej teraz zapala i o 0.2 l/100km mniej pali), myciem, sprzątaniem, gwarancją na 90.000 km, wpisem w książką serwisową. Trwało od 8.10, a o 15.45 auto było gotowe. Nawet jak zostawiłem auto to mnie odwieźli do domu serwisowym VW Caddy SDI. Auto chodzi po naprawie idealnie! Polecam. Za niecały 1000 zł MAM ŚWIęTY SPOKÓJ!!!

Opublikowano

Jaką pompę sie ustawia VAGiem?CZy pompę wody też zmieniałeś w tej cenie?

Opublikowano
Jaką pompę sie ustawia VAGiem?

mechnicznie z pomoca Vag'a (aby odczytac wartość)

Opublikowano

A ja dzis pytałem o wymiane rozrządu we Wrocławiu a Audi Centrum, tylko wstpęnie bez szczegółów gość powiedział 2000 same częsci (z pompą wody).

Potem pytałem o robociznę na Rakowej to robota 250 zeta (w sklepie komplet do wymiany kosztuje 400 zeta (chyba bez kółek i pompy wody).

Opublikowano
Jaką pompę sie ustawia VAGiem?CZy pompę wody też zmieniałeś w tej cenie?

Pompę ustawia się mechanicznie a vagiem odczytuje się jej nastawy, bo do tego vag służy! W moim silniku - 1.9 TDI AFN 110KM nie trzeba wymieniać pompy wody "na zapas", bo w moim silniczku nie jest napędzana paskiem rozrządu, tylko wielorowkowym. Mówili, że będą dzwonić w trakcie usługi czy będzie potrzeba wymiany, ale okazało się że jest w dobrym stanie. Natomiast w trakcie naprawy zadzwonili, że do wymiany są uszczelniacze i napinacz paska wielorowkowego, zgodziłem się i za to zapłaciłem extra. Przypominam, że dostałem na fakturze puisemną gwarancję na 90 000 km. W Poznaniu w serwisie Audi wycena była dużo droższa, więc zaglądnijcie do serwisu Volkswagena.

Opublikowano
A ja dzis pytałem o wymiane rozrządu we Wrocławiu a Audi Centrum, tylko wstpęnie bez szczegółów gość powiedział 2000 same częsci (z pompą wody).

No to z ceną chyba przesadzili jak Ci tyle powiedzieli za same cześci :-)

Ja w grodzie Kraka za komplenty rozrząd (cześci oczywiscie ORI + robocizna ) z pompą wody i wymianą oleju w ASO zapłaciłem 1700 zł w B6

Opublikowano

Apropo pompy wody, to nie jest napędzana zębatym, ale jak będziesz chciał ją wymienić póżniej to robota taka jak przy rozrządzie - bo nie ma dostępu.

Opublikowano
Apropo pompy wody, to nie jest napędzana zębatym, ale jak będziesz chciał ją wymienić póżniej to robota taka jak przy rozrządzie

Czyli dla kumatego mechanika 1,5 godziny wiec chyba nie ma sensu ladowac sie w koszty na zapas jesli przy wymianie rozrzadu nie widac potrzeby wymiany pompy

Opublikowano
Apropo pompy wody, to nie jest napędzana zębatym, ale jak będziesz chciał ją wymienić póżniej to robota taka jak przy rozrządzie

Czyli dla kumatego mechanika 1,5 godziny wiec chyba nie ma sensu ladowac sie w koszty na zapas jesli przy wymianie rozrzadu nie widac potrzeby wymiany pompy

jak juz wmieniac to wszsytko ... imiec swiety spokoj na kilkadziesiat tysiecy kilometrów ....

p.s a koszty nie sa takie straszne

Opublikowano

A jaki koszt pompy do 1Z w ASO?

Opublikowano
A jaki koszt pompy do 1Z w ASO?

jakieś 300-400 zł ?

Opublikowano
A jaki koszt pompy do 1Z w ASO?

jakieś 300-400 zł ?

ale w ASO takich rzeczy sie nie kupuje .... :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...