swiru_2005 1 Posted February 21, 2007 Share Posted February 21, 2007 Witam. Chciałby wymienić pasek tylko nie wiem jak się za to zabrać. NIe wiem czy trzeba ruszać klimę czy można to zrobić bez rozbierania połowy samochodu. Może mi ktoś opisze po krótce co i jak się rozbiera po kolei. Jaki pasek jest przez kolegów preferowany? Czy przy wymianie paska trzeba wymieniać pompe wody i napinacz, może jakieś rolki? (tak miałem w tigrze). Ile może kosztować taki zestaw? Dzięki za odpowiedź. :biggrin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
marewel 3 Posted February 21, 2007 Share Posted February 21, 2007 Trzeba wymontowac zdzerzak,przednia sciane,chlodnice od klimy mozna odchylic od wody tez. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzyniek 3 Posted February 21, 2007 Share Posted February 21, 2007 tak jak kolega napisał jest troche roboty, wymienić napinacz i rolki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted February 21, 2007 Share Posted February 21, 2007 trzeba zwalic cała morde na glebe .... :twisted: i wtedy wymieniasz napinacze,rolki,pasek,pompe wody,simeringi,kolo na wale korbowym itp/itd .... reasumujac ... czytajac Twojego posta nasuwa sie tylko jedna odpowiedz : jedz do mechanika :exclaim: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon 0 Posted February 21, 2007 Share Posted February 21, 2007 A orientuje się ktoś ile to wszystko w ASO Audi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szogun0 9 Posted February 22, 2007 Share Posted February 22, 2007 Witam.Chciałby wymienić pasek tylko nie wiem jak się za to zabrać. NIe wiem czy trzeba ruszać klimę czy można to zrobić bez rozbierania połowy samochodu. Może mi ktoś opisze po krótce co i jak się rozbiera po kolei. Jaki pasek jest przez kolegów preferowany? Czy przy wymianie paska trzeba wymieniać pompe wody i napinacz, może jakieś rolki? (tak miałem w tigrze). Ile może kosztować taki zestaw? Dzięki za odpowiedź. :biggrin: Napisz, skąd dokładniej pochodzisz, to może jakiegoś mechaniora ci polecę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon 0 Posted February 23, 2007 Share Posted February 23, 2007 Audi centrum Wrocław: 90km 1z dwie rolki i pasek 500zł full komplet tzn. pasek wieloklinowy itd. 1200zł założenie 500zł Link to comment Share on other sites More sharing options...
miczek.mk 1 Posted February 23, 2007 Share Posted February 23, 2007 A orientuje się ktoś ile to wszystko w ASO Audi? A4 TDI AFN 110KM. ASO VW Duszniki Wlkp. - 40 km od Poznania - specjalnie pojechałem do tego serwisu, bo miejscowość jest mała (wszyscy się "znają"), no i mechanicy pracują tam od przeszło 10 lat (sprawdzałem) - zapłaciłem 980 zł za absolutnie kompletny rozrząd (z częściami do wymiany rozrządu - wszystkie Oryginalne VW/Audi - wymieniane zgodnie z technologią naprawy VW/Audi - nawet śruby) i z paskami wielorowkowymi, robocizną, testem całego auta i USTAWIANIEM pompy Vagiem (o wiele lepiej teraz zapala i o 0.2 l/100km mniej pali), myciem, sprzątaniem, gwarancją na 90.000 km, wpisem w książką serwisową. Trwało od 8.10, a o 15.45 auto było gotowe. Nawet jak zostawiłem auto to mnie odwieźli do domu serwisowym VW Caddy SDI. Auto chodzi po naprawie idealnie! Polecam. Za niecały 1000 zł MAM ŚWIęTY SPOKÓJ!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon 0 Posted February 23, 2007 Share Posted February 23, 2007 Jaką pompę sie ustawia VAGiem?CZy pompę wody też zmieniałeś w tej cenie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted February 23, 2007 Share Posted February 23, 2007 Jaką pompę sie ustawia VAGiem? mechnicznie z pomoca Vag'a (aby odczytac wartość) Link to comment Share on other sites More sharing options...
woj-o 0 Posted February 23, 2007 Share Posted February 23, 2007 A ja dzis pytałem o wymiane rozrządu we Wrocławiu a Audi Centrum, tylko wstpęnie bez szczegółów gość powiedział 2000 same częsci (z pompą wody). Potem pytałem o robociznę na Rakowej to robota 250 zeta (w sklepie komplet do wymiany kosztuje 400 zeta (chyba bez kółek i pompy wody). Link to comment Share on other sites More sharing options...
miczek.mk 1 Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Jaką pompę sie ustawia VAGiem?CZy pompę wody też zmieniałeś w tej cenie? Pompę ustawia się mechanicznie a vagiem odczytuje się jej nastawy, bo do tego vag służy! W moim silniku - 1.9 TDI AFN 110KM nie trzeba wymieniać pompy wody "na zapas", bo w moim silniczku nie jest napędzana paskiem rozrządu, tylko wielorowkowym. Mówili, że będą dzwonić w trakcie usługi czy będzie potrzeba wymiany, ale okazało się że jest w dobrym stanie. Natomiast w trakcie naprawy zadzwonili, że do wymiany są uszczelniacze i napinacz paska wielorowkowego, zgodziłem się i za to zapłaciłem extra. Przypominam, że dostałem na fakturze puisemną gwarancję na 90 000 km. W Poznaniu w serwisie Audi wycena była dużo droższa, więc zaglądnijcie do serwisu Volkswagena. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cuber 62 Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 A ja dzis pytałem o wymiane rozrządu we Wrocławiu a Audi Centrum, tylko wstpęnie bez szczegółów gość powiedział 2000 same częsci (z pompą wody). No to z ceną chyba przesadzili jak Ci tyle powiedzieli za same cześci :-) Ja w grodzie Kraka za komplenty rozrząd (cześci oczywiscie ORI + robocizna ) z pompą wody i wymianą oleju w ASO zapłaciłem 1700 zł w B6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalina 0 Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Apropo pompy wody, to nie jest napędzana zębatym, ale jak będziesz chciał ją wymienić póżniej to robota taka jak przy rozrządzie - bo nie ma dostępu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BarthPL 0 Posted February 25, 2007 Share Posted February 25, 2007 Apropo pompy wody, to nie jest napędzana zębatym, ale jak będziesz chciał ją wymienić póżniej to robota taka jak przy rozrządzie Czyli dla kumatego mechanika 1,5 godziny wiec chyba nie ma sensu ladowac sie w koszty na zapas jesli przy wymianie rozrzadu nie widac potrzeby wymiany pompy Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted February 25, 2007 Share Posted February 25, 2007 Apropo pompy wody, to nie jest napędzana zębatym, ale jak będziesz chciał ją wymienić póżniej to robota taka jak przy rozrządzie Czyli dla kumatego mechanika 1,5 godziny wiec chyba nie ma sensu ladowac sie w koszty na zapas jesli przy wymianie rozrzadu nie widac potrzeby wymiany pompy jak juz wmieniac to wszsytko ... imiec swiety spokoj na kilkadziesiat tysiecy kilometrów .... p.s a koszty nie sa takie straszne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon 0 Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 A jaki koszt pompy do 1Z w ASO? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 A jaki koszt pompy do 1Z w ASO? jakieś 300-400 zł ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 A jaki koszt pompy do 1Z w ASO? jakieś 300-400 zł ? ale w ASO takich rzeczy sie nie kupuje .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BarthPL 0 Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 ale w ASO takich rzeczy sie nie kupuje .... hehe. :biggrin: Swiete slowa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon 0 Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 A gdzie się kupuje części które długo wytrzymają są jak ori jak się podaje żeby kupić taniej i dobre a nie jakieś noname że mi np.łożysko w czymś tam pójdzie? Np.patrzę na paski rozrządu do 1Z Gates i Bosch który lepszy czy lepsze od oryginału? W ASO pompa wody 303zł Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 A gdzie się kupuje części w sklepie ............. :twisted: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon 0 Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 Takim z częściami czy z koszykami na monety? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 Takim z częściami czy z koszykami na monety? he he he z czesciami samochodowymi ... cały myk polega na tym zeby wiedziec jakiej firmy kupic .... (a tego dowiesz sie uzywajac opcji szukaj) ... p.s osobiscie opisywalem wymiane rozrzadu: co i jakiej firmy .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon 0 Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 Wielkie dzięki mod: spanky! Ja taki jestem że jak sie nie znam to bym kupił z ETKI i tyle ale wiem ze pewnie tracę w niektórych przypadkach... np.wąż ciśnieniowy 86zł 1H0 145 834J pewnie gdzie indziej bym taniej znalazł niż w Audi ale jak ostatni wytrzymał 12lat to ta kwota to jest nic! A nie znam się na tyle żeby móc wybrać np.pasek ori 134zł a bosch np.95zł czy gates 89zł po prostu nie wiem.Ale już włączam szukaj Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalina 0 Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Tego węza zrobiłem za 10 zł. Użyłem pewnej części do Poloneza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon 0 Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Znajomy Niemiec powiedziałby: "Polnische Wirtschaft" :frown: ja kupiłem oryginalik 2 jahre gwarancji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalina 0 Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 :smile: :smile: - jak bym sobie sam nie poradził to kilka dni auto by stało, bo trzeba zamówić - rozumiem jak bym chciał kupić głowicę, ale kawałek gumowej rurki nie mają na miejscu - paranoja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 :smile: :smile: - jak bym sobie sam nie poradził to kilka dni auto by stało, bo trzeba zamówić - rozumiem jak bym chciał kupić głowicę, ale kawałek gumowej rurki nie mają na miejscu - paranoja. małe OT to jeszcze nic ... kiedys jak miale B4 TDI przy wymianie rozrzadu okazało sie ze musze wymienic srube mocujaca koło pasowe do wałka rozrzadu ... (nie ma zamiennikow tylko oryginał) .... czekałem na nia 4 miesiace :exclaim: ... zapłaciłem 8 zł .... p.s co by nie było watpliwosci przez te 4 miesiace autkiem jezdilem na uzywanej srubie od AFN-a ... koniec OT Link to comment Share on other sites More sharing options...
netshdw 0 Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Będę wymianiał rozrząd i tu pytanie czy coś jeszcze trzeba kupić poza częściami na zdjęciach? Czy są to dobre (jakość) części? Dodatkowo w sklepie poradzono mi żebym wymienił zewnętrzny napinacz(?) gdyż jest przekrzywiony i może spowodować podobne straty jak awaria rozrządu, czy to prawda czy można jeszcze poczekać z wymianą(koszt to 520 PLN za sam napinacz + 400 za robociznę przy wymianie wszystkiego). Jak widać na zdjęciach jest też olaj Mobile1 czy to dobry wybór czy wymienić na inny? P.S. Audi z rocznika 97, przebieg 158kkm silnik 90 KM Dzięki za radę i opinię Pozdrawiam [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 01-03-2007, 18:56 ] parę linii niżej miałeś taki sam post ! Po co tworzysz nowy wątek ! Scaliłem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now