Hanurabi Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 Witam, Kilka dni temu uraczył mnie komunikat na FIS by sprawdzić czy zamknięty jest wlew paliwa po czym po kilku kilometrach wyskoczył check, który po podpięciu do VAG okazał się być: P0441 - Evaporative Emission Control System, Incorrect Purge Flow P0455 - Evaporative Emission Control System Leak Detected ( gross leak, check fuel cap ) Po skasowaniu i kolejnych kilkunastu kilometrach to samo. I teraz pytanie czy jest to książkowy objaw uszkodzenia zaworu EVAP N80 czy też coś innego. Zastanawiam się ze względu na dwa fakty 1. Moja A4 to wersja z USA, która ma podobno dodatkowo pompkę odpowietrzania w baku z węglem aktywnym (8K0906271 pompa diagnostyczna do instalacji paliwowej) 2. Jakiś miesiąc temu wykonywałem konserwację tylnych nadkoli , a za nimi znajdują się właśnie instalacje paliwowe i może przy tej operacji coś zostało naruszone/zabrudzone. Proszę o wskazówki.
darek181289 Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Kup zaworek, są to groszowe sprawy, jeśli wymiana nie pomoże, to szukaj gdzieś nieszczelności u układnie odpowietrzenia zbiornika paliwa, sprawdź wszystkie wężyki od kolektora do filtra węglowego pod kołem zapasowym oraz idące do baki i w nadkole
Radoslaw Patora Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Podlacz generator dymu w uklad EVAP i zerkaj ktoredy dymek zacznie sie wydostawac gdy masz wlaczony zaplon-tak sie tu diagnozuje evap
Hanurabi Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Dla potomnych - temat rozwiązany. Wymiana EVAP N80 załatwiła sprawę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się