Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 1.8T Q/ S4 look/ Shadow line/249KM 365Nm/ Vfiz/ Gwint/ Recaro/ Kiera MF zB8 lift/ Hamulce 345/300


Rob@k

Rekomendowane odpowiedzi

To już nie ładuj tyle😅

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Adam87 napisał(a):

To już nie ładuj tyle😅

 

Żadnych takich. Spokojna jazda :wink:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Rob@k napisał(a):

Żadnych takich. Spokojna jazda :wink:

365 Nm robi swoje,  a sprzęgło BFB znosi nieco mniej niż BEX. 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przygód ciąg dalszy.Powrót z nad morza i kolejne kłopoty. 60 km od domu zjechałem na stację paliw, zatrzymałem się nie gasząc motoru, żeby schłodzić turbo, a silnik zaczął telepać na wolnych obrotach jak sieczkarnia i zaczął mrugać check. Dojechałem do domu,podpiąłem kompa i masa błędów:wallbash:. Po przeczytaniu prawie całego internetu diagnoza padła na uszkodzony zaworek odmy. Wymontowałem go i puszcza w obie strony. Zakupiłem od razu wszystkie nowe graty do odmy, zaworek, trójnik, kolanko i regulator ciśnienia turbosprężarki. Zobaczymy czy wymiana pomoże.

Edytowane przez Rob@k
  • Lubię to 1
  • Wrrr 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba dwa tygodnie temu ktoś założył podobny temat że mu zaworek odmy podobne problemy sprawiał i po wymianie spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Langista napisał(a):

Chyba dwa tygodnie temu ktoś założył podobny temat że mu zaworek odmy podobne problemy sprawiał i po wymianie spokój.

Gdzieś się natknołem na ten temat i dlatego od tego zacząłem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem u siebie kilka dni temu to samo. Zaworek zaworkiem. 80pln ale jak nie ustąpi i będzie dalej to samo sprawdź czujnik wałka rozrządu. U mnie się problemy nałożyły ale go rozwiązały. 👍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód naprawiony. Winny był zaworek. Że takie małe g.. no takich problemów narobiło. 

  • wow 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak mało brakowało i byłby swap na coś większego :decayed:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.08.2023 o 16:23, Rob@k napisał(a):

Samochód naprawiony. Winny był zaworek. Że takie małe g.. no takich problemów narobiło. 

Czasem tak jest taka mała rzecz, a może nerwów narobić .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.08.2023 o 23:40, H4mm3R napisał(a):

A tak mało brakowało i byłby swap na coś większego :decayed:

Żona napewno była by zadowolona, mój portwel nie koniecznie :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, A4b6quattro napisał(a):

Czasem tak jest taka mała rzecz, a może nerwów narobić .

Dobrze ze tylko to. 68zl i jeździmy dalej. 

Edytowane przez Rob@k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Graty skompletowane i można odstawiać auto na warsztat. Cały zestaw z AWX plus nowe osłony przegubów bo jedna niestety pękła. 

IMG_20231028_142225.thumb.jpg.d96d09fe1f2f1ec29a804fe0e68d9d30.jpg

  • Lubię to 1
  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.08.2023 o 14:19, Rob@k napisał(a):

Przygód ciąg dalszy.Powrót z nad morza i kolejne kłopoty. 60 km od domu zjechałem na stację paliw, zatrzymałem się nie gasząc motoru, żeby schłodzić turbo, a silnik zaczął telepać na wolnych obrotach jak sieczkarnia i zaczął mrugać check. Dojechałem do domu,podpiąłem kompa i masa błędów:wallbash:. Po przeczytaniu prawie całego internetu diagnoza padła na uszkodzony zaworek odmy. Wymontowałem go i puszcza w obie strony. Zakupiłem od razu wszystkie nowe graty do odmy, zaworek, trójnik, kolanko i regulator ciśnienia turbosprężarki. Zobaczymy czy wymiana pomoże.

Od dawan jest stosowany myk z tym zaworkiem odmy. On maksymalnie wytrzymuje 0.7b doładowania.

W mocno doładowanych daje się zawór zwrotny między ten zaworek a kolektor dolotowy. 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, przemolll napisał(a):

Od dawan jest stosowany myk z tym zaworkiem odmy. On maksymalnie wytrzymuje 0.7b doładowania.

Piszesz o zaworku w trójniku odmy? Jeśli tak to nie zgodzę się z Twoją tezą, bo umnie jakos znosi 1,5bara od bardzo dawna.

21 godzin temu, Rob@k napisał(a):

Cały zestaw z AWX plus

Załóż lepiej tarczę z tlumikami drgan od bfb, bo zaraz będziesz drugi raz skrzynię zrzucać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, przem8 napisał(a):

Piszesz o zaworku w trójniku odmy? Jeśli tak to nie zgodzę się z Twoją tezą, bo umnie jakos znosi 1,5bara od bardzo dawna.

Załóż lepiej tarczę z tlumikami drgan od bfb, bo zaraz będziesz drugi raz skrzynię zrzucać.

Tarcza jest od quattro z tłumika i drgań. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, przem8 napisał(a):

Piszesz o zaworku w trójniku odmy? Jeśli tak to nie zgodzę się z Twoją tezą, bo umnie jakos znosi 1,5bara od bardzo dawna.

Załóż lepiej tarczę z tlumikami drgan od bfb, bo zaraz będziesz drugi raz skrzynię zrzucać.

Zależy jak turbina. 1.5b z k03s a z g30 to co innego. Się nie zgadzaj iak chcesz 😁 kwestia kto jak auto upala 👍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, przemolll napisał(a):

kwestia kto jak auto upala 👍

Nie przekraczam 2 tys obr. bo się boję🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...