Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 1.8T Q/ S4 look/ Shadow line/249KM 365Nm/ Vfiz/ Gwint/ Recaro/ Kiera MF zB8 lift/ Hamulce 345/300


Rob@k

Rekomendowane odpowiedzi

Auto odebrane od mechanika. Sprzęgło wsadzone i znowu można normalnie przyspieszać 😁

Tylko mechanik zdziwiony, że sprzęgło z tdi do benzyny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te twoje letnie Oxigin Concave to ET35? Nie wadzi o przednie zaciski? Czy ET45 na dystansie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, orionek65 napisał(a):

Te twoje letnie Oxigin Concave to ET35? Nie wadzi o przednie zaciski? Czy ET45 na dystansie?

ET35. Nic nie ociera. 

Edytowane przez Rob@k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.11.2023 o 17:34, Rob@k napisał(a):

Auto odebrane od mechanika. Sprzęgło wsadzone i znowu można normalnie przyspieszać 😁

Tylko mechanik zdziwiony, że sprzęgło z tdi do benzyny. 

Jak się jeździ na sprzęgle od AWXa? Zauważyłeś jakąś różnicę na plus/minus bądź jakieś skutki uboczne?

 

Jestem u siebie przed wymianą, kupiłem komplet LuK 600 0040 00 z zamiarem montażu również w BFB quattro. Coś wspominaliście o zakładaniu tarczy z tłumikami drgań od BFB quattro, lecz nie bardzo wiem o co chodzi. Mógłby mi ktoś rozjaśnić temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, longer_xd napisał(a):

Jak się jeździ na sprzęgle od AWXa? Zauważyłeś jakąś różnicę na plus/minus bądź jakieś skutki uboczne?

 

Jestem u siebie przed wymianą, kupiłem komplet LuK 600 0040 00 z zamiarem montażu również w BFB quattro. Coś wspominaliście o zakładaniu tarczy z tłumikami drgań od BFB quattro, lecz nie bardzo wiem o co chodzi. Mógłby mi ktoś rozjaśnić temat?

Jeździ się tak samo jak na zestawie z bfb. Docisk i dwumasa z AWX a tarcza z BFB nr LUK 323 0645 10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Rob@k napisał(a):

Jeździ się tak samo jak na zestawie z bfb. Docisk i dwumasa z AWX a tarcza z BFB nr LUK 323 0645 10

Dzięki wielkie za odpowiedź. Zakładam, że przy wyższym niż fabrycznie momencie tak jak u Ciebie to właściwy krok w stronę żywotności :)

 

Tak z ciekawości - tarcza sprzęgła z AWXa nie zgrywa się dobrze z skrzynią BFB, czy to kwestia tłumienia/przenoszenia drgań sprawia, że lepiej iść w dedykowaną tarczę od BFB?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcza z AWX nie ma tłumika drgan. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcza z BEXa wytrzymuję trochę więcej Nm niż w BFB. Tak głosi miejska legenda... 
W przypadku tarczy z AWX będziesz odczuwał drgania na 1. i 2. biegu, choć zdania są podzielone. Niektórzy nie mieli problemów z drganiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie Panowie za konkretne wyjaśnienia :)

10 minut temu, george napisał(a):

Tarcza z BEXa wytrzymuję trochę więcej Nm niż w BFB. Tak głosi miejska legenda... 

Ciekawa jest ta legenda, bo jak patrzę na tarczę LuKa 323 0645 10, według opisu jest ona dedykowana zarówno do BEX jak i BFB :)

Nie mniej jednak wiadomo co brać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.01.2024 o 19:38, Rob@k napisał(a):

Tarcza z AWX nie ma tłumika drgan. 

Potwierdzam i nie polecam montażu tarczy z awx do bfb. Mam taki zestaw z AWX u siebie i mam drgania tak jak to opisują na forum. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety dopadła mnie zmora Ludwika 16. Zaczęła odklejać  się podsufitka. Muszę  wziąć się za wymianę samemu, bo u mnie fachowcy krzyczą od 700zl w góre. I teraz pytanie jakiego materiału uczyliście do podsufitki S-Line? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.04.2024 o 19:05, Rob@k napisał(a):

Niestety dopadła mnie zmora Ludwika 16. Zaczęła odklejać  się podsufitka. Muszę  wziąć się za wymianę samemu, bo u mnie fachowcy krzyczą od 700zl w góre. I teraz pytanie jakiego materiału uczyliście do podsufitki S-Line? 

ALLEGRO.PL

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszła pora na serwis olejowy. Rok zleciał i aż 6000 km, tym razem wleciał Ravenol VST i komplet filtrów. Po powrocie z majówki trzeba będzie wziąć się za odklejajacą się podsufitkę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.04.2024 o 18:27, Rob@k napisał(a):

Przyszła pora na serwis olejowy. Rok zleciał i aż 6000 km, tym razem wleciał Ravenol VST i komplet filtrów.

Chyba najlepszy olej na jakim jeździłem do tej pory w 1.8t. Szkoda, że się tak wysoko ceni - to w zasadzie jedyny minus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...