Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 1.8T Q/ S4 look/ Shadow line/249KM 365Nm/ Vfiz/ Gwint/ Recaro/ Kiera MF zB8 lift/ Hamulce 345/300


Rob@k

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, Rob@k napisał:

Perun Turbo

nie chcę nikomu robić reklamy, ale ja kupiłem używkę po 7 tyś przebiegu. Turbo robione u Geremiego i śmiga aż miło, także polecam. Mnie ograniczyły wtryski  z bama, tak jeszcze coś bym ugrał delikatnie, żeby przebić te 250km. z drugiej strony wszystko śmiga więc nie narzekam i nie kombinuje już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Misieqq7 napisał:

Mnie ograniczyły wtryski  z bama, tak jeszcze coś bym ugrał delikatnie, żeby przebić te 250km.

Raczej turbo lub coś innego blokuje. Wtryski od S3 miękko robią 250 KM. http://www.racingforum.pl/lofiversion/index.php?t96447.html  http://gregor10.pl/audi-s3-8l-1-8t-apy-210km-266km-360nm-stage-2/ https://a4-klub.pl/topic/270907-etapy-budowy-i-podnoszenia-mocy-w-18t-kompendium/ 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie górą były na styk także juz nie dali rady nic dołożyć . przydały by mi się 430cc. ale jak wcześniej pisałem nie zamierzam już nic robić :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i się stało. Auto po pięciu latach nienanagannej eksploatacji wczoraj wieczorem wróciło na krawacie.

IMG_20210831_062622.jpgŻonie, wracając z pracy wyleciał płyn chlodniczy. Pierwsza djagnoza kruciec wody w głowicy cieknie. Rano zamówiony nowy z ASO. Po południu wziąłem się za wyjęcie tego krew pot i łzy, oskar dla gościa który to projektował. Po wyjęciu trójnika ku mojemu zdziwieniu kruciec cały,  pękł waż od nagrzewnicy. Już zamówiony z ASO i w weekend montaż wszystkiego. 

IMG_20210831_181129.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że szybko ogarnięte :oklasky:

A jakiś bliższy powód dlaczego pękł?

Ze "starości"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Adam87 napisał:

Dobrze, że szybko ogarnięte :oklasky:

A jakiś bliższy powód dlaczego pękł?

Ze "starości"?

Tak wiek go załatwił. Zrobił się kruchy plastik. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Rob@k napisał:

Tak wiek go załatwił. Zrobił się kruchy plastik. 

Ważne, że ogarniete i autko śmiga dalej:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej ex B7 też to był powód wycieków, a sądziłem, że krociec  ten wspaniały ? a okazał się wąż od nagrzewnicy, ale przy okazji wtedy wlecial tez i on nowy ?

Ważne, że będziesz miał już ogarnięte ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety tłumik środkowy odmawia współpracy i po oględzinach okazało się, że nie ma co ratować. Łącznik elastyczny też okazał się w nie najlepszym stanie, więc nadążyła się okazja, żeby kupić rurę zastępczą z kwasu. 

 

IMG_20211116_202701.jpg

Turbo też poleciało do regeneracjii. Tym razem padło na Geremiego. Wlecą też większe wtryski i potem strojenie wszystkiego od nowa. 

IMG_20211116_202817.jpg

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, super lecisz z tematem.

Jak masz już turbo odkręcone to sprawdź czy nie masz poluzowanych śrub od kolektora wydechowego. U mnie akurat były i trochę mi zajęło ogarnięcie skąd się wziął dźwięk jakby obróconej panewy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, szaryy napisał:

Cześć, super lecisz z tematem.

Jak masz już turbo odkręcone to sprawdź czy nie masz poluzowanych śrub od kolektora wydechowego. U mnie akurat były i trochę mi zajęło ogarnięcie skąd się wziął dźwięk jakby obróconej panewy 

Turbo jeszcze siedzi na aucie. Do przerobienia poleciala stara turbina. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak mocowo wyjdzie u Ciebie bo wydaje mi się, że cały setup powinien 250 bez problemu obsłużyć.   Będziesz to stroił u łukasza? Ja jestem bardzo zadowolony ze stojenia u niego. Pamiętaj żeby przed programem sprawdzić profilaktycznie przepływkę, n75, dv, szczelność układu itd żeby nie wyszły kwiatki na strojeniu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Rob@k napisał:

Turbo jeszcze siedzi na aucie. Do przerobienia poleciala stara turbina. 

Hybryda K03s na bazie K03?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, george napisał:

Hybryda K03s na bazie K03?

Tak Hybryda K03 ale środek nie wiem. Rozmawiałem z nim i ma zrobić taką do 250km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, szaryy napisał:

co tam słychać w temacie?

Na razie cisza przed dalszymi pracami. W sobotę wróciło turbo od Geremiego. W przyszły piątek ma być montowane (chyba, że mechanik nawali z terminem). Jeszcze czeka wydech na założenie ale nie mam teraz czasu. A i wpadła nowa rolka na lato, ale na foty trzeba poczekać.

Edytowane przez Rob@k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Rob@kmasz VFIZa od Qmatis. Ciężko go upchnąć za licznikiem czy bez problemu się mieści?

Edytowane przez pelonek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, pelonek1 napisał:

@Rob@kmasz VFIZa od Qmatis. Ciężko go upchnąć za licznikiem czy bez problemu się mieści?

Tak. Trochę się nagimnastykowałem, bo przewody sztywne ale da się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...