Tiger_Mielec Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) Mam pewien problem . Chciałem dziś sprawdzić turbine i ciśnienie doładowania i zrobić logi z grupy 11 ale po przejściu do tej że grupy ukazuje mi się następujący obraz : Dlaczego mam podawaną temperature a nie mbar ? Czy coś jest źle ustawione ? Edytowane 24 Października 2016 przez Tiger_Mielec
Łukasz13 Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Turbine sprawdzisz w kanałach 115+118.
kamil-vag Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 011 to w TDI się sprawdza a w PB jak kolega Łukasz wyżej Ci podał
Tiger_Mielec Opublikowano 25 Października 2016 Autor Opublikowano 25 Października 2016 (edytowane) Wielkie dzięki Logi zrobione teraz proszę Was o ich analizę . Logi robione na LPG: 118 http://vaglog.pl/log-118_pb8tCWA.html 115 http://vaglog.pl/log-115_e4sft.html Turbina coś dziwnie chodzi i trochę rzuca olejem jak się odłączy wąż z turbiny do intercoolera . Edytowane 25 Października 2016 przez Tiger_Mielec
Łukasz13 Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Turbina w logach pracuje calkiem poprawnie, wiec jesli jest problem to gdzie indziej, zrob wiecej logow, np. Kanaly parami: 002+033 na pb i na lpg, 003+020 na pb.
Tiger_Mielec Opublikowano 25 Października 2016 Autor Opublikowano 25 Października 2016 LPG Grupa 002,033 http://vaglog.pl/log-002_033_0FYRe.html PB Grupa 002,033 http://vaglog.pl/log-002_033_dEFARt.html PB Grupa 003,020 http://vaglog.pl/log-003_020_7cQl6.html
Łukasz13 Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Przeplywka bedzie do wymiany bo malo wskazuje, dobrze by bylo tez sprawdzic szczelnosc dolotu dla pewnosci przed wymiana.
Tiger_Mielec Opublikowano 25 Października 2016 Autor Opublikowano 25 Października 2016 Z turbo wszystko OK ? Bo mnie martwi ten wyrzut oleju. A gdzieś mi znika bo wziął 0.5L/1500km jak miałem 10W40 Catrol i teraz zmieniłem po tych 1500 na 5W40 Motul. Jakie ciśnienie powinno być przy przyśpieszaniu jak turbo sie załacza ? W BFB
kt65c453 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) Ile masz w kanale 32? Nie pomyliłeś logi pb z lpg? Bo ile na lpg masz znośnie to na pb ubogo, podczas logów pedał gazu był do końca i na 3 biegu? Edytowane 26 Października 2016 przez kt65c453
Tiger_Mielec Opublikowano 26 Października 2016 Autor Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) Do konca i na 3 biegu . Wczoraj jeszcze ppdjechalem do gazownika i mi robil przeglad po 1000km i powiedzial ze na PB mam uboga mieszaknke o duzo za malo . 32 dynamicznie zrobic ? Edytowane 26 Października 2016 przez Tiger_Mielec
kt65c453 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 nie, podaj tylko wartość 32
Tiger_Mielec Opublikowano 26 Października 2016 Autor Opublikowano 26 Października 2016 Na postoju tylko z zaplonem wartosc 1.7% i 2.3%
Łukasz13 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Turbo pompuje ok, ale to nie znaczy że jest 100 proc sprawne i nie puszcza oleju, potem podmiana przepływki i strojenie lpg.
kt65c453 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) najpierw niech ogarnie pb potem można się bawić lpg, poszukaj nieszczelności bo mnie to wygląda na nieszczelność między przepływką a turbo , albo to przepływka, nie możesz mieć tak ubogo na pb. Czy przed odczytaniem tej 32 grupy nie kasowałeś niedawno błędów?? Edytowane 26 Października 2016 przez kt65c453
Tiger_Mielec Opublikowano 26 Października 2016 Autor Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) Nie kasowałem bo żadnych nie było . Dziś ściągnąłem turbine i wygląda następująco : https://zapodaj.net/c78ec3724c111.jpg.html https://zapodaj.net/8ea05b1185903.jpg.html Luz na wirniku spory Łopatki według mnie pokrzywione .Olej w przewodzie od turbiny do intercoolera. Przepływkę dziś wyjąłem i będę sprawdzał szczelność wszystkich przewodów . 1. Jak sprawdzić przepływke czy działa ok ? Na pewno na początku multimetrem. 2. Prosił bym Was o wytłumaczenie po czym uważacie że to przepływka. Ile i gdzie powinno być ? Jestem raczkującym Vagowiczem 3.Opłaca sie czyścić jak tak to co polecacie ? Edytowane 26 Października 2016 przez Tiger_Mielec
kt65c453 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Ja przepływke czyścilem delikatnym pędzelkiem i denaturatem,
Tiger_Mielec Opublikowano 30 Października 2016 Autor Opublikowano 30 Października 2016 (edytowane) Zdjęcia turbiny po jej zdjęciu i rozebraniu (Tak informacyjnie ) : Pęknięta część gorąca / Poprzedni właściciel nie wymieniał często oleju i zasyfione wszystko / wałek pozacierany / uszczelnienia wywalone / łopatki tarły o obudowę . https://zapodaj.net/c2202c127396c.jpg.html https://zapodaj.net/0aeb2c1e8d497.jpg.html Ale wystąpił problem po wymianie turbiny i umieściłem go w innym dziale: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/375867-nagrzewanie-turbiny-po-jej-wymiania/ Dziś albo jutro będzie czyszczenie przepływki jeśli dojdę co z turbiną . Później zrobię logi po wymianie turbo a następne po czyszczeniu przepływki . (Dla porównania) Tak jak pisałem wrzucam logi po wymianie turbiny i czyszczeniu przepływościomierza . LPG 115 http://vaglog.pl/log-115_QrWAYy.html 118 http://vaglog.pl/log-118_s9ucm.html PB 115 http://vaglog.pl/log-115_2dw04.html 118 http://vaglog.pl/log-118_4k8P5.html 002,033 zrobię dziś bo przypomniałem sobie że te co zrobiłem mogą być zafałszowane bo jechałem z radiem i klimą więc ich nie wrzucam. A na 118 i 115 raczej nie powinno to rzutować. Chyba że się mylę? Edytowane 30 Października 2016 przez Tiger_Mielec
Łukasz13 Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Radio i klima nie ma wpływu na korekty w logu 002+033, wrzuc co masz, do tego masz problem ze sterowaniem turbiny bo mocno przeładowuje jak wstaje.
Tiger_Mielec Opublikowano 30 Października 2016 Autor Opublikowano 30 Października 2016 Turbine mi delikatnie gosciu podkręcił żeby dawała troszeczke więcej w niższych obrotach czyli tych co się najczęściej używa. Ile powinno być prawdiłowo ładowania 0,6 bar ? Do ok 1600 ? Co może się teoretycznie stać przy większym doładowaniu ? PB 002 , 033 http://vaglog.pl/log-002_033_15RSXZ.html 002 , 033 http://vaglog.pl/log-002_033_h5Id3.html
Łukasz13 Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Przepływke i tak musisz wymienić, tali podkrecanie sztangi na turbinie jest bez sensu, masz tylko mocne przeładowanie od 2do 3 tyś obr. i nie powiedziałbym że troszeczke bo ładuje 1,3 bar, takie doładowanie przy tak niskich obr. mocno obicąża sprzegło dwumas i reszte.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się