Ka Buch Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Panie i Panowie, szukam powodu małego przyrostu mocy i spadu momentu powyżej 4 tys obrotów do wartości fabrycznych. Szczegóły na załączonym wykresie. Na serii wyszło: 218 KM i 352 Nm Po chipie: 233 KM i 422 Nm Póki co zacznę od wymiany zaworu turbiny n75, obstawiamy jeszcze klapkę w kolektorze wydechowym (chociaż był regenerowany w zeszłym roku). Macie jakieś pomysły ? Może ktoś miał podobne wykresy ? http://www.directupload.net/file/d/4520/78xg5ru6_jpg.htm
jarek920 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 To ktoś robił program na niesprawny aucie?
Ka Buch Opublikowano 26 Października 2016 Autor Opublikowano 26 Października 2016 Auto wydawało się w 100% sprawne (żadnych błędów, hamowanie na serii wyszło bardzo ładnie (218KM przy serii 211KM), szczegóły na wykresie). Po chipie wykres powinien być bardziej "płaski". Teraz pytanie czy wina leży po stronie programu czy gratów typu zawór turbiny.
jarek920 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 A kto ci to robil bo nie wygląda to dobrze.
Ka Buch Opublikowano 26 Października 2016 Autor Opublikowano 26 Października 2016 A kto ci to robil bo nie wygląda to dobrze. http://vtech.pl/
jarek920 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Ja bym za to nie zapłacił ogólnie 17 koni przyrostu to jakiś żart. Goście pewnie nie ogarnia tfsi .
Ka Buch Opublikowano 26 Października 2016 Autor Opublikowano 26 Października 2016 Ja bym za to nie zapłacił ogólnie 17 koni przyrostu to jakiś żart. Goście pewnie nie ogarnia tfsi . Ogarniają znam zadowolonych pacjentów, póki co zmieniam zawór (kosztuje drobne) i wracam na dostrojenie. Może ktoś miał podobną sytuację i jest w stanie się podzielić doświadczeniem.
MarcinOslo Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Strasznie poszarpany wykres ,zarowno po strojeniu jak i przed ,cos jest nie halo z motorem.
Ka Buch Opublikowano 26 Października 2016 Autor Opublikowano 26 Października 2016 Strasznie poszarpany wykres ,zarowno po strojeniu jak i przed ,cos jest nie halo z motorem. Pytanie co, widzę też masz 2.0 TFSI mógłbyś wrzucić swój wykres do porównania ? albo ktoś inny ma wykresy z hamowania 2.0 TFSI 211 KM z manualem ?
komoornik Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Skrzynia nie ma większego znaczenia, a wykresy 2.0 TFSI to wrzucałem dwa.
Kopter Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Zrób logi dynamiczne ciśnienia doładowania (lub niech tuner to zrobi i od razu je przeanalizuje - powinni ogarniać) zanim zaczniesz wymieniać w ciemno. Nie koniecznie zawsze wywali błąd a może dziać się coś niedobrego.
Ka Buch Opublikowano 27 Października 2016 Autor Opublikowano 27 Października 2016 Zrób logi dynamiczne ciśnienia doładowania (lub niech tuner to zrobi i od razu je przeanalizuje - powinni ogarniać) zanim zaczniesz wymieniać w ciemno. Nie koniecznie zawsze wywali błąd a może dziać się coś niedobrego. Dzięki ! Cenna uwaga.
marcin4x4 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) Masz mały przyrost bo tak ma być, potrafią nie podnieść boosta, tylko przeorganizować paliwo i wsio.. auto z fakturą do klienta. robiłeś na bp95 ? Nie koniecznie zawsze wywali błąd a może dziać się coś niedobrego. zwłaszcza jak auto używane z wywaloną diagnostyką ;] Edytowane 27 Października 2016 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się