Skocz do zawartości
IGNOROWANY

szukam powodu małego przyrostu mocy 2.0 TFSI 211KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panie i Panowie,

szukam powodu małego przyrostu mocy i spadu momentu powyżej 4 tys obrotów do wartości fabrycznych.

Szczegóły na załączonym wykresie.

Na serii wyszło: 218 KM i 352 Nm

Po chipie: 233 KM i 422 Nm

Póki co zacznę od wymiany zaworu turbiny n75, obstawiamy jeszcze klapkę w kolektorze wydechowym (chociaż był regenerowany w zeszłym roku).

Macie jakieś pomysły ? Może ktoś miał podobne wykresy ?

http://www.directupload.net/file/d/4520/78xg5ru6_jpg.htm

Opublikowano

To ktoś robił program na niesprawny aucie?

Opublikowano

Auto wydawało się w 100% sprawne (żadnych błędów, hamowanie na serii wyszło bardzo ładnie (218KM przy serii 211KM), szczegóły na wykresie).

Po chipie wykres powinien być bardziej "płaski".

Teraz pytanie czy wina leży po stronie programu czy gratów typu zawór turbiny.

Opublikowano

A kto ci to robil bo nie wygląda to dobrze.

Opublikowano

Ja bym za to nie zapłacił ogólnie 17 koni przyrostu to jakiś żart. Goście pewnie nie ogarnia tfsi .

Opublikowano

Ja bym za to nie zapłacił ogólnie 17 koni przyrostu to jakiś żart. Goście pewnie nie ogarnia tfsi .

Ogarniają :) znam zadowolonych pacjentów, póki co zmieniam zawór (kosztuje drobne) i wracam na dostrojenie.

Może ktoś miał podobną sytuację i jest w stanie się podzielić doświadczeniem.

Opublikowano

Strasznie poszarpany wykres ,zarowno po strojeniu jak i przed ,cos jest nie halo z motorem.

Opublikowano

Strasznie poszarpany wykres ,zarowno po strojeniu jak i przed ,cos jest nie halo z motorem.

Pytanie co, widzę też masz 2.0 TFSI mógłbyś wrzucić swój wykres do porównania ? albo ktoś inny ma wykresy z hamowania 2.0 TFSI 211 KM z manualem ?

Opublikowano

Skrzynia nie ma większego znaczenia, a wykresy 2.0 TFSI to wrzucałem dwa.

Opublikowano

Zrób logi dynamiczne ciśnienia doładowania (lub niech tuner to zrobi i od razu je przeanalizuje - powinni ogarniać) zanim zaczniesz wymieniać w ciemno. Nie koniecznie zawsze wywali błąd a może dziać się coś niedobrego.

Opublikowano

Zrób logi dynamiczne ciśnienia doładowania (lub niech tuner to zrobi i od razu je przeanalizuje - powinni ogarniać) zanim zaczniesz wymieniać w ciemno. Nie koniecznie zawsze wywali błąd a może dziać się coś niedobrego.

Dzięki ! Cenna uwaga.

Opublikowano (edytowane)

Masz mały przyrost bo tak ma być, potrafią nie podnieść boosta, tylko przeorganizować paliwo i wsio.. auto z fakturą do klienta.

robiłeś na bp95 ?



Nie koniecznie zawsze wywali błąd a może dziać się coś niedobrego.

zwłaszcza jak auto używane z wywaloną diagnostyką ;]

Edytowane przez marcin4x4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...