michcio1985 Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 wywaliłem swojego kata z BKE i wstawiłem Gruchota;) zmiany jakie odczułem -dużo głośniejsze turbo(mi to nie przeszkadza żona twierdzi że coś sie popsuło;) -inne dźwieki na tym samym poziomie -silnik szybciej schodzi z obrotów -wzrostu mocy nie odczułem, ale autko tak jakby zrobiło się lżejsze,czuć że oddycha -dymienie na tym samym poziomie, ale mam zdrową motorownie(tak uważam;) -spalanie?chwilowe jakby spadło, zobaczymy na litrażowaniu ale raczej bez znaczącej różnicy minusów narazie brak puenta moja jest taka, kat był jeszcze w dobrym stanie i spełniał swoją role. nowy zamiennik + uszczelki i wysyłka 245, stary poszedł za 300
Czikita01 Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 (edytowane) Witam Polecam to http://allegro.pl/katalizator-tlumik-audi-a4-19tdi-awx-avf-avb-i6576334739.html#thumb/1 Dwa lata już mam i jak nowy A co do katalizatora to radzę sprzedać go w całości miej zabawy i większa kasa wiem z doświadczenia . Zmiany po wymianie dokładnie takie jak powyżej (michcio1985) Edytowane 9 Listopada 2016 przez Czikita01
MemberA4 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) stary poszedł za 300 Kurde u mnie nie chcą dawać więcej jak 120 za ten katalizator Też na dniach montuję zestawik od Gruchota lecz mam dylemat bo zamówiłem taki http://allegro.pl/katalizator-tlumik-audi-a4-19tdi-100-130-hp-200i-i6593604877.html?snapshot=MjAxNi0xMS0xMFQxMjoyMToyM1o7YnV5ZXI7ZTcxZmU4NjA5YTc0OTQ5NjQ2ODE4NmM2ODM0MmU4NGYzNjk4ZmYzZGRhZDAwY2FmMjIwMTgyYjk4YzRmYTViOA== a on wydaje się krótszy od tego http://allegro.pl/katalizator-tlumik-audi-a4-19tdi-awx-avf-avb-i6576334739.html#thumb/1 i teraz nie wiem czy nie zrobiłem babola w zamówieniu zamiennik z drugiej aukcji również jest dopasowany do silnika AWX - sprawdzone bo zamontowane. Edytowane 11 Listopada 2016 przez MemberA4
bartez80 Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) Dzieki uprzejmosci kolegi MemberA4 miałem mozliwosc wykonania sobie szablonu do wyspawania takiego Downpipe z kwasoweczki. dzieki wielkie. Edytowane 23 Listopada 2016 przez bartez80
MemberA4 Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) Dzieki uprzejmosci kolegi MemberA4 miałem mozliwosc wykonania sobie szablonu do wyspawania takiego Downpipe z kwasoweczki. dzieki wielkie. oby jak najwięcej się sprzedało Edytowane 23 Listopada 2016 przez MemberA4
zolti2 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Mam pytanie, czy po wstawieniu DP do AFV trzeba coś zmieniać w sofcie? Słyszałem o wyłączaniu sondy
MemberA4 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) W avf masz jakąś sondę? To jest klekot przecież...... Tam nie ma żadnej sondy. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Edytowane 24 Listopada 2016 przez MemberA4
Ivanek Opublikowano 4 Czerwca 2022 Opublikowano 4 Czerwca 2022 Odkopię ale stoję przed wyborem DP do AVF i chciałem spytać czy ktoś poleca od gruchota 55mm dp?
lukita Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Witam, mam Audi a4 b7 1.9 tdi kod silnika: BKE, będę wymieniał zmienna geometrię bo moja się już zacina, mam kupioną nową i przy okazji chcę usunąć katalizator i wstawić downpipe kupionego na internecie gotowego, moje pytanie jaki wybrać głównie chodzi mi jakiej średnicy f50 czy f55 czy f60? W ogóle co mi da większy a co mi da mniejszy downpipe chodzi mi o średnicę?
Ivanek Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Większa średnica - lżej dla wydechu. Ja włożyłem od gruchota 55mm do AVF, oryginalny był 50
lukita Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Teraz rozumiem ciekawe czy u mnie też jest 50 to bym też włożył większy a tak to nie wiem, a mam jeszcze pytanie jak będę wyciągał turbinę to potrzeba jakiś specjalne klucze (przerabiać klucze pod wyciągniecie turbo) chodzi mi o specjalnie gięte czy nie zamówić bo tak patrzyłem na dojście do śrub turbo -> kolektor wydechowy to jedna jest tak schowana że będzie graniczyć z cudem żeby to jeszcze odkręcić wiadomo pewnie zapieczona A do tego jeszcze nie wiem czy nie będzie potrzeba demontażu chłodniczki spalin bo też jest blisko
Ivanek Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Nie musisz w ogóle ściągać turbo, fakt że dostęp do tej od strony kolektora jest pedalski ale da się, płaski klucz i bardzo małe ruchy, polecam obracać klucz wokół własne osi płaski-płaski. Spytaj sprzedawcy, jeśli jest do BKE 55 czy 60 to śmiało brałbym większą średnicę. Jeśli jest oryginalna nakrętka miedziowana to nie bój się, nie będzie zapieczona. Ogólnie to polecam kupić nowe miedziowane nakrętki, chyba że w zestawie z DP będzie ( u mnie nie było - koszt niewielki a spokój ).
kubabkb Opublikowano 3 Października 2022 Opublikowano 3 Października 2022 @Ivanek jakie odczucia po wymianie? oraz co skłonilo Cie do wymiany? mam AWX i tez chce zrobic taki zabieg w moim aucie bo mam starsznego mula do 2000 obrotow na kazdym biegu.
Ivanek Opublikowano 3 Października 2022 Opublikowano 3 Października 2022 41 minut temu, kubabkb napisał: @Ivanek jakie odczucia po wymianie? oraz co skłonilo Cie do wymiany? mam AWX i tez chce zrobic taki zabieg w moim aucie bo mam starsznego mula do 2000 obrotow na kazdym biegu. Dźwięk troszkę inny, totalnie nie mam żadnej sowy jeśli chodzi o wnętrze czy z zewnątrz samochodu (całe szczęście), reakcja na gaz raczej taka sama - u mnie powyżej 1500rpm każde muśnięcie gazu jest jak w wolnossącym silniku, natychmiastowo wyrywa do przodu. Odelżenie wydechu i pójście w pełen przelot. Przegoń bydlaka. Ogólnie jak pisałem to polecam iść w większą średnicę, 55mm będzie naprawdę ok. 1
kubabkb Opublikowano 4 Października 2022 Opublikowano 4 Października 2022 Przegonilem go juz kilkakrotnie, pomaga na troche. Nie mam juz pomyslow co moze powodowac takiego mula do 2tys obrotow( zostal jedynie katalizator do sprawdzenia). Turbo nowe, wtryski regenerowane, caly uklad podcisnienia wymieniony lacznie z zaworkami, egr nowy wahler.
przem8 Opublikowano 4 Października 2022 Opublikowano 4 Października 2022 Godzinę temu, kubabkb napisał: Turbo nowe Nowe czy regenerowane?
Ivanek Opublikowano 4 Października 2022 Opublikowano 4 Października 2022 Godzinę temu, przem8 napisał: Nowe czy regenerowane? Dobre pytanie
kubabkb Opublikowano 4 Października 2022 Opublikowano 4 Października 2022 Oczywiscie regenerowane, stare trurbo wymienione bylo poniewaz byla zasyfiona geometria i niechcialo mi sie jej czyscic. Ale w kwestii slabego dolu nic sie nie zmienilo po wymianie. Dalej zachowuje sie tak samo.
Ivanek Opublikowano 4 Października 2022 Opublikowano 4 Października 2022 1 godzinę temu, kubabkb napisał: Oczywiscie regenerowane, stare trurbo wymienione bylo poniewaz byla zasyfiona geometria i niechcialo mi sie jej czyscic. Ale w kwestii slabego dolu nic sie nie zmienilo po wymianie. Dalej zachowuje sie tak samo. Jedyne co mi przychodzi do głowy to regulacja sztangi, regeneracja ma to do siebie, że często jest to ustawione z d*py i tak to potem wygląda. Ciesz się że przy 2000 wstaje, niektórym następuje to przy 2700 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się