Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Moje poczynania z B7 1.8Tq BFB - w drodze po 300KM


XsiX

Rekomendowane odpowiedzi

jak Ty tam upakowałeś 180 ? kierownice dobry patent.

180 to jeszcze nie taki duży więc nie ma zbytnio problemów z tym, a nakierowanie na ic no coś tam wyrzeźbiłem, żeby powietrze nie uciekało na boki. :)

Sprzęgło pasi z awx. Jak obijesz to już wogóle ogarnie.

Właśnie dzisiaj zamówiłem z diesla, bo występują zamiennie.

Zrobiłem jakieś logi po ic i dp.

Odczyt Maf, bez ruszania softa już się chyba trochę polepszyło. Przerywana linia stock, po ic/dp ciągła.

maf.jpg

Wygląda na to, że seryjne wtryski zaczęły już górą pracować prawie na maxa, DC 95% także już tu nie dołoży boosta górą. Będę zmieniał na coś większego + może pompa walbro 255. Jaki jest regulator ciśnienia paliwa w bfb, 3 czy 4 barowy ?

inj.jpg

No i porównanie jak się zachowywał seryjny IC w porównaniu do centralnego IC.

iat.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


180 to jeszcze nie taki duży więc nie ma zbytnio problemów z tym, a nakierowanie na ic no coś tam wyrzeźbiłem, żeby powietrze nie uciekało na boki. :)
jest wręcz mały ale ja i tak go nie spasowałem, zabrakło mi 2 centymetry a nie chciałem ciąć ani belki ani zderzaka. Ile masz miejsca między belką na chłodnicą klimy ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepne sie :)

W Białymstoku firma turbodiesel.pl godna polecenia na zwiekszenie mocy???

A moze w łomzy ktos ogarnia to bym miał blizej??

P.S. W łomzy jest maha 4x4 mozna tez.... siedziba obok osrodka egzaminujacego

Jak potrzeba z Łomży masz do mnie 70 kilometrów więc wystroimy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Sprzęgło pasi z awx. Jak obijesz to już wogóle ogarnie.

Masz może nr tego sprzęgła.

Przyszło takie sprzęgło ale szukam potwierdzenia czy jest okej bo jedne katalogi wszystko wrzucają do jednego wora, jedne rozdzielają.

Docisk SACHS 3082307232

14914559_573546859521354_1693287651_n.jp

Tarcza SACHS

14962365_573546886188018_330149261_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA do BEXa zamontowałem sprzęgło z AWX + Kevlar. W obecnej chwili motor się dociera i będziemy stroić bo kucizna wpadła :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno zmieniałem komplet sprzęgła sachs awx i z tego co pamiętam, to docisk jest ten sam, tylko tarcza się różni.. Mam zdjęcia starych i nowych gratów, ale też chwilowo udupiony telefon.

Mi po założeniu strasznie piszczało w momencie puszczania sprzęgła, ale po około 500 km całkiem ucichło. A już myślałem, że znowu będę zrzucać skrzynię..

Regulator ciśnienia jest 4 bar :-)

Edytowane przez toman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zamontowałem AWXa prawe 2 lata temu moim zdaniem wcale nie jest mocniejsze od serii, a jeśli jest to jakieś śmieszne wartości.. teraz poszedłbym w sachs performance jednak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Awx dobry do grzecznej jazdy, wtedy i spory moment przeniesie, u mnie niecale 250 km i na męskie starty ono się nie nadaje, kilka startów i wysiadke robi, dodam że tarcza kevlar .....

Wydech spawany u Jarka widze, poznałem po warsztacie;)

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez koziol1172
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

Jeśli można w temacie sprzęgła: lepiej kupić zwykły seryjny LUK i wyślij do Radzikowskiego na wzmocnienie - na seryjnej tarczy zrobi mocny podwójny docisk i to w zupełności obskoczy planowaną tutaj moc i zachowasz komfort. Mi to w zupełności starcza, a przejechało już ok 100kkm. Chyba że co wieczór będziesz strzelał, to jednomas a Audi 80 2.0 i masz pancerne sprzęgło.

FMIC tej wielkości w zupełności wystarczy.

Wtryski 440.

Wydech docelowo musisz uwolnić, końcowe zastąpić przelotami, w środek też przelot.

Rezanie na seryjnej turbinie nie ma sensu, lepiej te wysiłki + kolejne włożone w większe turbo od razu skierować w montaż dużego turbo. Sumarycznie mniej roboty i taniej.

AW Racing to dobry adres, jak masz blisko to podjedź, nawet jak nie masz przygotowanego seta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

Jeśli można w temacie sprzęgła: lepiej kupić zwykły seryjny LUK i wyślij do Radzikowskiego na wzmocnienie - na seryjnej tarczy zrobi mocny podwójny docisk i to w zupełności obskoczy planowaną tutaj moc i zachowasz komfort. Mi to w zupełności starcza, a przejechało już ok 100kkm. Chyba że co wieczór będziesz strzelał, to jednomas a Audi 80 2.0 i masz pancerne sprzęgło.

FMIC tej wielkości w zupełności wystarczy.

Wtryski 440.

Wydech docelowo musisz uwolnić, końcowe zastąpić przelotami, w środek też przelot.

Rezanie na seryjnej turbinie nie ma sensu, lepiej te wysiłki + kolejne włożone w większe turbo od razu skierować w montaż dużego turbo. Sumarycznie mniej roboty i taniej.

AW Racing to dobry adres, jak masz blisko to podjedź, nawet jak nie masz przygotowanego seta.

Sposób na podwójny docisk znam bo samemu to robiłem w swoim po przednim ponad 400 konnym aucie. :) Fakt, że nigdy nie miałem problemów ze ślizgającym się sprzęgłem jednak nie pracowało ono najlżej i jak w samochodzie do upalania nie przeszkadzało tak tutaj by się przydało trochę komfortu. Nie będę póki co kombinował za bardzo z tym sprzęgłem, nówka seryjne czy z awx styknie, to i tak nie te moce żeby z miejsca strzelać sprzęgłem.

Plan na resztę wydechu jest i tak docelowo nie będzie on na pewno dławił. Środkowy to chyba seryjnie jest też przelot tylko trochę mała średnica przelotu. W tym temacie też ma być możliwie "cywilnie" bez nadmiernego buczenia.

A turbo chyba jednak będzie jakaś hybryda, coś seryjnie z vaga, tak żeby możliwie jak najlepiej z dołu dawało. :) Dziękuje za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo z Evo dobrze daje i ładnie wstaje. I jest tanie i do regeneracji, poszukaj bo jest w necie parę projektów na 300KM.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Układ wydechowy  prawie na gotowo, zdecydowałem się go zbudować na oryginalnych tłumikach jednak o lepszych przepływach.  Końcowe z S4, środkowy przelotowy bodajże z większego tdi. Do środkowego średnica 2,5' , od środkowego do końcowych 2,36' . :)

IMG_4992.jpg

 

IMG_4994.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze wyrzuciłes klapki z koncowych tłumików... ? ten wydech S4 to najgorszy mod jaki zrobiłem buczenie przy 3k rpm jest mega męczące auto w ogole nie brzmi a czy przepływ sie polepszył - nie wiem nie odczułem obecnie jeżdze na zamkniętych klapach...

A Ty jakie masz odczucia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te są oryginalnie tłumiki bez klapek. A jaką masz resztę układu wydechowego i środkowy tłumik ?  Jeszcze kwestia w jakim stanie są tłumiki czy nie wypalone itp. U mnie całkiem ładnie brzmi , lekki basowy pomruk bez żadnego rezonansu czy podobnych rzeczy. Co masz na myśli mówiąc auto wogóle nie brzmi ?   Myślę, że jak oryginalne seryjne tłumiki są za głośne to te tuningowe tym bardziej lepsze pod tym względem nie będą.  Jak się robi długie trasy i zależy żeby nie było nic słychać wydechu w środku to najlepiej zostawić cały ori układ wydechowy. :) Bardzo trudno jest wszystki pogodzić, żeby nie dławiło, na zewnątrz fajnie gadało a w środku była cisza jak na serii.

Jeśli chodzi o przepływ wystarczy spojrzeć gołym okiem na tłumik z 1.8 a ten z 4.2, średnice rurek, budowe. Po dokończeniu wydechu od środkowego do końca dla mnie czuć sporą różnicę w jeździe chodź jeszcze logów nie robiłem.  Ogólnie po samym IC i kompletnym wydechu z DP to zupełnie inne BFB ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...