daniel12345 Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 Witam wszystkich forumowiczów Mam kilka pytań. Chciałbym trochę wzmocnić moje audi a4 2.0 tfsi 211km Czy ktoś zakładał downpipe RM Motors? Są dostępne wersje z katalizatorem sportowym lub całkiem bez. Który warto? Co z sondą w wersji bez katalizatora. Wiem że można podmienić również intercooler od 3.0 bi tdi. Czy posuje plug and play czy trzeba coś przerabiać? Czy ktoś z was się w coś takiego bawił i jakie są tego wyniki? Pozdrawiam Daniel
komoornik Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Ja właśnie będę się umawiał na montaż - downpipe RM Motors z katem i intercooler z 3.0 BiTDI. Downpipe to na pewnie nie po prostu plug and play.
maciek333 Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Sam program to przedział 250-280 km zależy od tunera i jaki chce sie program mocny lub słabszy , DP jak dorzucisz to zawsze te 10 km i 10 nm dojdzie i odetka motor , co do katalizatora to jak będzie to łatwiej badania przejść , jak nie masz problemu z tym to bierz DP bez katalizatora i 2 sondę wyłączy tuner w sofcie jak będzie robił program i DP jest plug& play zawsze , intercooler z 3.0 z bitdi nie pasuje p&p trzeba trochę porzeźbić , po takich modach DP i intercooler można celować 300-310 km
daniel12345 Opublikowano 30 Października 2016 Autor Opublikowano 30 Października 2016 Jakby ktoś mi napisał co trzeba dokupić do założenia takiego intercoolera? Nie śpieszy mi się z tym wszystkim jakoś bardzo, na te chwilę zastanawiam się nad samym programem, ale chodzi mi po głowie od razu za jednym razem zrobić downpipe i intercooler.
daniel12345 Opublikowano 1 Listopada 2016 Autor Opublikowano 1 Listopada 2016 Zastanawiam się jeszcze nad czymś takim: http://fmic.pl/fmicpl/89-intercooler-600x300x76mm.html Czy podejdzie do a4 b8 ? Czy ktoś wie jakie są oryginalne średnice węży w 2.0 tfsi?
komoornik Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 Intercooler w B8 jest dosyć niski, ale szeroki.
griga-st Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 Chyba 70. IC od BiT ma 80 ale węże da rady założyć. Pod warunkiem ze mamy przespawane końcówki IC. Inaczej kombinacja z silikonami. Temat wałkowany średnio co drugi tydzien;) Oczywiscie kierownice powietrza do przycinki. Myślałem o tych z A6/A7 ale nie zdążyłem
marcin4x4 Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 w B8 jest tyle miejsca że można lądować większości IC dostępnych na rynku bez większych przeróbek.
miecio7934 Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 (edytowane) podepnę się pod topic jaki fmic podchodzi ideolo tak by dużego laga nie było ? 230x550x65, 250x600x70 czy 600x300x76 ?? i powiedzcie mi gdzie do jasnej z samego DP + Fmica otrzymamy 300 kunia ? pisałem do wielu firm tuningowych w celu rozeznania ceny i żadna nie pisała o 300kuniach ? max 280 i okilice 440 niutków. Edytowane 2 Listopada 2016 przez miecio7934
maciek333 Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 ja u siebie po sofcie miałem 280/460 ale był mocny program , napisz do Gregora wystroi Ci jak trzeba i będziesz zadowolony z wyniku
griga-st Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 Wprawdzie na forum są auta z wykresami na 300, ale tez rozmawiałem z różnymi tunerami i specjalistami od turbin w kraju i zagranicą. Niemal każdy powiedział że oryginalna IHI chociaż jest świetną turbina,nie ma fizycznych szans nadmuchac na trzysta... Dlatego robiłem hybryde.
daniel12345 Opublikowano 3 Listopada 2016 Autor Opublikowano 3 Listopada 2016 A jakie koszty hybrydy? i gdzie można coś takiego zrobić Czy warto się czymś takim zainteresować czy lepiej poczekać do końca żywota oryginału? Z tego co słyszałem to downpipe bez kata ok 280 max 290 km
maciek333 Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 Hybryda to koszt 2000-2500 zł zależnie od firmy i potencjał jej wynosi 350+- km
griga-st Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 czy lepiej poczekać do końca żywota oryginału? Prędzej ci zgnije buda i padnie silnik
gregor10 Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 czy lepiej poczekać do końca żywota oryginału? Prędzej ci zgnije buda i padnie silnik Dobrze powiedziane Chyba że autor ma popękana strone gorącą to wtedy warto przywrócić do ładu temat. W IHI ostatnio często się z tym spotykam, objawy - późne wstawanie turbiny , a po modzie ograniczony wynik nawet do 240KM przy mocno spękanej muszli gorącej.
daniel12345 Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) czy lepiej poczekać do końca żywota oryginału? Prędzej ci zgnije buda i padnie silnik Dobrze powiedziane Chyba że autor ma popękana strone gorącą to wtedy warto przywrócić do ładu temat. W IHI ostatnio często się z tym spotykam, objawy - późne wstawanie turbiny , a po modzie ograniczony wynik nawet do 240KM przy mocno spękanej muszli gorącej. Czyli po wirusie powinno być wiadomo czy turbo żyje, w serii wydaje mi się że jest wszystko ok a samochód ma 92000 km przebiegu. Na tę chwilę zobaczę jak się to zachowuje i później będę myśleć co dalej Jeszcze mam pytanie odnośnie turbiny. Po zmianie intercoolara na ten z 3.0 bitdi i downpipe bez katalizatora, w jakich granicach moc można uzyskać po zmianie turbo? Jaki koszt nowej turbiny i czy warto się zainteresować ewentualnie hybrydą? Jakie są koszty hybrydy? W tej chwili to tak czysto teoretycznie pytam ale może w przyszłości bym nad tym pomyślał. Edytowane 15 Listopada 2016 przez daniel12345
gregor10 Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 czy lepiej poczekać do końca żywota oryginału? Prędzej ci zgnije buda i padnie silnik Dobrze powiedziane Chyba że autor ma popękana strone gorącą to wtedy warto przywrócić do ładu temat. W IHI ostatnio często się z tym spotykam, objawy - późne wstawanie turbiny , a po modzie ograniczony wynik nawet do 240KM przy mocno spękanej muszli gorącej. Czyli po wirusie powinno być wiadomo czy turbo żyje, w serii wydaje mi się że jest wszystko ok a samochód ma 92000 km przebiegu. Na tę chwilę zobaczę jak się to zachowuje i później będę myśleć co dalej Jeszcze mam pytanie odnośnie turbiny. Po zmianie intercoolara na ten z 3.0 bitdi i downpipe bez katalizatora, w jakich granicach moc można uzyskać po zmianie turbo? Jaki koszt nowej turbiny i czy warto się zainteresować ewentualnie hybrydą? Jakie są koszty hybrydy? W tej chwili to tak czysto teoretycznie pytam ale może w przyszłości bym nad tym pomyślał. Nie ma co zakładać że Twoja turbina ma pęknięcia, najpierw diagnostyka , potem można myśleć co dalej. Przy takim przebiegu jak auto zadbane nie katowane na zimnym muszla powinna być w bdb stanie, a wtedy z ickiem od 3.0bitdi + downpipe +soft + czyszczenie dolotu 280-290KM powinno się pokazać bez większych wysiłków. Ale tak jak mówie często K03 ze starszych TFSI i IHI z B8 sa popękane a wtedy szału nie ma. Dobra Hybryda + 300-340KM bez problemu generuje na dobrym setupie. Hybryda hybrydzie nie równa, koszty mogą być od 1500-2000 za przeciętną hybryde do okolic 300-330KM do nawet 6000zl za hybryde IHI która ogarnie 500koni bo i takowe są dostepne u nas
soczi Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Dnia 30.10.2016 o 02:33, komoornik napisał: Ja właśnie będę się umawiał na montaż - downpipe RM Motors z katem i intercooler z 3.0 BiTDI. Downpipe to na pewnie nie po prostu plug and play. I co założyłeś ten downpipe RM Motors z katem ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się