Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sambabraun pearl b5 by Brzeziak


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak szukasz 215/35/18 to u mnie ziomek ma na sprzedaz po 50km przelotu ledwo za 750zł, także nówki

Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, enczu napisał:

 

Mam 205/35 na 8.5j i 215/35 na 9.5j. Dla mnie jazda spoko, sam nauczony pewnie jesteś uważania już, więc nie jest źle. Optycznie się nie pomniejsza. Z minusów to ciężko spasować przód, bardzo ciężko. W tym roku podejmuje ostatnią próbę spasu tego rozmiaru.

Jeśli chodzi o 40-tkę to na pewno wygodniejsza jazda i nie musisz jeździć jak na szpilkach. Tył będzie znowu ciężej spasować bo więcej mięsa, ale przód znowu będzie elegancko, bo nie będzie takiej mega japy jak przy 35. Niby nie duża różnica, ale w wysokości opony znacznie odczujesz różnicę.

Sam mocno się zastanawiałem już w tym sezonie nad zmianą profilu, ale z racji, że przód mam w super stanie jeszcze spróbuję powalczyć..

Dzięki za podpowiedź. Ale znalazłem alternatywe do tyłu. Przód zostaje 215/35 bo bardzo dobrze mi sie na tym jeździło, z tym że zejdę teraz niżej bo mam juz zaklepane ranty i nowy lakier to będę spokojny że nic nie będzie obcierać. Wracając do tyłu to ładuje 225/35 na 9,5j. Będzie ciut mniejszy naciąg jak na 215/40 ale za to opona jest niższa aż o 14,5mm!:kox:

8 godzin temu, Kowi87 napisał:

Jak szukasz 215/35/18 to u mnie ziomek ma na sprzedaz po 50km przelotu ledwo za 750zł, także nówki

Dzięki za cynk ale kupowałem w zeszłym roku nowe 215;)
Pany i tak z innej beczki, jak wsadzę same wtryski 216 to jakie to będzie miało konsekwencje?
Turbo mi się zasyfi? Więcej będzie chlać? Mogę tak jeździć?

Edytowane przez Brzeziak
Opublikowano

Audi odebrane już od lakierasa;) Efekt nawet mnie zadowala ale leci w poniedziałek na poprawkę polerki bo chłopaki chyba się spieszyli i na drzwiach zostawili same hologramy.

W piątek zabrałem się za dziada, zakonserwowałem zagięte ranty z przodu i zamontowałem nadkola.
Do tego ogarnąłem spasowanie przodu tj. zderzaka, maski i lamp. Myślę że wyszło nie najgorzej.

7033943188b5e8f2med.jpg bf3835afa868ab24med.jpg
Letnie juz na aucie, została zabawa z odbojami i spasowaniem z budą ale to w późniejszym czasie bo roboty pełno i nie mam kiedy.
Dodatkowo do założenia lotka na klapę, wycieraczki aero i duże lustro:D
2bb51a30b31ccb63med.jpg f795e3caef8d58c6med.jpg 4c1ec254e997ce20med.jpg 719c80ee8728fec9med.jpg  58e79eaa9d19268amed.jpg 69804911b836df09med.jpg 
Czy siadło słabo czy średnio to już każdy sam oceni. Mi się podoba, nawet bardzo. Wśród wszechogarniających flat five, japan racingów i dariuszów myślę że to coś w miarę świeżego i innego.

A na sam koniec kosmetyki, niestety nie wszystkie  bo jeszcze parę bonusów do mnie leci;)
13267cc7ae2dcac2med.jpg e7f50e206986867fmed.jpg 3f23dd97da02312bmed.jpg

Opublikowano

wszystko super ale wyepaj te cos w kratkach ochydnie to szpeci:huh:

Opublikowano
1 minutę temu, PiterA4 napisał:

wszystko super ale wyepaj te cos w kratkach ochydnie to szpeci:huh:

Chodzi Ci  o DRL? To ori jest:wink:

Opublikowano

Te halogeny wyglądają mega słabo. Kolor auta super :)

Opublikowano
4 minuty temu, robertjudi napisał:

Te halogeny wyglądają mega słabo. Kolor auta super :)

To światła do jazdy dziennej, ori hella. Halogeny mam w lampach;)

Opublikowano

one sa tak ori jak sline w b5:grin:

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, PiterA4 napisał:

one sa tak ori jak sline w b5:grin:

Mhmm, słyszałem już takie teksty:wink:
Żeby nie być gołosłownym, moszna zakupić
https://mlhova-svetla.heureka.cz/hella-sada-pro-denni-sviceni-hella-audi-a4-8d2-b5-he-2pt008816-821/#

Tutaj prospekcik,

http://catalog.hella.com/media//downloads/460_895-00.PDF

I homologacja,

http://catalog.hella.com/media//downloads/2PT 008 362-801_H.PDF

Moje są jedynie obklejone folią;)

Edytowane przez Brzeziak
Opublikowano

Ze są ori hella to nikt nie wątpi koledzy bardziej mieli na mysli ze w a4 b5 te świecidelka leżą jak świni siodło bo fabrycznie ich tam nie bylo i jesli ładujemy drl to albo w dlugie w opcji na module 30% albo w opcji bix na ledach lub ewentualnie w halogenach

Zawartość dodana 1 minute later
Ze są ori hella to nikt nie wątpi koledzy bardziej mieli na mysli ze w a4 b5 te świecidelka leżą jak świni siodło bo fabrycznie ich tam nie bylo i jesli ładujemy drl to albo w dlugie w opcji na module 30% albo w opcji bix na ledach lub ewentualnie w halogenach
słowo dedykowane bardziej pasuje.
Opublikowano
Ze są ori hella to nikt nie wątpi koledzy bardziej mieli na mysli ze w a4 b5 te świecidelka leżą jak świni siodło bo fabrycznie ich tam nie bylo i jesli ładujemy drl to albo w dlugie w opcji na module 30% albo w opcji bix na ledach lub ewentualnie w halogenach

Zawartość dodana 1 minute later

Byly fabrycznie jako drl na jakis kraj ale nie wiem na co dokladnie. To po prostu bialy kruk, tak jak skladane lusterka ktore szly przewaznie do Wloch
Opublikowano

Byly fabrycznie jako drl na jakis kraj ale nie wiem na co dokladnie. To po prostu bialy kruk, tak jak skladane lusterka ktore szly przewaznie do Wloch

to przynajmniej juz wiem ktory z tych kruków mnie kompletnie nie interesuje
[emoji106] [emoji23]
Opublikowano

to przynajmniej juz wiem ktory z tych kruków mnie kompletnie nie interesuje
[emoji106] [emoji23]

Tez jestem tego zdania ale co kto lubi ;) wazne ze jest roznorodnosc
Opublikowano (edytowane)

Mały up.
Przed korektą lakieru.
e99ff0fc1fb1d9bdmed.jpg b0362d861cec4f49med.jpg
I juz w trakcie. Dodam że lakier jest przed zabezpieczeniem, tj. cleanerem, woskiem itp. Czekam tylko na kilka ładnych dni i zabieram się za zabezpieczanie.

ca340d935dce5ee9med.jpg 67d4de84ed1089cemed.jpg 4c477097d6399796med.jpg

Aero on board:naughty:

4fb800be56a5fea5med.jpg

I kilka fotek środka bo nie było żadnych. Tutaj wielkie podziękowanie dla kolegów Fazii-ego i Tom A4, gdyby nie wasza pomoc pewnie do dzisiaj bym walczył z tą navi.

(Wiem wiem, spasowanie RNSd pozostawia wiele do życzenia, będę z tym walczył)

bf32e05a30ccd62cmed.jpg 8f0429998cbdacbamed.jpg 34662d59639693edmed.jpg

 

I mały majówkowy bonusik, tył wylany ale polecą do regeneracji a springi w piach i będzie gites:naughty: Ktoś może mi rozszyfrować czy to v1.

74a84903000b68acmed.jpg 02287c7b39566e33med.jpg

Generalnie zabieram sie pomału za stronę techniczną tj, zawias, gumy, uszczelnienie silnika itp. itd. W przyszłym sezonie zamierzam go trochę dłubnąć  i powali zaczynam kompletować graty. Niedługo pewnie jakaś sesja wpadnie to też podeślę parę fotek.

Edytowane przez Brzeziak
Opublikowano
Mały up.
Przed korektą lakieru.
e99ff0fc1fb1d9bdmed.jpg b0362d861cec4f49med.jpg
I juz w trakcie. Dodam że lakier jest przed zabezpieczeniem, tj. cleanerem, woskiem itp. Czekam tylko na kilka ładnych dni i zabieram się za zabezpieczanie.
ca340d935dce5ee9med.jpg 67d4de84ed1089cemed.jpg 4c477097d6399796med.jpg
Aero on board:naughty:
4fb800be56a5fea5med.jpg
I kilka fotek środka bo nie było żadnych. Tutaj wielkie podziękowanie dla kolegów Fazii-ego i Tom A4, gdyby nie wasza pomoc pewnie do dzisiaj bym walczył z tą navi.
(Wiem wiem, spasowanie RNSd pozostawia wiele do życzenia, będę z tym walczył)
bf32e05a30ccd62cmed.jpg 8f0429998cbdacbamed.jpg 34662d59639693edmed.jpg
 
I mały majówkowy bonusik, tył wylany ale polecą do regeneracji a springi w piach i będzie gites:naughty: Ktoś może mi rozszyfrować czy to v1.
74a84903000b68acmed.jpg 02287c7b39566e33med.jpg
Generalnie zabieram sie pomału za stronę techniczną tj, zawias, gumy, uszczelnienie silnika itp. itd. W przyszłym sezonie zamierzam go trochę dłubnąć  i powali zaczynam kompletować graty. Niedługo pewnie jakaś sesja wpadnie to też podeślę parę fotek.


V1 tylko wersja basic czyli ocynkowana a nie stal nierdzewna.

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Teraz, robertjudi napisał:

 


V1 tylko wersja basic czyli ocynkowana a nie stal nierdzewna.

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
 

Dzięki, teraz wiem na czym stoję;)

Opublikowano

Z tym spasowanie Navi+ tak już jest, u mnie tak samo. Ustawisz równiutko, pojeździsz i znowu to samo...

Opublikowano

Nad piaskowaniem i malowaniem springow bym sie zastanowil. O ile dobrze slyszalem to lepiej sprawdzi sie jak zeszlifujesz aktualna farbe, epoksydem psikniesz i normalnie sprayem. Ponoc proszek daje bardzo gruba warstwe i szybciej peknie ;)

Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Nad piaskowaniem i malowaniem springow bym sie zastanowil. O ile dobrze slyszalem to lepiej sprawdzi sie jak zeszlifujesz aktualna farbe, epoksydem psikniesz i normalnie sprayem. Ponoc proszek daje bardzo gruba warstwe i szybciej peknie [emoji6]

Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka




Przecież fabrycznie tez jest proszek...

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Piaskowałem i malowałem juz kilka kompletów springow i nic takiego się nie działo.

Może zależy jak kto maluje.

Edytowane przez Brzeziak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...