Kowi87 Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 Jak szukasz 215/35/18 to u mnie ziomek ma na sprzedaz po 50km przelotu ledwo za 750zł, także nówki
Brzeziak Opublikowano 10 Marca 2017 Autor Opublikowano 10 Marca 2017 (edytowane) 8 godzin temu, enczu napisał: Mam 205/35 na 8.5j i 215/35 na 9.5j. Dla mnie jazda spoko, sam nauczony pewnie jesteś uważania już, więc nie jest źle. Optycznie się nie pomniejsza. Z minusów to ciężko spasować przód, bardzo ciężko. W tym roku podejmuje ostatnią próbę spasu tego rozmiaru. Jeśli chodzi o 40-tkę to na pewno wygodniejsza jazda i nie musisz jeździć jak na szpilkach. Tył będzie znowu ciężej spasować bo więcej mięsa, ale przód znowu będzie elegancko, bo nie będzie takiej mega japy jak przy 35. Niby nie duża różnica, ale w wysokości opony znacznie odczujesz różnicę. Sam mocno się zastanawiałem już w tym sezonie nad zmianą profilu, ale z racji, że przód mam w super stanie jeszcze spróbuję powalczyć.. Dzięki za podpowiedź. Ale znalazłem alternatywe do tyłu. Przód zostaje 215/35 bo bardzo dobrze mi sie na tym jeździło, z tym że zejdę teraz niżej bo mam juz zaklepane ranty i nowy lakier to będę spokojny że nic nie będzie obcierać. Wracając do tyłu to ładuje 225/35 na 9,5j. Będzie ciut mniejszy naciąg jak na 215/40 ale za to opona jest niższa aż o 14,5mm! 8 godzin temu, Kowi87 napisał: Jak szukasz 215/35/18 to u mnie ziomek ma na sprzedaz po 50km przelotu ledwo za 750zł, także nówki Dzięki za cynk ale kupowałem w zeszłym roku nowe 215 Pany i tak z innej beczki, jak wsadzę same wtryski 216 to jakie to będzie miało konsekwencje? Turbo mi się zasyfi? Więcej będzie chlać? Mogę tak jeździć? Edytowane 10 Marca 2017 przez Brzeziak
Brzeziak Opublikowano 26 Marca 2017 Autor Opublikowano 26 Marca 2017 Audi odebrane już od lakierasa Efekt nawet mnie zadowala ale leci w poniedziałek na poprawkę polerki bo chłopaki chyba się spieszyli i na drzwiach zostawili same hologramy. W piątek zabrałem się za dziada, zakonserwowałem zagięte ranty z przodu i zamontowałem nadkola. Do tego ogarnąłem spasowanie przodu tj. zderzaka, maski i lamp. Myślę że wyszło nie najgorzej. Letnie juz na aucie, została zabawa z odbojami i spasowaniem z budą ale to w późniejszym czasie bo roboty pełno i nie mam kiedy. Dodatkowo do założenia lotka na klapę, wycieraczki aero i duże lustro Czy siadło słabo czy średnio to już każdy sam oceni. Mi się podoba, nawet bardzo. Wśród wszechogarniających flat five, japan racingów i dariuszów myślę że to coś w miarę świeżego i innego. A na sam koniec kosmetyki, niestety nie wszystkie bo jeszcze parę bonusów do mnie leci
PiterA4 Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 wszystko super ale wyepaj te cos w kratkach ochydnie to szpeci
Brzeziak Opublikowano 26 Marca 2017 Autor Opublikowano 26 Marca 2017 1 minutę temu, PiterA4 napisał: wszystko super ale wyepaj te cos w kratkach ochydnie to szpeci Chodzi Ci o DRL? To ori jest
robertjudi Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 Te halogeny wyglądają mega słabo. Kolor auta super
Brzeziak Opublikowano 26 Marca 2017 Autor Opublikowano 26 Marca 2017 4 minuty temu, robertjudi napisał: Te halogeny wyglądają mega słabo. Kolor auta super To światła do jazdy dziennej, ori hella. Halogeny mam w lampach
Brzeziak Opublikowano 27 Marca 2017 Autor Opublikowano 27 Marca 2017 (edytowane) 2 godziny temu, PiterA4 napisał: one sa tak ori jak sline w b5 Mhmm, słyszałem już takie teksty Żeby nie być gołosłownym, moszna zakupićhttps://mlhova-svetla.heureka.cz/hella-sada-pro-denni-sviceni-hella-audi-a4-8d2-b5-he-2pt008816-821/# Tutaj prospekcik, http://catalog.hella.com/media//downloads/460_895-00.PDF I homologacja, http://catalog.hella.com/media//downloads/2PT 008 362-801_H.PDF Moje są jedynie obklejone folią Edytowane 27 Marca 2017 przez Brzeziak
sebidi Opublikowano 27 Marca 2017 Opublikowano 27 Marca 2017 Ze są ori hella to nikt nie wątpi koledzy bardziej mieli na mysli ze w a4 b5 te świecidelka leżą jak świni siodło bo fabrycznie ich tam nie bylo i jesli ładujemy drl to albo w dlugie w opcji na module 30% albo w opcji bix na ledach lub ewentualnie w halogenach Zawartość dodana 1 minute later Ze są ori hella to nikt nie wątpi koledzy bardziej mieli na mysli ze w a4 b5 te świecidelka leżą jak świni siodło bo fabrycznie ich tam nie bylo i jesli ładujemy drl to albo w dlugie w opcji na module 30% albo w opcji bix na ledach lub ewentualnie w halogenachsłowo dedykowane bardziej pasuje.
OficeR Opublikowano 28 Marca 2017 Opublikowano 28 Marca 2017 Ze są ori hella to nikt nie wątpi koledzy bardziej mieli na mysli ze w a4 b5 te świecidelka leżą jak świni siodło bo fabrycznie ich tam nie bylo i jesli ładujemy drl to albo w dlugie w opcji na module 30% albo w opcji bix na ledach lub ewentualnie w halogenach Zawartość dodana 1 minute laterByly fabrycznie jako drl na jakis kraj ale nie wiem na co dokladnie. To po prostu bialy kruk, tak jak skladane lusterka ktore szly przewaznie do Wloch
sebidi Opublikowano 28 Marca 2017 Opublikowano 28 Marca 2017 Byly fabrycznie jako drl na jakis kraj ale nie wiem na co dokladnie. To po prostu bialy kruk, tak jak skladane lusterka ktore szly przewaznie do Wlochto przynajmniej juz wiem ktory z tych kruków mnie kompletnie nie interesuje [emoji106] [emoji23]
OficeR Opublikowano 28 Marca 2017 Opublikowano 28 Marca 2017 to przynajmniej juz wiem ktory z tych kruków mnie kompletnie nie interesuje [emoji106] [emoji23] Tez jestem tego zdania ale co kto lubi wazne ze jest roznorodnosc
Brzeziak Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2017 (edytowane) Mały up. Przed korektą lakieru. I juz w trakcie. Dodam że lakier jest przed zabezpieczeniem, tj. cleanerem, woskiem itp. Czekam tylko na kilka ładnych dni i zabieram się za zabezpieczanie. Aero on board I kilka fotek środka bo nie było żadnych. Tutaj wielkie podziękowanie dla kolegów Fazii-ego i Tom A4, gdyby nie wasza pomoc pewnie do dzisiaj bym walczył z tą navi. (Wiem wiem, spasowanie RNSd pozostawia wiele do życzenia, będę z tym walczył) I mały majówkowy bonusik, tył wylany ale polecą do regeneracji a springi w piach i będzie gites Ktoś może mi rozszyfrować czy to v1. Generalnie zabieram sie pomału za stronę techniczną tj, zawias, gumy, uszczelnienie silnika itp. itd. W przyszłym sezonie zamierzam go trochę dłubnąć i powali zaczynam kompletować graty. Niedługo pewnie jakaś sesja wpadnie to też podeślę parę fotek. Edytowane 28 Kwietnia 2017 przez Brzeziak
robertjudi Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Mały up. Przed korektą lakieru. I juz w trakcie. Dodam że lakier jest przed zabezpieczeniem, tj. cleanerem, woskiem itp. Czekam tylko na kilka ładnych dni i zabieram się za zabezpieczanie. Aero on board:naughty: I kilka fotek środka bo nie było żadnych. Tutaj wielkie podziękowanie dla kolegów Fazii-ego i Tom A4, gdyby nie wasza pomoc pewnie do dzisiaj bym walczył z tą navi. (Wiem wiem, spasowanie RNSd pozostawia wiele do życzenia, będę z tym walczył) I mały majówkowy bonusik, tył wylany ale polecą do regeneracji a springi w piach i będzie gites:naughty: Ktoś może mi rozszyfrować czy to v1. Generalnie zabieram sie pomału za stronę techniczną tj, zawias, gumy, uszczelnienie silnika itp. itd. W przyszłym sezonie zamierzam go trochę dłubnąć i powali zaczynam kompletować graty. Niedługo pewnie jakaś sesja wpadnie to też podeślę parę fotek. V1 tylko wersja basic czyli ocynkowana a nie stal nierdzewna.Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Brzeziak Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Teraz, robertjudi napisał: V1 tylko wersja basic czyli ocynkowana a nie stal nierdzewna. Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Dzięki, teraz wiem na czym stoję
karol24 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Z tym spasowanie Navi+ tak już jest, u mnie tak samo. Ustawisz równiutko, pojeździsz i znowu to samo...
enczu Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Nad piaskowaniem i malowaniem springow bym sie zastanowil. O ile dobrze slyszalem to lepiej sprawdzi sie jak zeszlifujesz aktualna farbe, epoksydem psikniesz i normalnie sprayem. Ponoc proszek daje bardzo gruba warstwe i szybciej peknie Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
robertjudi Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Nad piaskowaniem i malowaniem springow bym sie zastanowil. O ile dobrze slyszalem to lepiej sprawdzi sie jak zeszlifujesz aktualna farbe, epoksydem psikniesz i normalnie sprayem. Ponoc proszek daje bardzo gruba warstwe i szybciej peknie [emoji6]Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu TapatalkaPrzecież fabrycznie tez jest proszek...Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Brzeziak Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2017 (edytowane) Piaskowałem i malowałem juz kilka kompletów springow i nic takiego się nie działo. Może zależy jak kto maluje. Edytowane 29 Kwietnia 2017 przez Brzeziak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się