Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pocztex Zgubił Jedną Oponę.


Bristol

Rekomendowane odpowiedzi

Serwus.

Proszę was o poradę która mam nadzieje pomoże w problemie jaki mam z pocztex.

Dnia 26.10 ( środa ) wysłałem kurierem pocztex 24 4 nowe opony Dunlop do klienta z Gorzowa Wielkopolskiego o wartości 1800 zł ( koszt przesyłki 85 zł za ktory ja zapłaciłem )

Kurier podczas odbioru stwierdził że opony są bardzo dobrze zapakowane ( kilkanaście razy mocno owinięte folią stretch ) po czym powiedział że dotrą do klienta na drugi dzień czyli w czwartek.

W czwartek opony dotarły do klienta po czym okazało się że brakuje jednej opony a więc klient ich nie przyjął.

Po rozmowie z kurierem ten zasugerował mi abym zadzwonił na magazyn w celu wyjaśnienia sytuacji.

Po rozmowie z magazynierem okazało się że po drodze jedna opona zagineła a więc napisałem do poczty polskiej reklamacje opisując całą sytuacje.

Klient który miał odebrać opony dalej jest nimi zainteresowany ale okazuje się że pocztex chce mi zwrócić opony ( 3szt ) powiedzieli że jeżeli do środy nic się nie zmieni to muszą mi je wysłać spowrotem.

Jak z nimi dalej walczyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skontaktuj się z rzecznikiem praw konsumenta.

Mi ostatnio kurier rozwalił bramę busem i firma kex się na mnie wypiela. Zadzwoniłem do rzecznika praw konsumenta i zostałem pokierowany jak odzyskać pieniądze. W moim wypadku ciąglem się z kurierem ale gdyby nie po kierowanie kasa by przepadła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak też zrobię w środe.

Ich podejście to porażka :/

Dzwoniłem do kuriera,na magazyn do gorzowa wykonałem 50 telefonów i nikt nic nie wie poza tekstem " gdzieś po drodze opona się zapodziała" :/

Klient czeka zadowolony że tak się dogadaliśmy co to ceny a tu taki wałek z ich strony i teraz totalna olewka...

opony były tak spakowane że aż kurier który je odbierał powiedział że tą paczke to chyba by musiały turbulencje w samolocie tylko rozwalić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Mi ostatnio kurier rozwalił bramę busem i firma kex się na mnie wypiela.

Przepraszam, a co ma KEX do uszkodzenia bramy ???

Kurier na 1000% świadczy tylko usługi KEXowi,prowadzi zapewne własną działalnośc transportową i to z jego OC pojazdu należy ci się odszkodowanie.


Dzwoniłem do kuriera,na magazyn do gorzowa wykonałem 50 telefonów i nikt nic nie wie poza tekstem " gdzieś po drodze opona się zapodziała" :/

Tak bywa.

Byłem 3 lata kurierem i wiem jak to wygląda.

Kiedyś sporo kradli, dziś już to jest trudniejsze.

Przyjmij przesyłkę zwrotną (te 3 opony) i reklamuj usługę.

Jak ubezpieczyłeś to żądaj odszkodowania.

Ale poczekaj jeszcze parę dni, może gdzieś się w końcu znajdzie ta zaginiona opona.

Chyba że inny kurier zajumal z magazynu, oderwał list przewozowy i wrzucil na swoje auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu nie ?

Nie takie rzeczy ginęły na magazynie w "Stolicy"

Racja.

Ubezpieczona paczka była?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że była ubezpieczona.

To jest ten kwitek który zostawił mi kurier

https://zapodaj.net/40be2d6c34b04.jpg.html

Najlepsze jest to że opony były naprawdę solidnie spakowane...

Nie wiem dlaczego nie kapneli się po wadze że jest dużo niższa niż podczas odbioru jej odemnie...

:( Prosze was o każdą porade. Czyli przyjąć przesyłkę jak dotrze do mnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To list z nadania opon przez ciebie ???

Jeśli tak to brak ubezpieczenia, brak wpisanej wartości przesyłki,brak wpisu co przesyłka zawiera.

Gratulacje kolego i życzę powodzenia w odzyskaniu (opony lub kasy za nią).

Przesyłkę zwrotną przyjmujesz i składasz reklamację.

Napisz co z tego wyjdzie.

Edytowane przez Fido
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To list z nadania opon przez ciebie ???

Jeśli tak to brak ubezpieczenia, brak wpisanej wartości przesyłki,brak wpisu co przesyłka zawiera.

Gratulacje kolego i życzę powodzenia w odzyskaniu (opony lub kasy za nią).

Przesyłkę zwrotną przyjmujesz i składasz reklamację.

Napisz co z tego wyjdzie.

składam reklamacje zaraz po prrzyjęciu kurierowi?

Przesyłka była ważona podczas odbioru odemnie i ważyła 50kg to teraz powinno być niecałe 40k bez tej opony. Zgłosić to na miejscu kurierowi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na przyszłość opony wysyła się po dwie sztuki, łatwiej przenieść i taniej wychodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Były spakowane 2 x 2 szt ( mocno owinięte folią ) i dodatkowo do kupy na koniec jeszcze mocniej owinięte połową rolki stretch. Pracownik pytał kuriera czy zrobić je osobno to ten powiedział że w tym wypadku nie trzeba bo nic ich nie ruszy :/ :( jak widać ruszyło...

Czyli przyjąć te 3 szt jak przyjdą do mnie ze zwrotem? reklamacje spisze kurier albo ja w jego obecności czy jak to potem, wygląda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak była skoro brak ubezpieczenia i kwoty na liście przewozowym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paczka była ubezpieczona na 1000zł

Reklamację składasz na poczcie.

Wysłałeś dwie paczki po dwie opony, tak? I obie były ubezpieczone na 1000zł, czyli łącznie 2000zł, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Paczka była ubezpieczona na 1000zł

Na twoim liście przewozowym nie ma ubezpieczenia ani kwoty wartości przesyłki

No chyba że to standardowe ubezpieczenie.

A jeśli tak, to i tak dałeś ciała, bo gdyby zginęły 4 opony to i tak dostałbyś tylko tysiaka (albo i nie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ...jeżdżę jako kurier i wiem ze najważniejszy jest protokół najlepiej sporządzany przy odbierającym ze ODMAWIA odebrania paczki ponieważ brakuje sztuki i spisanie protokołu z kurierem który przesyła Ci a Ty masz dowod na brak ...... spisanie protokołu po odjedzie kuriera lub pózniej mało skutkuje(na ubezpieczyciela) .... tak jest przy przesyłkach Gabarytowych ale myślę ze przy zwykłych jest podonie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem przypadek, gdzie paczka pobraniowa została zajumana. Co prawda nie pocztexem ale przez zwykłego listonosza.

Złożyłem reklamację, ale bez zadeklarowanej zawartości dostałem zaledwie ułamek należnej kwoty, bo taki mają regulamin.

Daj znać co wyszło. Trochę czasu upłynie zanim rozpatrzą reklamację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym kwitku nie ma informacji o ubezpieczeniu ale infolinii pocztex dowiedziałem się że każda paczka jest ubezpieczona na 1000zł

Póki co sprawa wygląda tak że w poniedziałek już mi mieli odesłać te opony ( jest nawet informacja o zwrocie na stronie gdzie śledzi się status przesyłki ) ale narazie magazyn przedłużył to do dzisiaj bo mieli się kontaktować z innym magazynem gdzie opona mogła zostać.

To jest ten nr. przesyłki jakby ktoś miał chwilkę zerknąć na ten status EE 42 342 159 4 PL

http://www.pocztex.pl/sledzenie-przesylek/

Czyli co ostatecznie radzicie?

Przyjąć paczkę jak przywiezie mi ją kurier i może dodatkowo ją zważyć bo mam wagę na firmie ?? wtedy wyjdzie ewidentnie niższa waga o te 25%

Mam zapis z monitoringu nawet jak kurier odbiera 4 opony i pakuje do auta.

Edytowane przez Bristol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...