jaro4444 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Ja pewnie też za jakiś czas. Hamulce będą dopełnieniem modów na silniku i muszą poczekac aż przywiozę słupek nowego motoru i go zamontuje.
siemian Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2009 a czym się różni zacisk do tarczy 320mm od zacisku 321mm?
Jarol Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 a czym się różni zacisk do tarczy 320mm od zacisku 321mm? Niczym w A4 jest 320mm a w A6 321mm a zacisk jest ten sam.
spetsnaz Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Szkoda, że 288 to już inny zacisk (pewnie z tłoczkiem 54 mm) 43mm dla tarcz 288 oraz 300mm.
jaro4444 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 My tu o modach mechanicznych a jak taki upgrade ma się do sterowania elektrnicznego - ABS i ESP??? Czy po wymianie tarcz, zacisków, jarzm nie trzeba zmieniać kodowania pompy ABS/ESP?
siemian Opublikowano 8 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2009 My tu o modach mechanicznych a jak taki upgrade ma się do sterowania elektrnicznego - ABS i ESP??? Czy po wymianie tarcz, zacisków, jarzm nie trzeba zmieniać kodowania pompy ABS/ESP? wydaje mi się że nic nie trzeba zmieniać, bo wszystko działa tak samo, tylko jakby skuteczniej - tak na chłopski rozum. (jak koło zostaje zablokowane to ABS "odbija" hamulec- przy większych hamulcach będzie to działać poprostu z większą częstotliwością bo hamulec będzie szybciej blokował koło- tak mi sie wydaje) a czym się różni zacisk do tarczy 320mm od zacisku 321mm? Niczym w A4 jest 320mm a w A6 321mm a zacisk jest ten sam. Czyli jak będe szukał tarcz do tych zacisków to nie ma znaczenia czy będą 320 czy 321 bo oba będą pasować, czy dobrze rozumiem? Jeśli tak to które lepiej kupić??
Jarol Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 My tu o modach mechanicznych a jak taki upgrade ma się do sterowania elektrnicznego - ABS i ESP??? Czy po wymianie tarcz, zacisków, jarzm nie trzeba zmieniać kodowania pompy ABS/ESP? Ja mysśle że przydałby się to przekodować tylko jaki rodzaj hamulców wybrać?? W sterowniku ABS jest 5 opcji: o 1 = C54 (PR-1LZ) o 2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 3 = HP2 16" (PR-1LX) o 3 = FNR 16" (PR-1LG) o 4 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 5 = Brembo 17" (PR-1LJ)
siemian Opublikowano 8 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2009 My tu o modach mechanicznych a jak taki upgrade ma się do sterowania elektrnicznego - ABS i ESP??? Czy po wymianie tarcz, zacisków, jarzm nie trzeba zmieniać kodowania pompy ABS/ESP? Ja mysśle że przydałby się to przekodować tylko jaki rodzaj hamulców wybrać?? W sterowniku ABS jest 5 opcji: o 1 = C54 (PR-1LZ) o 2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 3 = HP2 16" (PR-1LX) o 3 = FNR 16" (PR-1LG) o 4 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 5 = Brembo 17" (PR-1LJ) wg ETKI: o 1 = C54 (PR-1LZ) ------------------> tarcza 280x22 mm o 2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) -----------> tarcza 288x25 mm o 3 = HP2 16" (PR-1LX) ---------------> ?? o 3 = FNR 16" (PR-1LG) ---------------> ?? o 4 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) ------------> tarcza 312x25 mm o 5 = Brembo 17" (PR-1LJ) -------------> tarcza 445x30 mm
poziek Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 My tu o modach mechanicznych a jak taki upgrade ma się do sterowania elektrnicznego - ABS i ESP??? Czy po wymianie tarcz, zacisków, jarzm nie trzeba zmieniać kodowania pompy ABS/ESP? Ja mysśle że przydałby się to przekodować tylko jaki rodzaj hamulców wybrać?? W sterowniku ABS jest 5 opcji: o 1 = C54 (PR-1LZ) o 2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 3 = HP2 16" (PR-1LX) o 3 = FNR 16" (PR-1LG) o 4 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 5 = Brembo 17" (PR-1LJ) wg ETKI: o 1 = C54 (PR-1LZ) ------------------> tarcza 280x22 mm o 2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) -----------> tarcza 288x25 mm o 3 = HP2 16" (PR-1LX) ---------------> ?? o 3 = FNR 16" (PR-1LG) ---------------> ?? o 4 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) ------------> tarcza 312x25 mm o 5 = Brembo 17" (PR-1LJ) -------------> tarcza 445x30 mm no właśnie próbowaliśmy u mnie to przekodować z 288 na 321 i d*pa nie udało się
siemian Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2009 no ale ABS dobrze działa? trzeba by sprawdzić kodowanie u kogos z 3.0 tdi... chyba że sterownik jest inny[br]Dopisany: 08 Styczeń 2009, 11:40_________________________________________________Z elektrody: Bosch 5.3 ABS/EDS/ASR/ESP * 0?xxx: Chassis o 4 = Audi A4 (8D) / VW Passat (3B) o 6 = Audi A6 (4B) o 8 = Audi A8 (4D) * 0x?xx: Brakes o 1 = C54 (Lucas) [PR-1LZ] o 2 = FN3 (Teves/ATE) [PR-1LB] o 3 = FN2/HP2 (Dual-Piston) o 4 = FNRG-60 (Teves/ATE) * 0xx?x: Engine o 5 = 4/6/8 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. Gasoline o 9 = 6/8/12 Cyl. Gasoline * 0xxx?: Transmission o 3 = Manual with Low Range (only Audi A6 Allroad) o 5 = Manual o 7 = Automatic Bosch 5.7 * 0?xxx: Chassis o 4 = VW Passat o 5 = VW Passat W8 * 0x?xx: Brakes o 1 = (PR-1LZ/1ZJ) o 2 = (PR-1LB/1LE/1ZC) o 3 = (PR-1LC/1LX/1ZF/1LZ/1ZG) o 4 = (PR-1LT/1LF) * 0xx?x: Engine o 5 = (PR-T5X/T4N/T9J*/T6T/T1K/T1E/T7F*) (* with Brakes: PR-1LB/1LE/1ZC) o 7 = (PR-T0B/T10/T6V/T0D/T0F) o 9 = (PR-T7F/T9H/T9J) * 0xxx?: Transmission o 5 = Manual (PR-G0C/G0K/G0G/G0L) o 7 = Automatic (PR-G0E/G0F/G0Q) Zacisk z 3.0 tdi ten pod 320mm ma symbol FNR-G 60
jaro4444 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Poziek Ty masz Quattro czyli seryjnie tył 255x12 i przód dałeś 321x30. Rozumiem, że bez zmiany kodowania ABS też działa ok?
poziek Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Poziek Ty masz Quattro czyli seryjnie tył 255x12 i przód dałeś 321x30. Rozumiem, że bez zmiany kodowania ABS też działa ok? tył z tego co się orientuję mam 245 ABS działa prawidłowo, żadnych problemów nie mam
Jarol Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Poziek Ty masz Quattro czyli seryjnie tył 255x12 i przód dałeś 321x30. Rozumiem, że bez zmiany kodowania ABS też działa ok? tył z tego co się orientuję mam 245 ABS działa prawidłowo, żadnych problemów nie mam A jaki miałeś przód przed wymianą jak 288 to z tyłu masz napewno 245.
poziek Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 no własnie przód miałem 288 czyli tył mam 245 jakieś sposoby żeby wsadzić heble tył od S4 b6 ?? :gwizdanie:
Jarol Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 no własnie przód miałem 288 czyli tył mam 245 jakieś sposoby żeby wsadzić heble tył od S4 b6 ?? :gwizdanie: S4 miało 300x22mm z tyłu i myśle ze jak takie włożysz to będzie za mocny tył i za szybko będzie sie wzbudzał ABS. Lepsza opocja tarcze 255 lub 288. Najmniej rzeźby jest z 255 bo wtedy wymieniasz tylko jarzma i tarcze.
jaro4444 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Zwrotnicy nie trzeba wymieniąć. Zacisk w A4 i A6 jest taki sam, nie mam tylko pewności czy uchwyt jest też taki sam. Ale przy mniejszych tarczach wszystko jest takie samo w A4 i A6 więc i przy 320mm też powinno wszystko pasować. Mam jedną wątpliwość - tarcze hamulcowe w A4 3.0 TDI i w ostatnich wypustach A6 2.5 TDI C5 mają wymiar 320x30 wysokość 46.5 mm. Ale A6 3.0 TDI F4 ma już tarcze 321x30 wysokość 59.5 mm. Cholera rożnica w wysokości tarczy wynika z różnej konstrukcji zwrotnicy czy różnych uchwytów zacisków?
Jarol Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 No zgadza się tarcza w A4 i A6 jest inna. A ja też mam zaciski z A6 F4 Według ETKI: Audi A4 B7 3,0 TDI Zaciski 4F0 615 123 i 4F0 615 124 Uchwyt 4F0 615 125 Tarcza 8E0 615 301 AD Audi A6 F4 Zaciski 4F0 615 123 i 4F0 615 124 Uchwyt 4F0 615 125 Tarcza 4F0 615 301 E Czyli wygląda na to że zaciski i uchwyty są takie same różni się tylko tarczą więc musi być jakaś różnica w zwrotnicy.
poziek Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Panowie...tarcza A4 i A6 różni się ET...tak jak felga ma ET tak i tarcza hamulcowa ma ET...i z tego co ja pamiętam jak szukałem hebli do siebie to z A6 mi nie podchodziły heble
siemian Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2009 Czyli różnica jest w zwrotnicy tak? Do a4 trzeba kupić tarcze z a4 3.0 tdi a nie a6 3.0 tdi?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się