DELIco Opublikowano 25 Grudnia 2008 Opublikowano 25 Grudnia 2008 Witam Kupiłem auto bite /prawy przód/, ktorym na dodatek uderzyłem w to samo miejsce /krawężnik/. O tym,iż ono było bite i źle poskładane za 1 razem dowiedziałem się od MAGIKÓW, którym oddałem auto po mojej niefortunnej przygodzie. Po wymianie kompletu kół /4 szt./ pojechałem ustawić zbieżność by mieć pełen obraz zniszczeń i okazało się, iż prawe koło jest cofnięte o 1.5cm Oddałem auto do MAGIKÓW. Obszar napraw: wymiana sanek i tulei /2 szt./ a także wyciągnęli wduszoną podłużnicę. Niestety, jest tylko gorzej. Nadal: - cofnięte o 1.5 cm koło boksuje - auto nie zachowuje stabilności na drodze /ucieka na prawą stronę/ - uchodzi powietrze z w/w koła Co robić?! Błagam wręcz o pomoc /wskazówki/. MAGICY napisali, iż sie po prostu starali. Pozdrawiam
Dev Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 pozostaje rama masz kielich przestawiony
cobradd Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 trzeba auto oddać do prawdziwych magików a nie iluzjonistów.
nike21 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 "- cofnięte o 1.5 cm koło boksuje" sprawdzic wszystkie elementy ukladu zawieszenia (polecam tez zrobic pomiar plyty podlogowej) "- auto nie zachowuje stabilności na drodze /ucieka na prawą stronę/" wynika ze zlej geometrii zawieszenia spowodowanej przez uszkodzenie ktoregos z elementu ukladu zawieszenia badz przestawienia ktoregos z punktu mocowania zawieszenia (sanki, amortyzator) badanie plyty pokaze co jest nie tak "- uchodzi powietrze z w/w koła" oddac do wulkanizatora - krzywa felga, nieszczelny kominek lub dziura w oponie
Pawlo 2004 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Proponuje podjechać na rame zmierzyć wszystkie przekątne, jeśli tam wszystko ok! pozostaje zawiecha, zwrotnica to podstawa, wygląda na prostą a mozłiwe ze tam siedzi problem, nie wiem czy w B5 zwrotnica tez jest aluminiowa tak jak B6?
nike21 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 zwrotnica moze byc prosta a wina lezec w dolnym tylnim wahaczu... zreszta w takiej konstrukcji zawieszenia najczesciej krzywi sie i wahacz i zwrotnica... najgorsze jest to ze nawet kladac obok siebie stary i nowy element golym okiem mozna nie rozpoznac czy jest skrzywiony... wyjdzie dopiero na geometrii
gzrybol Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Proponuje jechć na dobrą diagnostyke sprawdzić płyte podłogową, geometrie i wtedy dopiero oddać do jakiś naprawde dobrych fachmanów co bedą mieć odpowiednie urządzenia do rozbitków.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się