bongod Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Witam. Po raz kolejny mam problem z instalacją. Ostatnio zauważyłem funkcje spadku ciśnienia i sobie ją włączyłem na spadek 0.3 bara i dopiero wtedy odkryłem że mam spadki nawet większe :/. Autko ma około 260 koni silnik 1.8t, 2 elektro zawory, hana niebieskie, ciśnienie 1.6 bara (więcej się nie da bo autokalibracja wskazuje za duże ciśnienie). Przerzuca na lpg przy butowaniu na 2 biegu zadziej na 3. Lambda zawsze trochę na minusie (pomimo tych spadków) . Na coś szczególnie zwrócić uwagę? Ktoś może poleci kogoś ogarnietego z okolic Warszawy / Grodziska? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
krzysiekml Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 u mnie znajomy zakładał kilka twin-ów i w wolnossących działały a w subaru 218ps dawał d*py jak i w 1.8t,założył nówkę i zaś d*pa w ac podobno powiedzieli że jakieś wadliwe wyszły,historia ac czerwonego powróciła
bongod Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Opublikowano 18 Listopada 2016 Masakra jakaś Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
krzysiekml Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 przy mnie założył nowy z pudła do subaraka, wyjechaliśmy na ustawienie a tu z 1.15b spadło do 0.7b,przejrzał miedz 8mm czy cała nie zgnieciona i nic założył nowego ac250 poprawionego i zero spadków
bongod Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Opublikowano 18 Listopada 2016 Ale przestawił się sam czy spadek przy bucie był? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Radeksc Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Ja mam Twina 1.5 roku przy seryjnym 1.8T i nic się nie dzieje
krzysiekml Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 przy bucie gubił ciśnienie,subaru dmucha 0.9 b i przy ustawionym cis. na reduktorze 1.15b spadało do 0.7b Ja mam Twina 1.5 roku przy seryjnym 1.8T i nic się nie dzieje bo masz farta
bongod Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Opublikowano 18 Listopada 2016 U mnie 1.4 dmucha a reduktor 1.6 ustawiony. Producent napisał że spadki przy 1.6 powinny być max 0.2 więc tragedia u mnie. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka przy bucie gubił ciśnienie,subaru dmucha 0.9 b i przy ustawionym cis. na reduktorze 1.15b spadało do 0.7b Ja mam Twina 1.5 roku przy seryjnym 1.8T i nic się nie dzieje bo masz farta Przy serii może tak być po za tym może nie masz ustawionego progu spadku ciśnienia. Ja jeździłem bez problemów bo tylko na lambde patrzyłem jak oscyloskop mi pokazał co się dzieje to się strasznie zdziwiłem Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
lukaszlsw Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 własnie stoje przed wyborem instalki do bexa po sofcie, celowałem cały czas w twina a tu widzę takie cuda się dzieją...:/ a reduktor do tanich nie należy
Roboform550 Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 Weźcie sobie pod uwagę jaki gaz mamy na stacjach. Twin jest tak prosty w budowie ze tam nie ma co sie psuć...
darko Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 może i nie ma co się popsuć,ale to że z termiką i ciśnieniem potrafi polecieć na pysk to fakt,
bongod Opublikowano 6 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2016 (edytowane) Z termiką to nie słyszałem nigdy :/. Plan mam rozebrać woelozawór wypierniczyć kulkę ze sprężynką i rozwiercić zobaczymy co będzie. Zawór rozwierciłem w butli na 5mm i zero poprawy. Ciśnienie leci z 1.6 poniżej 1 nawet. Zobaczymy jak kulkę i sprężynke wyjme co się zmieni. Okazuje się, że miałem podpięte podciśnienia do reduktorów poprzez trójnik. Rozdzieliłem i teraz przy ujemnych temperaturach na 2 biegu dochodzę do 5000 obr przy spadku 0.4 więc już jest duuuużo lepiej . Teraz przyszła pora na kulkę i sprężynkę w wielozaworze . Edytowane 12 Grudnia 2016 przez bongod
cypek80 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Z termiką to nie słyszałem nigdy :/. Plan mam rozebrać woelozawór wypierniczyć kulkę ze sprężynką i rozwiercić zobaczymy co będzie. Zawór rozwierciłem w butli na 5mm i zero poprawy. Ciśnienie leci z 1.6 poniżej 1 nawet. Zobaczymy jak kulkę i sprężynke wyjme co się zmieni. Okazuje się, że miałem podpięte podciśnienia do reduktorów poprzez trójnik. Rozdzieliłem i teraz przy ujemnych temperaturach na 2 biegu dochodzę do 5000 obr przy spadku 0.4 więc już jest duuuużo lepiej . Teraz przyszła pora na kulkę i sprężynkę w wielozaworze . U mnie też podciśnienie z dwóch reduktorów podpięte jest przez trójnik. Ciśnienie spada 1,4 na 1,0. Reduktor po rozdzieleniu podciśnienia i pomiarze tylko jednej strony ma wartość 1,94 przy drugiej stronie osobno również jest 1,94, a spięte razem przez trójnik 1,4 ?
bongod Opublikowano 16 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2016 (edytowane) Dziwne z tym trójnikiem u ciebie . Wyrzuciłem sprężynke z kulką . Niby mnożnik poszedł w górę i wczoraj przy +2 nie przewalało na Pb ale dziś -2 stopnie i przewala . Tak więc nic się chyba już nie poradzi, chyba że rurka pozagniatana gdzieś po drodze. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Edytowane 16 Grudnia 2016 przez bongod
Roboform550 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Tak więc nic się chyba już nie poradzi, chyba że rurka pozagniatana gdzieś po drodze. Jasne...tak sama z siebie się zagięła....pisałem wyżej że jest kiepski gaz na stacjach...sam widzisz że jak jest zimno przymrozek to jest gorzej...
bongod Opublikowano 23 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2016 No w sumie może i tak być . Ciekawe jak na innych setupach u innych ludzi Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
bongod Opublikowano 23 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2016 (edytowane) A co masz? i jakie ciśnienie? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Edytowane 23 Grudnia 2016 przez bongod
Roboform550 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 robocze ~1.65 pada do 0,9 ...latem do ok 1,25...ale już nie długo spadki będą na poziomie ZERO
bongod Opublikowano 24 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2016 A jaki plan? Bo się zastanawiam nad dwoma reduktorami mocniejszymi osobno . Czy zmiana silnika? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się