Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zmiana licznika pilne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chłopaki mam pytanie mam dylemat czy zmieniać liczniki na lift ? Mam całego polifta tylko liczniki zmienione nie wiem dlaczego i teraz pytanie czy nie będzie problemu liczniki od 1.8 125 ja mam 1.9TDI 110 . zakładam nowy temat bo nie mam czasu na szujkanie . Pilne bo dziś oferta licznika mi przepadnie

Opublikowano

Do przerobienia wsad i zmiana tarczy obrotomierza.

Najlepiej pokaż jaki masz aktualnie licznik a jaki chcesz kupić no w '99 były dwa rodzaje

Opublikowano

http://imged.pl/licznik-audi-a4-b5-1-9-tdi-okazja-6012387.html ten mam a chce jaeger


Zmieniłem auto nie chce odpalić wgl. Zapali i zaraz gaśnie w momencie. Paliwo niby połowa a przecież mam rezerwę czujnik od ręcznego się świeci a ręczny spózczony i świeci ABS nie wiem dlaczego


Ok siadłem chwile na net i zadzwoiłem tu i tam . Mój licznik to VDO auto z 1999r 1.9 tdi chciałem zmienić z Audi 2000r 1.8 tam jest pół fis. Przełożyłem teraz to na szybko bo okazało się że to chwila i chciałem odpalić auto ale w momencie gaśnie a licznik wariuje co trzeba by zrobić żeby było wszystko ok ? Jutro oferta wygaśnie bo auto idzie na złom i jeszcze dziś mam czas żeby coś z tym zrobić

Opublikowano (edytowane)

Nie kombinuj . Kup od polifta . Masz TDI to kup od TDI ,a nie kombinujesz od benzyny . Tam jest wsad do wymiany . VDO i Jaeger to inne liczniki . Na alledrogo jest mnóstwo liczników . Tu masz przykład : http://allegro.pl/licznik-a4-b5-lift-1-9-2-5-tdi-polfis-i6601321879.html

Edytowane przez lenovo
Opublikowano

To tak, link ze zdjęciem licznika nie działa. Wnioskuję, że masz licznik jeszcze z zegarkiem ze wskazówkami. Ten co chcesz założyć jest inny i trzeba pozmieniać piny we wtyczkach. Poza tym, jeśli jest to jaeger to sobie go odpuść, bo one się dosyć często psują. Jak już chcesz zmienić licznik to zmieniaj na pełny fis poliftowy. Silnik Ci gaśnie, bo w liczniku jest immobiliser i trzeba zakodować kluczyki po zmianie licznika.

Ten licznik ze wskazówkami był montowany w 1999 roku, więc nic nie było zmieniane.

Opublikowano

O widzisz dzięki za objaśnienie sprawy co i jak ;-) A jeżeli chodzi o ten licnzik pełen FIS wtedy również będzie trzeba coś przerobić ?

Opublikowano

Jeśli będziesz chciał wsadzić licznik z zegarkiem ze wskazówkami to będzie trzeba dołożyć tylko przewody od czujników, spalania oraz manetkę z funkcją fisa. Jeśli będziesz chciał wsadzić poliftowy licznik z cyfrowym zegarkiem to będziesz musiał pozmieniać piny we wtyczkach plus tak jak wyżej przewody od czujników, spalania i manetka.

Opublikowano (edytowane)

Up.

znalazłem dziś taki licznik czy on może być po małych przeróbkach ?

8bb5273f4_aexrpnn.jpg

Licznik od automatu , 2,5 TDI ( nie wie m dlaczego napisał 98 r produkcji ;P )

Edytowane przez Biskup987
Opublikowano

Podejdzie

Trzeba będzie przekodowac na r4

Opublikowano (edytowane)

Dużo roboty i kosztowne ? .

to jest pełny FIS ?

PS. Nie znam się na licznikach więc gdybyś bardziej się rozwinął byłbym wdzięczny xD

Edytowane przez Biskup987
Opublikowano (edytowane)

Na foto pełen fis

Jak masz kabel to koszt zerowy

Podpinasz licznik, robisz adaptację immo, odpowiednie kodowanie, dokladasz manetkę fis, dokladasz czerwoną kostkę (podpinasz sygnał spalania, masujesz resztę komunikatów jak spalone żarówki itp.)

Edytowane przez Fazii
Opublikowano

Warto się bawić ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...