19radzio86 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Witam, Na początku a4 avant b7 silnik 2.0 BPW. Mam problem z nierównymi obrotami na zimnym silniku zaraz po odpaleniu. Tj: przekręcam kluczyk gaśnie kontrolka od świec - rozruch (na dotyk), ale przez sekundę góra 2 szarpie budą i rozpędza się z ok 600 obrotów w górę i gwałtownie podskakuje do normalnej pracy na biegu jałowym, czasami jak jest bardzo zimno zaklekota poszarpie obrotami góra dół i gaśnie, ponowne odpalenie sytuacja opisana na początku i pali normalnie. Po wyłączeniu i ponownym odpaleniu już jest wszystko ok. Sytuacja powtarza się cyklicznie jak silnik całkowicie wystygnie. Myślałem że to wina świec żarowych bo miałem na nich zrobione 120k km i około 5 lat. Wymieniłem komplet nowych, ale nic to nie pomaga.
lolq1660 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Wrzuć może jakiś filmik z odpalenia, będzie łatwiej coś doradzić Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka
19radzio86 Opublikowano 24 Listopada 2016 Autor Opublikowano 24 Listopada 2016 mrozik w nocy i oto efekty... http://megawrzuta.pl/download/080817df00aedb31f35e5ac2b2428eba.html
lolq1660 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) Mam to samo tylko u mnie szybciej budzi się z tego zawieszenia, wygląda jakby odpalał na nie pełną liczbą cylindrów a później się reszta dołącza, chyba że to coś z wtryskiem, trzeba poczekać na mądrzejszych kolegów;) u mnie dodatkowo brak jakichkolwiek błędów na vagu, powoli zaczynam mieć dosyć tej przewagi na techniką Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka Edytowane 24 Listopada 2016 przez lolq1660
19radzio86 Opublikowano 24 Listopada 2016 Autor Opublikowano 24 Listopada 2016 akurat dziś jak na zawołanie dla pokazania objawów się tak zachował... mróz był w nocy, normalnie też budzi się szybciej.
moniuh Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Zrob logi grup 13, 18, 23 podczas odpalania i wrzuc na forum, będzie więcej wiadomo.
Rabbi Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Miałem w BPW dokładnie tak samo.Przyczyną były 2 spalone świece. Sprawdź jeszcze raz te świece czy wszystkie aby napewno grzeją
19radzio86 Opublikowano 25 Listopada 2016 Autor Opublikowano 25 Listopada 2016 wymieniony komplet nowych ( stare też grzały dobrze... )
lolq1660 Opublikowano 27 Listopada 2016 Opublikowano 27 Listopada 2016 To ja jako pierwszy dodam swoje logi http://vaglog.pl/log-013_018_023_82100.html Mam nadzieję że zrobiłem to dobrze bo to mój pierwszy raz;) Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka To nie chociaż ktoś podpowie jak na szybko można sprawdzić świece czy grzeją? Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka
19radzio86 Opublikowano 27 Listopada 2016 Autor Opublikowano 27 Listopada 2016 widać nikt nie potrafi odpowiedzieć i pomóc rozwiązać problem .. ja udam się jeszcze na sprawdzenie kompresji i wtrysków, bo skoro świece grzeją (nowe i kable też sprawdzone jakby tak jakiś "sierściuch" się dorwał) to zostaje kiepska kompresja lub któryś z wtrysków
moniuh Opublikowano 27 Listopada 2016 Opublikowano 27 Listopada 2016 (edytowane) To ja jako pierwszy dodam swoje logi http://vaglog.pl/log-013_018_023_82100.html Mam nadzieję że zrobiłem to dobrze bo to mój pierwszy raz;) Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka To nie chociaż ktoś podpowie jak na szybko można sprawdzić świece czy grzeją? Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka Z Twoich logów wynika, że pompki są w pożadku raczej. są przeskoki w grupie 18, nie pamietam jakie wart powinny byc przy odpalaniu, ale normalenie 0 a jak puszczasz pedal po dodaniu gazu 4. moze delikatnie sie zapowietrza. sprawdzałes może czy jeśli przekrecisz kluczyk na zaplon kilka razy i "podpompujesz" paliwo czy jest lepiej? w sumie wtedy tez swiece dluzej pogrzeją. tak najlatwiej to spojrzec na swiatło podsufitki, czy przygasa, można też vagiem zobaczyc widać nikt nie potrafi odpowiedzieć i pomóc rozwiązać problem .. ja udam się jeszcze na sprawdzenie kompresji i wtrysków, bo skoro świece grzeją (nowe i kable też sprawdzone jakby tak jakiś "sierściuch" się dorwał) to zostaje kiepska kompresja lub któryś z wtrysków Nie zrobiłeś logów z odpalania, to wróżenie z fusów, możesz mieć coś z pompkami albo vacum, moze byc tez ze paliwo się cofa z filtra. Może przetestój ten patent z "pompowaniem" .. Edytowane 27 Listopada 2016 przez moniuh
19radzio86 Opublikowano 27 Listopada 2016 Autor Opublikowano 27 Listopada 2016 nie mam czym jak na razie tego zrobić, próbowałem już tak wcześniej kilka razy ale to nic nie daje ...
lukirks83 Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 a logi zrobiłeś tak jak wcześniej podpowiadali??, skoro po wymianie swiec jest dalej to samo to PD walnięty albo kąt synchronizacji masz źle ustawiony, ale raczej stawiam na pompowtrysk lub pompowtryski, u mnie padł jeden, jak nie masz jak zrobić logów to jedź na sprawdzenie wtrysków koszt ok 20 zł 200 zł sory
19radzio86 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2016 nie mam w okolicy możliwości zrobienia diagnostyki przez dedykowane do VAG urządzenie, podjechałem do elektromechanika który uniwersalnym sprzętem sprawdził. okazuje się że pompka na 2gim cylindrze zaczyna padać ... podobno nie jest to jeszcze tragedia by konieczna była wymiana. Oczywiście doszukiwał się też przyczyny w uszczelnieniach, ale moim zdaniem jakby zalewało jakiś cylinder to przy odpaleniu z tyły świata by widać nie było, a tu nawet dymka nie puści.
moniuh Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 w BPW masz pompki na jedna srube i uszczelke - podkladke na koncu wtryskiwasza, wiec moze tak byc ze uszczelnienie juz nie dziala tak jak powinno. zawsze to tansze do sprawdzenia niz regeneracja pompki.
19radzio86 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2016 no tak ale jeśli dobrze rozumuje skoro zalewa cylinder to przy odpaleniu powinna być chmura dymu ... a tu nic ..
moniuh Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 masz DPF to pewnie wylapuje sadze i nie widac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się