Maro94 Opublikowano 27 Listopada 2016 Opublikowano 27 Listopada 2016 Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z pracą silnika. W audi zostały wymienione szklanki, Olej Liqui Moly 5W40 TOP TEC, zrobiona została regeneracja głowicy, wymieniono 8 prowadnic, 4 gniazda zaworów są po regeneracji oraz wałki z dźwigniami w głowicy. Był podpinany pod kompa, wszystkie 4 pompowtryski są ok, silnik trzyma olej w porządku, sprężanie też jest ok. Mechanik twierdzi że góra silnika jest w 100% sprawna. Po wymianie wałków i dzwigienek w glowicy przez 30 sek samochod chodzil cicho a pozniej znowu to samo. Na zimnym silniku jest tragedia, klekocze jak traktor, przy odpaleniu przez chwile kopci niebieskim dymem, natomiast na rozgrzanym stuka ciszej odrobine. Poniżej zamieszczam filmik jak to wszystko wygląda. Prosiłbym o pomoc, z góry dzięki.
paweu1 Opublikowano 27 Listopada 2016 Opublikowano 27 Listopada 2016 A co z pompkami? Jak były ustawione po ponownym włożeniu, jakie mają bipy, uszczelniacze były zmienione?
Maro94 Opublikowano 27 Listopada 2016 Autor Opublikowano 27 Listopada 2016 Cały zestaw naprawczy do pompek byl założony nowy. Nie pamiętam dokładnie co z pompkami, wiem ze 3 byly ujemne a jeden na dodatnim. Nie roznily sie zbytnio. Mechanik przekładał z innej malyszowki pompki zeby sprawdzić i było to samo. Dalej stukalo.
karaluch8 Opublikowano 27 Listopada 2016 Opublikowano 27 Listopada 2016 Chodzi tak jakby na pompowtrysku był przedmuch kompresji.
Maro94 Opublikowano 27 Listopada 2016 Autor Opublikowano 27 Listopada 2016 Z tego co Mowil mechanik to Z pompkami jest ok. Jest możliwe ze cos w misie olejowej stuka albo w rozrzadzie?
paweu1 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Dół silnika nie był ruszany. Tak? Trzeba szuka na górze, jeśli wałek i szklanki są w porządku, to trzeba szukać przy pompkach. Czy były wstawione w gniazda zgodnie z instrukcją, co z podkładkami pod pompkami i gniazdami? Jak był ustawiony luz na pompkach? Czy mechanik ma pojęcie jak się ustawia pompki, czy tylko zdemontował i zamontował bez żadnej regulacji?
piotrsob1 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 (edytowane) Dla mnie na ucho to nie napełnia się któraś szklanka i klepie Zakładam oczywiście że wałek rozrządu sprawdzony i krzywek nie brakuje Edytowane 5 Grudnia 2016 przez piotrsob1
TheGame Opublikowano 16 Sierpnia Opublikowano 16 Sierpnia Czy ktoś znalazł rozwiązanie tego problemu i ustalił z czego pochodził ten dźwięk?
marcin19883 Opublikowano 16 Sierpnia Opublikowano 16 Sierpnia Dźwięk jakby szklanki, ale jeśli są wymienione to nie mam pomysłów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się