MemberA4 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Koledzy potrzebuje rady od Tych co mieli okazję poczuć na własnej skórze zużytą lub uszkodzoną podporę wału w quattro? Jakie są dokładne objawy zużycia tego elementu. Chciałbym u siebie w 100% wyeliminować ten element.
lenovo Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Uszkodzoną podporę można wyczuć . Powinieneś czuć takie bicie podczas jazdy . Jeśli tego nie czujesz to wjedź na kanał próbuj podnosić wał góra dół jeśli ma luz to do wymiany .
MemberA4 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2016 czyli nie wibracje? domyślam się że one zwiększają się ze wzrostem prędkośći?
lenovo Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 (edytowane) To zależy od zużycia podpory , jeśli jest mocno zużyta to będzie mocno bić (wpadać w mocne wibracje ) . Tak będzie wzrastać ze wzrostem prędkości . Ale dla pewności wjedź na kanał i poruszaj wałem góra dół jeśli ma luz to do wymiany podpora . Edytowane 1 Grudnia 2016 przez lenovo
MemberA4 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2016 (edytowane) dzisiaj stwierdziłem że muszę raczej wymienić podporę bo jest spękana guma praktycznie na całym obwodzie Mam cichą nadzieje że to jest przyczyną u mnie występujacych bardzo denerwujacych i mocnych wibracji podczas przyspieszania wyłącznie na 5 i 6 biegu w przedziale obrotów silnika 1800-2000 na 4biegu te wibracje są ale tak delikatne że mi nie przeszkadzaja Teraz mam prośbe czy ktos ma sprawdzone źródło dobrej jakości podpory wału do A4 B6quattro żeby po zamontowaniu nie rozczarować się jeszcze większymi wibracjami ?? dzisiaj stwierdziłem że muszę raczej wymienić podporę bo jest spękana guma praktycznie na całym obwodzie Mam cichą nadzieje że to jest przyczyną u mnie występujacych bardzo denerwujacych i mocnych wibracji podczas przyspieszania wyłącznie na 5 i 6 biegu w przedziale obrotów silnika 1800-2000 na 4biegu te wibracje są ale tak delikatne że mi nie przeszkadzaja Teraz mam prośbe czy ktos ma sprawdzone źródło dobrej jakości podpory wału do A4 B6quattro żeby po zamontowaniu nie rozczarować się jeszcze większymi wibracjami ?? nikt nie wymieniał podpory na jakaś z allegro? to chociaż podpowiedzcie czy podpora dedykowana do A5 jest taka sama jak do B6 bo u mnie w IC moge kupic na miejscu w dobrej cenie firmy BTA o której nic nie wiem :/ Edytowane 9 Grudnia 2016 przez MemberA4 1
lenovo Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Z tymi z allegro jest różnie, najlepiej znajdź numer w etce albo odczytaj ze starej podpory i kup w aso .
MemberA4 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2016 (edytowane) każde ASO powie że podpora z wałem w A4 B6 jest całoscią i nawet nie chce wiedzieć ile kosztuje. narazie szukam, ale dręczy mnie czy ta podpora powoduje mi wibracje bo przy ruszaniu i strzelaniu ze sprzęgła na próbę ona żadnych dźwięków nie wydaje tzn stóków, puków Edytowane 10 Grudnia 2016 przez MemberA4
tomek_LU Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 cześć, walczę ze tępym stukaniem podczas gwałtownego puszczania sprzęgła podczas zmiany biegów oraz ujmowania i dodawania gazu jadąc - czy ktoś był by w stanie podać mi numer wskazanej poduszki ? etka online nie posiada tego elementu
matisstz Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 mam dokładnie takie same objawy jak ty... ale nie jestem pewien czy to przez tą poduszkę skrzyni, mechanik u mnie obstawia torsen bądź dyfercjał...
tomek_LU Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 (edytowane) ja mam wrażenie, że to może być ta poduszka ponieważ w stosunku do B7 2.0 q znajomego, którą oglądałem dziś od spodu łapiąc za torsen przy tej poduszce dużo ciężej poruszyć - u mnie znacznie łatwiej poruszyć torsenem góra dół. Dodatkowo wspomnianym stukom towarzyszy delikatny ruch lewarka zmiany biegów, dźwięk tak jak by pochodził z tyłu nie z pod spodu, ale to być może złudzenie. Osobiście nie chce mi się wierzyć w problem z dyfrem, luz w porównaniu do wspomnianego b7 jest idenatyczny, a sam torsen nie wiem w jaki sposób miął by powodować takie stukanie. Edytowane 13 Grudnia 2016 przez tomek_LU
matisstz Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 ja mam wrażenie, że to może być ta poduszka ponieważ w stosunku do B7 2.0 q znajomego, którą oglądałem dziś od spodu łapiąc za torsen przy tej poduszce dużo ciężej poruszyć - u mnie znacznie łatwiej poruszyć torsenem góra dół. Dodatkowo wspomnianym stukom towarzyszy delikatny ruch lewarka zmiany biegów, dźwięk tak jak by pochodził z tyłu nie z pod spodu, ale to być może złudzenie. Osobiście nie chce mi się wierzyć w problem z dyfrem, luz w porównaniu do wspomnianego b7 jest idenatyczny, a sam torsen nie wiem w jaki sposób miął by powodować takie stukanie. Witam ostatnio wymieniłem poduchę na skrzyni i gumy na silniku i powiem jestem zadowolony , niema już żadnego uderzenia, bicie i stukanie ustąpiło, tak samo jak luz który non stop mnie wnerwiał
tomek_LU Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 O jakich gumach na silniku mówisz? I jakim luzie ? Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
JeJu Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 u mnie poduszki silnika i skrzyni ok, luz na tej podporze wału jest, wystepuje głuche bicie przy zmianie biegów w trakcie jazdy, drgania przy ruszaniu z 1 puszczając samo sprzegło bez gazu, lewarek biegów chodzi troche przód/tył. bede zmieniał tą podpore niebawem bo jeszcze sie wytrzaska reszta...
matisstz Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 u mnie trzy razy były sprawdzane poduszki silnika i skrzyni to jedynie co mi powiedzieli że ta pod skrzynią jest zmurszała i można wymienić ale to nic nie da , dopiero po wyciągnięciu poduch silnika okazało się że jedna była już pusta a druga miała końcówkę oleju w sobie luz odczuwałem po ujęciu i zaraz dodaniu gazu jak by skrzynia z silnikiem miała zaraz wylecieć czasami sam luz, czasami z głuchym uderzeniem
MemberA4 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2017 Dnia 9.12.2016 o 15:13, MemberA4 napisał: dzisiaj stwierdziłem że muszę raczej wymienić podporę bo jest spękana guma praktycznie na całym obwodzie Mam cichą nadzieje że to jest przyczyną u mnie występujacych bardzo denerwujacych i mocnych wibracji podczas przyspieszania wyłącznie na 5 i 6 biegu w przedziale obrotów silnika 1800-2000 na 4biegu te wibracje są ale tak delikatne że mi nie przeszkadzaja Teraz mam prośbe czy ktos ma sprawdzone źródło dobrej jakości podpory wału do A4 B6quattro żeby po zamontowaniu nie rozczarować się jeszcze większymi wibracjami ?? nikt nie wymieniał podpory na jakaś z allegro? to chociaż podpowiedzcie czy podpora dedykowana do A5 jest taka sama jak do B6 bo u mnie w IC moge kupic na miejscu w dobrej cenie firmy BTA o której nic nie wiem :/ jestem właśnie po zabiegu wymiany podpory. Wymiana nawet łatwa ale znalezienie zabezpieczenia które trzeba rozchylić dało mi w kość Zakupiłem podporę firmy EURODRIVESHAFTS ale pudełko było firmy TransparT( Akkussan)http://www.akkussan.com.tr/urun_detay_en.php?islem=alt_urun&link_id=3&alt_menu_id=1&son_alt_menu_id=32 do tego zmieniłem łożysko na FAG żeby być pewniejszym bo w zakupionej podporze nie doszukałem się firmy na łożysku a jedynie wymiary niestety pomimo że moja oryginalna miała na całym obwodzie mocno sparciałą gumę ( łożysko jeszcze było ok (też FAG)) to wibracje które opisałem nie znikneły. Mam sprzęgło 228mm wiec może to jest wina tych wibracji bo juz zaczeły sie one ujawniać nawet na 4 biegu W domu mam już zakupioną nową dwumasę 240 lecz czekam na cieplejsze dni żeby się za to zabrać jak już to nie pomoże to chyba spale dziada
bobikos Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Jak masz skrzynię 5biegow a chcesz założyć sprzeglo 240 to potrzebny Ci bedzie dystans miedzy silnik a skrzynię.Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2017 wszystko juz jest dopracowane leży i czeka : ) mam 6 od Q a tak nawiasem do skrzyni 5b nie załozy sie 240 nawet po dołozeniu dystansu bo te skrzynie maja większe nadlewki we wnetrzu dzwona
bobikos Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Robiles swap skrzyni czy wczesniej wstawiales mniejsze sprzęgło? Rozrusznik do 240 jest inny.Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
omzig Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Panowie i jak z tą podporą? W ASO tylko z wałem... To zostaje Tedgum i jakieś tam jeszcze... Stosował ktoś jakąś i może polecić?
MemberA4 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2017 25 minut temu, omzig napisał: Panowie i jak z tą podporą? W ASO tylko z wałem... To zostaje Tedgum i jakieś tam jeszcze... Stosował ktoś jakąś i może polecić? Cytuj Zakupiłem podporę firmy EURODRIVESHAFTS ale pudełko było firmy TransparT( Akkussan)http://www.akkussan.com.tr/urun_detay_en.php?islem=alt_urun&link_id=3&alt_menu_id=1&son_alt_menu_id=32 do tego zmieniłem łożysko na FAG żeby być pewniejszym bo w zakupionej podporze nie doszukałem się firmy na łożysku a jedynie wymiary ja nie narzekam jak dla mnie jest OK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się