Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b5 1.6 AHL '97 by TAPO94


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A jak z trwałością takich gwintów ?

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Kolego napisałem coś około :) zdjęcie jest z tyłu i tak super nie widać, do tego dochodzi to ze z doświadczenia wiem ze na każdym aucie siada różnie, kumpel ma na passacie-40 mm a jak ja miałem-40 kiedyś to koza przy nim. Dlatego tak jak mówisz gwint najlepszy bo ustawiasz jak Ci pasuje:)

Opublikowano (edytowane)

Ale jak z prowadzeniem się auta na wybojach i jak z trwałością takiego zawieszenia

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

d1aE3hs.jpg
Próbował ktoś tego w B5 ? Podświetlane dekory fajnie wygląda

Edytowane przez Tapo94
Opublikowano

Jeśli nie planujesz zrobić super spasu, gleby to prowadzenie na pewno się poprawia, bo nie masz wrażenia płynięcia jak na statku (ja tak to nazywam bo auto sobie pływa góra dół i w boki :decayed:). Auto jest sztywniejsze i chyba oczywiste, że prowadzi się lepiej. Amortyzatory pracują normalnie na wybojach, choć może być odrobine mniej wygodnie, w końcu jest sztywno. A z wytrzymałością normalnie, ciężko określić, zależy kto ile jeździ i ile jeździ :)

Co do dekorów, to ktoś próbował i było całkiem spoko

Opublikowano

Zobaczymy co wyjdzie z tego narazie oddałem na rozrząd i teraz szukam blacharki

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Z doświadczenia wiem,że lekkie obniżenie jest niegroźne. Jeśli obniżenie będzie za duże np 50..60.. to odbije się to na stratą komfortu oraz szybszym zużyciem zawieszenia... myślę, że obniżenie które jest delikatne 25..max 40 to w sam raz.

O gwincie się nie wypowiem bo nic takiego nie miałem ale wiem jedno dobry gwint nie kosztuje tyle co dobre amory i sprężyny. Pewnie wygląda to za***iście chociaż ja bym się spierał.. ale nie zapominajmy ,że tym trzeba jeździć ;)

Edytowane przez 7ka
Opublikowano

W końcu ktoś kto myśli tak jak ja. Robię rocznie 20-25 tys więc taczka zawieszona centymetr nad gleba jest nie możliwy u mnie też myślałem nad 4cm w dół

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

To ,że producent podaje obniżenie 40mm nie znaczy,że tyle zejdzie ;)

Przy nowych amortyzatorach na początku może minimalnie być niżej od serii ale wiele zależy od wyposażenia karoserii ..silnik i reszta swoje ważą a producent sprężyn nie zawsze sprzedaje sprężyny pod dany silnik ... tak jak to bywa w chwili produkcji auta.

Opublikowano

Ale sprężyny są tańsze na początek

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Robię 20 tyś rocznie, jeżdżę taczką kawałek od ziemi. Nie jest komfortowo i nie ukrywam, ale jest radość z jazdy. Trze jak cholera ale co z tego, metalowe osłony i jest spoko.

Chcesz taniej springi, weź. Sprzedasz je po chwili za pół ceny i będziesz szukał gwintu i stracisz o 50% więcej. Tyle osób to przerabiało ale i tak się nie da przetłumaczyć nikomu.. :facepalm: Jak chcesz się bawić w mody, a liczyć każdą złotówkę, to od razu lepiej odpuść i jeździj serią, bo chyba nie do końca zdawałeś sobie sprawę, że to wszystko jak się zbierze do kupy to wychodzą okrągłe sumki :)


Z doświadczenia wiem,że lekkie obniżenie jest niegroźne. Jeśli obniżenie będzie za duże np 50..60.. to odbije się to na stratą komfortu oraz szybszym zużyciem zawieszenia... myślę, że obniżenie które jest delikatne 25..max 40 to w sam raz.
O gwincie się nie wypowiem bo nic takiego nie miałem ale wiem jedno dobry gwint nie kosztuje tyle co dobre amory i sprężyny. Pewnie wygląda to za***iście chociaż ja bym się spierał.. ale nie zapominajmy ,że tym trzeba jeździć ;)

Nie jeździłeś na gwincie ale byś się spierał? Zapewniam Cię, że chociaż na podkręconym gwincie jeździ się lepiej niż na jakiś springach. Proponuję porównać sobie sam wygląd najtańszego mtsa, ta tesco do zwykłego amortyzatora. Dla podpowiedzi, spójrz na dolną część. Niestety ale jeśli chcesz mieć komfort, jeździć nisko musisz mieć porządny gwint i wtedy szykujesz z 3 tyś. No sprężynami to wiele nie zdziałasz.. Idąc tropem oszczędności, zawsze możesz uciąć swoje sprężyny o 4 zwoje i będziesz miał niżej :grin: Podsumowując - to że masz gwint nie znaczy że możesz jeździć tylko jak to powiedzieliście centymetr nad ziemią, bo regulacje masz do 8-10cm nawet.

Opublikowano (edytowane)

68eaff19239eadd5a014a2777f2b12c7.jpgf5afe952a39125aabb76b2c53800f48e.jpg

Efekt dzisiejszej nudy [emoji4]

A wracając do tematu zawieszenia i modów, wiem że zabawa w tuning to nie jest łatwizna i taniocha. Zdaje sobie z tego sprawe, dlatego też pytam was o to a nie odrazu kupuje co mi sie spodoba. Vagiem jeżdze troche i wiem że na niektórych rzeczach nie można zaoszczedzić. Tylko moje pytanie jaki gwint kupić by był w przyziemnej cenie a był dobry. Pytałem o sprężyny bo sa dużo tańsze a wydawało mi sie że jeśli chce i tak jedną wysokość to spręzyny bedą okey.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Tapo94
Opublikowano

68eaff19239eadd5a014a2777f2b12c7.jpgf5afe952a39125aabb76b2c53800f48e.jpg

Efekt dzisiejszej nudy [emoji4]

A wracając do tematu zawieszenia i modów, wiem że zabawa w tuning to nie jest łatwizna i taniocha. Zdaje sobie z tego sprawe, dlatego też pytam was o to a nie odrazu kupuje co mi sie spodoba. Vagiem jeżdze troche i wiem że na niektórych rzeczach nie można zaoszczedzić. Tylko moje pytanie jaki gwint kupić by był w przyziemnej cenie a był dobry. Pytałem o sprężyny bo sa dużo tańsze a wydawało mi sie że jeśli chce i tak jedną wysokość to spręzyny bedą okey.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

na samych sprężynach nie polatasz za długo bo amor dobija i prędzej czy później wyleje bo nie jest stworzony do pracy na skroconym skoku

gwint dobra uzywke kupisz za jakieś ok 500 i pojezdzisz ta technix np za 800 masz nowke komplet ale

masz pełną możliwość regulacji i po założeniu pełna władze nas kierownica

bo auto lepiej reaguje w zakrętach i znika efekt startowania motorówka [emoji23]

Opublikowano (edytowane)

Nie jeździłeś na gwincie ale byś się spierał? Zapewniam Cię, że chociaż na podkręconym gwincie jeździ się lepiej niż na jakiś springach. Proponuję porównać sobie sam wygląd najtańszego mtsa, ta tesco do zwykłego amortyzatora. Dla podpowiedzi, spójrz na dolną część. Niestety ale jeśli chcesz mieć komfort, jeździć nisko musisz mieć porządny gwint i wtedy szykujesz z 3 tyś. No sprężynami to wiele nie zdziałasz.. Idąc tropem oszczędności, zawsze możesz uciąć swoje sprężyny o 4 zwoje i będziesz miał niżej :grin: Podsumowując - to że masz gwint nie znaczy że możesz jeździć tylko jak to powiedzieliście centymetr nad ziemią, bo regulacje masz do 8-10cm nawet.

Nie napisałem, że nie jeździłem ;)

Dobry gwint to koszt ok 1000€ ...można oczywiście kupić coś taniego ale potem może być rozczarowanie....inna sprawa jest taka ,ze gwint kosztuje prawie tyle samo co całe auto...

Praktyki cięcia zawoju pozostawie bez komentarza .

Jeśli zmieniasz wysokość sprężyny powinno wymienić się amortyzatory na te o krótszym skoku. Taki zestaw np h&r to koszt ok 450€ ...

Proszę cię jaki ma sens jeżdżenie autem które szoruje podwoziem...może za stary jestem i mnie to nie kręci ale auta ktore ja używam są mocno użytkowane i gdybym miał od czasu do czasu uderzać podwoziem to chyba psychicznie bym nie wytrzymał :)

Edytowane przez 7ka
Opublikowano

Nie jeździłeś na gwincie ale byś się spierał? Zapewniam Cię, że chociaż na podkręconym gwincie jeździ się lepiej niż na jakiś springach. Proponuję porównać sobie sam wygląd najtańszego mtsa, ta tesco do zwykłego amortyzatora. Dla podpowiedzi, spójrz na dolną część. Niestety ale jeśli chcesz mieć komfort, jeździć nisko musisz mieć porządny gwint i wtedy szykujesz z 3 tyś. No sprężynami to wiele nie zdziałasz.. Idąc tropem oszczędności, zawsze możesz uciąć swoje sprężyny o 4 zwoje i będziesz miał niżej :grin: Podsumowując - to że masz gwint nie znaczy że możesz jeździć tylko jak to powiedzieliście centymetr nad ziemią, bo regulacje masz do 8-10cm nawet.

Nie napisałem, że nie jeździłem ;)

Dobry gwint to koszt ok 1000€ ...można oczywiście kupić coś taniego ale potem może być rozczarowanie....inna sprawa jest taka ,ze gwint kosztuje prawie tyle samo co całe auto...

Praktyki cięcia zawoju pozostawie bez komentarza .

Jeśli zmieniasz wysokość sprężyny powinno wymienić się amortyzatory na te o krótszym skoku. Taki zestaw np h&r to koszt ok 450€ ...

Proszę cię jaki ma sens jeżdżenie autem które szoruje podwoziem...może za stary jestem i mnie to nie kręci ale auta ktore ja używam są mocno użytkowane i gdybym miał od czasu do czasu uderzać podwoziem to chyba psychicznie bym nie wytrzymał :)

Wczesniej napisales ze o gwincie sie nie wypowiadasz bo nie miales, wiec sam juz nie kumam. Nie wiem skad Ty wyskakujesz z tymi kwotami.. Chlopak szuka czegos taniego a Ty mu hr dajesz, mtsa ma uzywke za 500zl. Mowi o wrzuceniu sprezyn na swoje amory bo sa tanie ale widocznie nie wiedzial ze takie sa skutki samych springow. Dobry kwint kw v1 ma za 1200zl okolo czy v2 za 1800zl i to jest dobra polka juz, a nie 1000 euro Jest masa gwintow i nie trzeba wydac w przeliczeniu 4000zl.

A skoro nie wiesz jaki ma sens szorowanie projektem to coz.. Widocznie malo widziales, na eventach nie bywasz a stance, staticami itp. sie wcale nie interesujesz dlatego nie bede dyskutowal. Skoro lubisz jezdzic seria to jezdzij i wcale mi to nie przeszkadza, niektorzy oczekuja czegos wiecej i robia cos wiecej.

Opublikowano

Nie zrozumiałeś tego co napisałem. Nie miałem w swoim aucie gwintu ale jechałem takim autem które go miało i tak zrobiło na mnie to wrażenie tylko, że nie była to tania rzecz.

Kwoty które podałem nie są z księżyca a na szybko z ebay a .

Masz rację nie wiem jaki jest sens w szorowaniu projektem bo widocznie mało w swoim życiu widziałem.

Nie mówię że lubię jeździć seria ...cenię komfort ciszę i funkcjonalność...

Opublikowano

dobra nie śmiecimy we wątku

tak czy siak gwint można ustawić na -40 i będzie połączenie jezdnosci z wyglądem lub na glebe żeby se poszorowac spring jak Już pisałem wygnieciony albo też jakiś ta usiądzie w chwilę zabije przy okazji amor i będą koszta razy 2

Opublikowano (edytowane)

Postanowione wleci gwint

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Tak przeglądam neta a gdyby tak złote felgi :D ?????
34_Kopiowanie_Kopiowanie.jpg


Pytanie za 100 punktów czy kierownica od a3 3 ramienna podejdzie do mojej b5 obie rocznik 97

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Edytowane przez Tapo94
Opublikowano

Wieloklin jest ten sam ale trzeba trochę taśmę przerobić. Lepiej kupić tuleje redakcyjna i polityka 3ramienna Kieres od a4 wrzucić:)

Opublikowano

Ale musi być od przedlifta ?

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Lift ma już duży wieloklin i potrzebujesz przejścia ze swojego na nowy. Jest masa o tym na forum :) Najlepiej tak jak pisałem wcześniej, szukaj liftowej kiery 3-ramiennej, no chyba że wolisz 4-ramienną, to kwestia gustu i upodobań ;)

Edytowane przez enczu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...