Jump to content

Oceńcie mój wsad awx


Recommended Posts

EGR zrobiony i palenie. Po co to palenie jest skoro AWX nie miewały problemów?

To egzemplarz chyba był wyjątkiem od reguły :-)

Link to post
Share on other sites

Ten drugi wsad to tragedia.
DW - nietknięty choć to jeszcze pikuś

TL - istny Clutchkiller, a i overboosty przez coś takiego nie do ogarnięcia

ID - cóż tylko rozkalibrowałeś pompki dla dawek 55 i 60mg, te mapy edytuje się wyliczając wartości poprzez ekstrapolację, wychodzi najdokładniej.

BT - tu edytuje się to bardziej liniowo, a nie tak jak Ty dodałeś w pewnym przedziale 154mbar

BL - tak samo, trzeba wyliczyć, a nie podnieść całość

StartIQ jeżeli masz problem z odpalaniem na ciepłym to skopiuj całość StartIQ 2 do StartIQ 1 ;)

Ogólnie to poczytaj więcej bo aktualny wsad mógłby szybko wykończyć silnik, a sprzęgło już na pewno. Porównaj sobie wsad z 1.9TDi np ARL [one miały 150KM] i zobacz na czym to polega, tylko ostrzegam iż siedzą tam inne wtryskiwacze i turbo więc trzeba to odpowiednio przeliczyć dla swojego silnika.

Link to post
Share on other sites

Tak, EGROff dobrze zrobiony ;)

Jeżeli chcesz się troszku przyuczyć do modyfikacji wsadów, i zrobić pierwszy soft który będzie w miarę bezpieczny dla silnika, a da już jakiś odczuwalny przyrost,to polecam wczytać się w tę lekturę: https://sites.google.com/site/vagecumap/winols-map-changes-from-pd-130-bhp-to-pd-150-bhp

Tylko Boost map nie przekraczaj na razie 2450mbar ;)

ID nie musisz ruszać dla takich początków :)

To są dopiero początki, później zaczyna się prawdziwe wertowanie anglojęzycznych for w szukaniu podpowiedzi, bo na prawdę nikt nie da odpowiedzi na tacy, jak np zrobić 170KM z AVF/AWX ;)

Link to post
Share on other sites

Dodatkowo dawki paliwa w najwyższym momencie ustawiłeś ponad 66mg a limiter przepływomierza nadal ustawiony na 60mg. Takze i tak tyle paliwa nie osiagniesz. Poczytaj także o AFR bo u Ciebie wychodzi za niski, nalepiej jakby oscylowało około 17, chyba że lubisz czarny dym za sobą :)
 Tak to chyba reszte juz Ci kolega Ra4al napisał, dużo do poprawy :)

Link to post
Share on other sites

Witam. Czy mogłbym i ja prosić o ocenę programu? Auto zakupione już z cziptuningiem. A4b7 2.0 tdi bpw. Z tego co mi wiadomo silnik ma wyłączony DPF i EGR i do tego korekta mocy.
Odczytane sprzętem Kess v2.
Mapę załączam w linku:

https://megawrzuta.pl/download/c933d7f69e0041fe49b3e4fce1a71970.html

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...