komoornik Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Downpipe ze sportowym katem + IC od 3.0 BiTDI + korekta programu
bodas Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Zwróciłeś uwagę na to, że Rogal hamuje auto na 3 zamiast na 4 biegu? Ja to zauważyłem u siebie na wykresie i widzę, że nie jestem jedyny... Ile sobie krzyczy za korektę?
komoornik Opublikowano 23 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2016 (edytowane) W jaki sposób to zauważyłeś? Tu może trochę inaczej, bo to automat. 2/3 ceny programu - 800 Edytowane 23 Grudnia 2016 przez komoornik
bodas Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Normalnie, porównuję obroty na wykresie do maksymalnej prędkości jaką auto osiągnęło na rolkach. Twój S-tronic na 3 biegu osiąga +/- 120km/h, VMax jaki został osiągnięty podczas pomiaru to 116km/h. Wykres jest pociągnięty do 6k RMP, zatem do czerwonego pola. Ot wychodzi, że pomiar był dokonany na trójce. U siebie też to zauważyłem dopiero po jakimś czasie. Z reguły auto się hamuje na 4 biegu, a niektórzy robią to czasem nawet na wyższych przełożeniach. Dajmy na to takie a6 c6 3.0 TDI obcina moment na 5 i 6 biegu, ale za to do "4-ki" koks.
komoornik Opublikowano 24 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2016 Jaki to ma realny wpływ na pomiar? Zawyżenie mocy?
bodas Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Jaki to ma realny wpływ na pomiar? Zawyżenie mocy? Niech tutaj się już wypowie ktoś bardziej kompetentny, ja tunerem nie jestem.
Kodzak33 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Coś w tym jest ja u siebie przy stage 2 miałem hamowane auto na 4 biegu, ale stage 1 było u innego tunera i hamował na 5 biegu. Jak się spytałem dlaczego na 5 biegu to odpowiedział że bardziej wiarygodny pomiar. Też się na tym nie znam i ja mam manuala.
maciek333 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 (edytowane) Im dłuższy pomiar tym bardziej dokładny , auta powyżej 200 km powinno się hamować na 4 biegu a nie na 3 bez różnicy na rodzaj hamowni stacjonarna/drogowa, i z własnego doświadczenia wiem że na 3 biegu wychodzą większe mocy i moment Na jakim booscie to autko wystrojone jest ? Edytowane 26 Grudnia 2016 przez maciek333
komoornik Opublikowano 26 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2016 Trzeba by zapytać Witka, nie wchodzę w takie szczegóły.
maciek333 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Ja u siebie po sofcie mialem 280/463 na rolkach a na dynomecie 282/460 , więc u Ciebie moment fajny ale coś tej mocy mało jak na te mody 290-300 powinno być, na jakim paliwie strojone ?
komoornik Opublikowano 26 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2016 98 Fakt, myślałem że będzie z 290KM. Parę miesięcy temu seria wyszła zdrowa. Widać tak to już jest, może coś tam jednak ten sportowy kat blokuje.
maciek333 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Wątpię, że to wina sportowego kata, na wykresie widać że od 5400 jest już moc płasko coś go blokuje
marcin4x4 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 (edytowane) Na 3jce auta po prostu nie "puchną", można solidnie sypać. Wszelkiego rodzaju kwiatki wychodzą na wysokich biegach, nawet 4 może być za nisko. Edytowane 26 Grudnia 2016 przez marcin4x4
maciek333 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 po to się montuje wiekszy cooler żeby auto nie puchło , no i dobre chłodzenie na hamowni i na 4 biegu nic tam nie bedzie puchło
Grohu Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 (edytowane) Mi Patryk z Compsportu mówił, że hamował na 4 biegu i to widać po wykresie i prędkości. Mówił, że dotyczy to przebiegu momentu czy coś takiego, że na 3 wyjdzie inaczej ale nie jestem pewien. Może dlatego wywaliło Ci, aż tyle momentu i mocy mniej ? Edytowane 28 Grudnia 2016 przez Grohu
komoornik Opublikowano 28 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2016 Jak będzie jakieś promo na hamowanie to chętnie zweryfikuję gdzie indziej
marcin4x4 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 (edytowane) po to się montuje wiekszy cooler żeby auto nie puchło , no i dobre chłodzenie na hamowni i na 4 biegu nic tam nie bedzie puchło do tego wiadro wody, wentylator na muszlę i zewnętrzna chłodnica spalin... a jak zacznie turbo świrować to się dziurę zrobi. Bystrzacha ! Jak będzie jakieś promo na hamowanie to chętnie zweryfikuję gdzie indziej moim zdaniem takie weryfikacje nie mają sensu, wynik pomiaru zależy od operatora i "życzenia" klienta. Sprawdź to na drodze, pomierz czasy, zrób logi.. hamowanie zbędne. To że pomiar był robiony na 3jce nie znaczy że jest cokolwiek zwalone. Edytowane 28 Grudnia 2016 przez marcin4x4
komoornik Opublikowano 28 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2016 Też prawda. W każdym razie przed tą korektą robiłem pomiary z bratem. Oba auta były strojone u Rogala i wyszło praktycznie to samo. Mój to przedlift, brata polift z tym samym silnikiem (CDNC). Pomiary Race Logic wykazały, że moje auto potrafi być do 0.5s wolniejsze do setki.
miecio7934 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 A tak z ciekawości Kmoornik ile masz do 100 jak już mierzyłeś ? a do 200 masz ?
jarek920 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 po to się montuje wiekszy cooler żeby auto nie puchło , no i dobre chłodzenie na hamowni i na 4 biegu nic tam nie bedzie puchłodo tego wiadro wody, wentylator na muszlę i zewnętrzna chłodnica spalin... a jak zacznie turbo świrować to się dziurę zrobi. Bystrzacha !Jak będzie jakieś promo na hamowanie to chętnie zweryfikuję gdzie indziej moim zdaniem takie weryfikacje nie mają sensu, wynik pomiaru zależy od operatora i "życzenia" klienta. Sprawdź to na drodze, pomierz czasy, zrób logi.. hamowanie zbędne. To że pomiar był robiony na 3jce nie znaczy że jest cokolwiek zwalone. Dokladnie pomiary na drodze są bardziej miarodajne zmierzysz od 100 do 200 porównasz z innymi. 280 KM wynik całkiem ok turbo nie jest za duże.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się