komoornik Opublikowano 28 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2016 A tak z ciekawości Kmoornik ile masz do 100 jak już mierzyłeś ? a do 200 masz ? Czekam na lepszą pogodę bo chcę też zmierzyć inne auta i wypożyczam Race Logic. Po samym programie było deczko poniżej 7s bez Launch Control.
bodas Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 A tak z ciekawości Kmoornik ile masz do 100 jak już mierzyłeś ? a do 200 masz ? Czekam na lepszą pogodę bo chcę też zmierzyć inne auta i wypożyczam Race Logic. Po samym programie było deczko poniżej 7s bez Launch Control. Ciężkie te a4. Nie wiem ile waży benzyna, ale 2.0tdi jest tak ciężkie, że pojechałem kiedyś na wagę, bo nie dowierzałem.
jarek920 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 A tak z ciekawości Kmoornik ile masz do 100 jak już mierzyłeś ? a do 200 masz ? Czekam na lepszą pogodę bo chcę też zmierzyć inne auta i wypożyczam Race Logic. Po samym programie było deczko poniżej 7s bez Launch Control. Ciężkie te a4. Nie wiem ile waży benzyna, ale 2.0tdi jest tak ciężkie, że pojechałem kiedyś na wagę, bo nie dowierzałem. Dlatego z a4 nigdy wyscigowki się nie zrobi ale okolice 300KM i juz miło jedzie.
komoornik Opublikowano 28 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2016 A tak z ciekawości Kmoornik ile masz do 100 jak już mierzyłeś ? a do 200 masz ? Czekam na lepszą pogodę bo chcę też zmierzyć inne auta i wypożyczam Race Logic. Po samym programie było deczko poniżej 7s bez Launch Control. Ciężkie te a4. Nie wiem ile waży benzyna, ale 2.0tdi jest tak ciężkie, że pojechałem kiedyś na wagę, bo nie dowierzałem. I ile wyszło? U mnie 1680kg - niecałe pół baku benzyny. Dla mnie liczy się właściwie tylko 0-100, a taki wynik jest praktycznie niezależny od pogody czy stanu nawierzchni. Zawsze można sobie kupić dużo lżejsze FWD, ale to nie dla mnie - odrzuca mnie od takich aut ciągłą walka z trakcją, nawet na suchej nawierzchni. Ale ktoś stwierdzi, że jest moc bo kierownicę wyrywa z rąk
bodas Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 1640kg chyba z 3/4 baku on. Na 16" i z wydechem 2.0 tdi po jednej stronie. Teraz mam ten od 3.0.tdi na dwa tłumiki, który waży parę kilo więcej.
marcin4x4 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Dlatego z a4 nigdy wyscigowki nie jedna robi 0-100 poniżej 5 sekund, zły wynik ? waga nie zabija speeda.
komoornik Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2016 (edytowane) Jakieś przykłady konkretne? Tylko wyniki nie z licznika, a np. Race Logic. Edytowane 29 Grudnia 2016 przez komoornik
maciek333 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 (edytowane) Ja u siebie mam 1680 kg z połowa baku , przy 280 km / 460 nm robilem 5.5 sek 0-100 na 17 kołach 245/45 , na 18 kołach 245/40 robilem 5.6 sek , 100-200 powtarzalne 18.6 sek , skrzynia 8 biegowa Tiptronic i uważam że jest dużo lepsza i wytrzymalsza niż psujący się S-Tronic (czytaj dsg) , wszystkie czasy na racelogiku mam fotki tylko muszę się nauczyć wrzucać je w normalnych rozmiach w odpowiedziach Teraz mam 340 km 477 mm czekam na soft skrzyni i bedzie 350-360 km , ale póki co robię 0-100 4.7 sek , 100-200 13.1 sek , 1/4 mili 13 sek , dla Ciekawostki przy slabszym sofcie 320 km/450nm robilem 0-100 5.0/5.1 sek , 100-200 13.7 Waga oczywsicie że zabija osiągi jak i napęd torsen z rolki auta fwd , rwd przy tej samej mocy jezdzilby by dużo dużo szybciej ale coś za coś , albo trakcja w kazdych warunkach albo szybkie auto z rolki tylko przy dobrej pogodzie. I osobiście uważam że realne wyniki wychodzą na hamowniach Maha lub Dynomecie , bo po ostatnich przygodach i zagłębieniu się w temat hamowni dynoprojekt itd stwierdzam że co hamownia to różne wyniki Edytowane 29 Grudnia 2016 przez maciek333
komoornik Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2016 Czy to są wyniki ze startu z auto hold, czy z hamulca i najpierw podbijanie obrotów gazem? Tak z ciekawości teraz przeglądam youtube, i faktycznie wychodzi na to że można mieć lepsze czasy 0-100 na tym Tiptronicu. Skrzynia może i bardziej trwała, ale z tym że lepsza się nie zgodzę. Niestety ona muli. W trybie Sport działa lepiej, ale nie da się tak na co dzień . 8 biegowy ZF jest fajny, ale w BMW
marcin4x4 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 (edytowane) Jakieś przykłady konkretne? lol... szukajka się popsuła ? na forum masz nawet b7 z powtarzalnym 4,x Limitem jest tylko zasobność portfela, dużo ważniejszy jest cena / efekt. W b8 przebicie 300 koni dla 2.0 tfsi / 3.0 tdi to żadna filozofia. Skrzynia może i bardziej trwała, ale z tym że lepsza się nie zgodzę. Niestety ona muli. W trybie Sport działa lepiej, ale nie da się tak na co dzień . 8 biegowy ZF jest fajny, ale w BMW kwestia softu, s'kę też poprawiają. Waga oczywsicie że zabija osiągi jak ale osiągi poprawisz a zachowania w zakręcie nie bardzo. Według mnie na drogę najlepszy jest kompromis, lekkie auto też ma wady. I osobiście uważam że realne wyniki wychodzą na hamowniach Maha lub Dynomecie , bo po ostatnich przygodach i zagłębieniu się w temat hamowni dynoprojekt itd stwierdzam że co hamownia to różne wyniki kwestia operatora nie hamowani. Edytowane 30 Grudnia 2016 przez marcin4x4
toja Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 NIemożliwe 470 Nm Ciekawe ile Ci wyszło realnie. U mnie przy tej mocy było gdzieś 408 NM. Teraz przy 320 PS jest 415 NM...
komoornik Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2016 (edytowane) No to Ci chyba soft skrzyni ogranicza moment - były takie przypadki. Samym softem można osiągnąć 420Nm - KreatorMocy ma np. na stronie sporo wykresów tych silników. Swoją drogą co to za mody na 320KM? Edytowane 30 Grudnia 2016 przez komoornik
marcin4x4 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 kreator samym softem robi ~280 / 420nm.. vs Twoje 281 KM | 472 Nm.. przy bardzo zbliżonej charakterystyce. Swoją drogą co to za mody na 320KM? w sieci masz wszystko opisane...
komoornik Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2016 Jaki jest z tego Twój wniosek? Bo tak piszesz i piszesz, ale bez konkretów W sieci jest wszystko, ale interesuje mnie praktyka nie teoria. Bo jak jakieś turbo hybryda, to wydaje mi się trochę mało.
marcin4x4 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 (edytowane) mod zbliżony do Twojego http://gregor10.pl/audi-a4-b8-2-0tfsi-cdnc-211km-290km-423nm pytałem znajomych, szukam po sieci (w końcu jest wszystko) a tego co Ty masz nigdzie nie znalazłem. Moment rzędu 460-470nm dla tych silników wedle katalogów i przykładowych realizacji to minimum stage 3 z mocą znacznie powyżej 300konia. Czyli tak jak podaje Maciek limiter 400nm miały s-troniki poprzedniej generacji. Edytowane 30 Grudnia 2016 przez marcin4x4
komoornik Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2016 http://www.kreatormocy.pl/wp-content/themes/daedra_kr/js/timthumb.php?src=http://www.kreatormocy.pl/wp-content/uploads/2016/11/audi_a4_b8_20tfsi_211ps_cpma_aut_usa_wykres.jpg&w=610 Niby tylko programem. Fakt, mnie wynik momentu też trochę zdziwił. Ale sam mówisz, że nie ma co tego weryfikować na innej hamowni
maciek333 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 haha czytam i się smieję , Komornik jeździłeś audi z 8 biegowym tiptornikiem , bo wnioskując po twojej wypowiedzi raczej nie , to nie jest 6 biegowy tip z poczatku produkcji b8 który był wolniejszy dużo, tylko 8 biegowy taki sam jak w BMW biegi zmienia tak samo szybko jak S-Tronic bylem u paru tunerów i byli zdziwieni szybkością działania tej skrzyni i zawsze mowili dsg to dsg a ja wtedy ze to zwykly tiptronic i zdziwko. Co do momentu to zależy kto jaki program chce jeden tuner zrobi na 1.1 -1.2 bara po całości i jest wtedy 400-420 nm a inny środkiem dmuchnie 1.4 przykładowo i bedziesz miał środkiem 450-470 Nm nic w tym nie dziwnego , fakt s-troniki miały limiter na 400 nm i jak dla tunera nie chce sie ruszać softu skrzyni to zrobi płaskie jak stół 400 nm , auto napewno dużo lepiej zapodaje jak ma środkiem bardziej dmuchnięte bo to Nm dają przyśpieszenie a nie Km , tylko że większość tunerów robią bezpieczne programy i wychodzą wyniki na 98 260-270 km 400-430 nm
komoornik Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2016 Tak, zrobiłem 1500km poliftowym Allroadem z USA w różnych warunkach drogowych. To raczej ja mogę zapytać, czy jechałeś czymś innym niż tym Tipem
marcin4x4 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 (edytowane) jeździłem 8 biegowym tipem i nie zauważyłem by skrzynia była wolna, jeździ lepiej od starszych esek i DSG. stare tipy jak były zdrowe jeździły lepiej od niskich serii DSG. Edytowane 30 Grudnia 2016 przez marcin4x4
komoornik Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2016 (edytowane) Powiem tak, całkowicie laickie rozstrzygnięcie - wystarczy obejrzeć filmiki z przyspieszeń. W trybie Drive ten ZF w Audi zmienia biegi wolno. Widać to po tym jak zachowuję się wskazówka obrotów, czy słychać to po dźwięku silnika. Zmiana biegu jest może dzięki temu praktycznie nieodczuwalna, ale jak jeździłem tym autem wiele razy miałem trochę wrażenie że skrzynia działa podobnie jak Multitronic. W BMW nawet w trybie Drive miałem zupełnie inne odczucia (w F10 525D czy F15 3.0D). Żeby nie było, nie twierdzę że S Tronic to skrzynia idealna. Mi po prostu dużo bardziej odpowiada jej charakterystyka. Edytowane 30 Grudnia 2016 przez komoornik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się