hasahad Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Teraz się prezentuje na tych lampach:-)
ppatryk Opublikowano 7 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2017 (edytowane) Nie chciałem wrzucać fotek nieumytej na tych lampach, bo brzydko wyglada. Niedługo wrzucę jakies. Wczoraj po przejażdżce A6 C7 wymyśliłem sobie kilka modow związanych z oświetleniem we wnętrzu. Mam nadzieje, ze szybko przyjdzie dodatnia temperatura, bo juz nie mogę sie doczekać. A wczoraj na liczniku pojawiła się kolejna okrągła liczba Cola zostawiona na noc w aucie A tak wyglądają skutki mycia auta przy minusowej temperaturze. No ale było trzeba, ponieważ wróciła z trasy i była cała w soli. Umyta Dorzuciłem jeszcze do wątku opis wyposażenia wg. nalepki w samochodzie. X0A = program sprzedaży w Niemczech B0A = zestaw komponentów bez wymagań co do warunków terenowych C0V = stalowe koła 6J x 15, odsadzenie 45 (pięć otworów) G0C = Manualna 5-biegowa skrzynia b. (przełożenia sport.) H6S = opony 195/65 R 15 V J1P = akumulator 220A (44 Ah) M51 = 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa (92KW 1,8) 20V Q1A = standardowe przednie fotele 1AC = system antypoślizgowy (ABS) 1G2 = Koło zapasowe normalne (zamiast dojazdówki) (stalowe) 2PG = kierownica wyłożona pianką, 4-ramienna 6TB = Lusterko zew.(konwex),el.regulowane prawo kzl 6UA = Lusterko zew. plaskie,el.regul. lewo kzl T5Z = komponenty, dla bazowego silnika, część 058.B 3S0 = bez relingow i uchwytow dachowych 4UE = airbag kierowcy i pasażera z przodu OG1 = drążek zmiany biegów 8AD = radio "gamma" 8GD = 90-amperowy alternator 8RN = 8 aktywnych głośników 1LH = hamulce tarczowe z przodu 3FA = brak szyberdachu Edytowane 7 Stycznia 2017 przez ppatryk
ppatryk Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2017 Kiedy siądzie pełny fis? Nie wcześniej jak pod koniec wiosny.
Randor Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 To już detale. Zajmij się najważniejszymi sprawami.
ppatryk Opublikowano 9 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2017 (edytowane) Dzis jestem zmuszony odesłać te poliftowe kratki, ponieważ gosciu wysłał mi z Anglika. Niestety kłócił sie jeszcze ze mną, ze na załączonym zdjęciu nie jestem w stanie rozpoznać czy to Anglik czy Europa. Przy okazji rownież pan handlarz stwierdził, ze nie było dwóch liftów w B5. Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Zamówiłem juz europejskie kratki i w dodatku za mniejsze pieniądze wraz z kawałkiem fabrycznej instalacji. A oto zdjecie tych kratek. Sami oceńcie czy nie da sie rozpoznać czy to Europa czy Angilk. Edytowane 9 Stycznia 2017 przez ppatryk
ppatryk Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2017 (edytowane) A dziś zawitały do mnie kratki poliftowe. Edytowane 13 Stycznia 2017 przez ppatryk
ppatryk Opublikowano 25 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2017 (edytowane) Zrobiłem i zamontowałem sobie własne lampki na rejestrację. Świecą przyzwoicie. Jestem z nich zadowolony, a w dodatku nic nie wydałem. Jak będzie cieplej zamontuje sobie potencjometr, żeby móc je ściemniać w razie potrzeby. Całość została osadzona w oryginalnej obudowie lampek, która nie została w żaden sposób naruszona. Nic tam nie jest przyklejone glutem czy przylutowane. W razie potrzeby można na poboczu w 30 sekund wymienić to na normalne żarówki. No i wjechały do mnie filtry. Kabinowy wziąłem węglowy. Nigdy nie miałem takich cudów także zobaczę czy będzie jakaś różnica - mi alergikowi w oddychaniu. Olejek zalewamy albo Motul albo LM to jeszcze kwestia do dogadania. O-ring chłodniczki oleju do odebrania w piątek, bo zamówiony na dzisiaj został sprzedany komuś innemu (kocham ASO). Dlatego montaż wszystkiego też przekładam na piątek. Przy okazji przepustnica przejdzie czyszczenie, bo zabieram się za to i zabieram, a pogoda mi nie pomaga. W ostatnią niedzielę byłem na rajdzie w Walimiu. Świetne wydarzenie. Przyjechałem tam razem z drużyną Ziben Motorsport. A całość wygarła oczywiście Audi Łapcie kilka fotek z wydarzenia. Te 6 fotek nie moje, bo nie zgrałem jeszcze ze wszystkich telefonów zdjęć i filmów. Audi 80 B4 po swapie z A8 na 4.2l V8 ~300KM Quattro. Zwycięzca rajdu. Edytowane 29 Stycznia 2017 przez ppatryk
chudy30 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 koło ciekawe jaki to rozmiar tego tłumika bym nie wkładał tylko od 1.8 t dwu rurkę i dużo lepiej by to wyglądało
Gość Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 A więc skończy jak reszta przedliftów
ppatryk Opublikowano 29 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2017 (edytowane) 2 godziny temu, uszol napisał: A więc skończy jak reszta przedliftów Czekałem. Wiedziałem, że wpadniesz dodać swoje 3 grosze. Także wszyscy, którzy myśleli, że to wjedzie przepraszam. Czekałem tylko na uszola. Chcesz jeszcze kilka prowo? Bo tłumik i fela to prowo. A wiesz dlaczego? Bo nie starasz się zrozumieć tylko wjeżdżasz. Widziałem Twoje posty. Masz wiedzę, ale nie chce Ci się już pomagać, bo może kilka osób nie doceniło. Zatem nie mierz wszystkich jedną miarą. Tłumik leży w piwnicy, bo kiedyś go dostałem w prezencie do zupełnie innego samochodu, ale jak widać i tak nie został zamontowany. Felga jest do A6 C7. Dwa tygodnie temu została kupiona wraz z tymi felgami na lato. Idą na sprzedaż, bo mają wjechać Rotory. Swoją drogą jak ktoś chce kupić to zapraszam. Mięso na nich zdrowe. Mam nadzieję, że następne posty jeśli już odważysz się napisać będę mógł z chęcią przeczytać. EDIT: Odpowiednie posty zostaną skorygowane i usunięte w najbliższym czasie, aby zapewnić odpowiedni poziom. Edytowane 29 Stycznia 2017 przez ppatryk
Gość Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 (edytowane) Szacun! Czekam na kolejne mody. Na pewno będzie grubiej!!! Może jakieś brewki i lotka na klape? Pozdrówki! Edytowane 29 Stycznia 2017 przez uszol
ppatryk Opublikowano 29 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2017 (edytowane) 20 minut temu, uszol napisał: Szacun! Czekam na kolejne mody. Na pewno będzie grubiej!!! Może jakieś brewki i lotka na klape? Pozdrówki! Z chęcią od Ciebie odkupię heh Podpowiedz co jeszcze widzisz. Edytowane 29 Stycznia 2017 przez ppatryk
SwogONE Opublikowano 30 Stycznia 2017 Opublikowano 30 Stycznia 2017 a mogłem popcorn kupić, czytam i mam niezłą polewkę Jak chcecie to jednemu i drugiemu mogę spoiler wystrugać ze styropianu, pomalować na grafit i podpisać "CARBON" Wydaję mi się, że te kłótnie są spowodowane tym samym silnikiem Chłopaki wrzućcie na luz, nie prowokujcie, róbcie sobie co chcecie ale uszanujcie zdanie każdego Gust można powiedzieć, że jeden ale dla odpowiedniego stylu(czyt. odpowiedni gust odnośnie budowy samochodu do dragu, stensów, sleeperów itd.) Niech każdy kombinuje, chciał światła takie to sobie kupił, nie wyszło jakoś tragicznie aby go je*ac po uszach ale też nie wygląda super dobrze. Ale kto wie, może by je porezać i zrobić jakiś custom? Wtedy wyszło by lepiej. Ja to generalnie odzywam się jak coś jest serio brzydkie i z góry widać, że idzie w tragicznym kierunku. A jak mi się nie podoba to jak to mówią "szkoda szczempić ryja"
ppatryk Opublikowano 30 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2017 3 godziny temu, SwogONE napisał: a mogłem popcorn kupić, czytam i mam niezłą polewkę Jak chcecie to jednemu i drugiemu mogę spoiler wystrugać ze styropianu, pomalować na grafit i podpisać "CARBON" Wydaję mi się, że te kłótnie są spowodowane tym samym silnikiem Chłopaki wrzućcie na luz, nie prowokujcie, róbcie sobie co chcecie ale uszanujcie zdanie każdego Gust można powiedzieć, że jeden ale dla odpowiedniego stylu(czyt. odpowiedni gust odnośnie budowy samochodu do dragu, stensów, sleeperów itd.) Niech każdy kombinuje, chciał światła takie to sobie kupił, nie wyszło jakoś tragicznie aby go je*ac po uszach ale też nie wygląda super dobrze. Ale kto wie, może by je porezać i zrobić jakiś custom? Wtedy wyszło by lepiej. Ja to generalnie odzywam się jak coś jest serio brzydkie i z góry widać, że idzie w tragicznym kierunku. A jak mi się nie podoba to jak to mówią "szkoda szczempić ryja" Uszola zapraszam na jakies piwo i pogawędkę o bepiątkach moze uda sie znaleźć wspólny temat. Zamiast tworzyć wrogów twórz przyjaciół. A za Twój komentarz dziękuje. Życzę sobie i wszystkim podobnych komentarzy na poziomie.
ppatryk Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2020 (edytowane) Ponad 3 lata minęło od ostatniego komentarza w moim wątku. Zdjęcia przez ten czas zdążyły wygasnąć jak i serwer, na którym się one znajdowały. Postanowiłem więc przenieść je wszystkie na mój własny i zaktualizować główny wątek. Fotki w komentarzach również z czasem naprawię. Przez ten czas wizja audi delikatnie się zmieniała, aczkolwiek nadal chcę, aby była oryginalnym samochodem z delikatnymi modyfikacjami. W związku z kwarantanną odkurzyłem coś co leży u mnie w piwnicy ponad 3 lata, a mianowicie przedliftowy licznik z pełnym FISem. Zabawa z montażem była przednia. Nie obyło się oczywiście bez przygód jak świecącego komunikatu o braku płynu do spryskiwaczy czy poprawnego podłączenia temperatury. Nauczony doświadczeniem w montażu tego ustrojstwa i zebraniu dość pokaźnej dokumentacji fotograficznej za jakiś czas udostępnię kilka poradników dla pokoleń, aby nie mierzyli się z takimi problemami jak ja, a dodatkowo mieli wszystkie informacje w jednym miejscu. Po drodze nabyłem również kabel do VAGa, ponieważ mój stary gdzieś się zapodział, a kodowanie licznika samo się nie zrobi. Oprócz zmiany licznika wpadła czteroramienna skórzana kierownica z polifta. O jej wymianie również powstanie poradnik. A dodatkowo mając już rozebrane auto wymieniłem kostkę stacyjki, ponieważ mówiąc szczerze zabierałem się do tego kilka lat... Kostka została zamieniona na Magneti Marelli - serdecznie polecam. Jakość tego plastiku (chyba ABS) jest nieporównywalnie lepsza niż oryginału. Oryginalna kostka przypomina raczej produkty sprzedawane przez FEBI. Reasumując: Jestem zadowolony z efektu i pracy. Auto przez prawie dwa tygodnie było rozebrane, ale w tym czasie czekałem m.in. na kostkę stacyjki, która przyszła zła i musiałem odsyłać, nie miałem też pogody, czasu, a tak na prawdę nie potrzebowałem się nigdzie przemieszczać. Pozostało do zrobienia: Wymiana prawej żarówki w klimatroniku, wymiana kilku żarówek podświetlenia w liczniku i cofnięcie przebiegu, ponieważ u mnie jest ledwo ponad 200 tysięcy (oby międzyczasie nie doszło do żadnej kontroli, bo mi napsują historię pojazdu w CEPIKu ) i zmiana szybki licznika (jeśli podejdzie to na moją starą, ponieważ jest w świetnym stanie). Edytowane 1 Maja 2020 przez ppatryk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się