pawel0311 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Witam pomóżcie falują obroty na biegu jałowym ale tylko gdy silnik pracuje na LPG
gacekczechy Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 jesli na bezynie jest dobrze to raczej nikt Ci tu nie pomoze.Jedz na diagnostyyke do jakiegos dobrego gazowca.Duzo zalezy od stanu i wieku parownika
andrzej_1970 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Wymień filterki od gazu oraz filtr powietrza i zobacz czy niema dziury w dolocie.Napisz coś więcej jaką posiadasz instalację zwykłą czy sekwencję i ile ma lat.
tomekkarauda Opublikowano 3 Stycznia 2009 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Witam u mnie tez falują obroty na biegu jałowym ale dosłownie przez pare sekund puzniej jest ok do następnego postoju. Instalacje mam sekwencje holenderską po regeneracji całej i po regulacji nic to nie pomogło.Nawet ktos powiedział zeby przepustnice wyczyscic i zrobiłem to ale dalej lipa..Co radzicie
marcin j Opublikowano 3 Stycznia 2009 Opublikowano 3 Stycznia 2009 na forum , było dużo o falujących obrotach
loco87 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Jak było ostatnio -15 w krynicy to do czasu dogrzania silnika myslalem ze przy wysprzęglaniu silnik mi zgaśnie.......Jak jest cieplej to nic sie nie dzieje takiego....
mariusz2308 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Opublikowano 4 Stycznia 2009 w moim przypadku z takim samym silnikiem pomogła wymiana odmy :>
kwiatek6901 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Witam.Ostatnio miałem podobny problem.Rano po mroźnej nocy(-15)po odpaleniu silnik zaczął się dusić.gdybym nie podgazował to by padł.obroty oscylowały w okolicach 700-1100.jednak po chwili postanowiłem przejechać kawałek drogi.w trakcie jazdy jednak nastąpiła nagła zmiana -przy zmianie biegów obroty w padały nawet na 2500-3000 i spadały do 1600-2000 oczywiście na luzie.wyglądało to tak jakby ktoś za mnie naciskał na gaz.czy to możliwe aby komputer szwankował.Po około 20 minutowej przerwie w jeździe wszystko hulało jak należy .BENZYNA 1.8- 125KM
masterp84 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Opublikowano 4 Stycznia 2009 podobne rzeczy dzieja sie jak jest parownik(reduktor) zuzyty, w srodku sa membrany gumowe, ktore sztywnieja od oleju i wtedy dzieja sie cuda z gazem, przewaznie na jalowym biegu na wolnych obrotach auto gasnie, lub podczas zmiany biegu puszczalem gaz i obroty spadaly do 0 , w golfie tak mialem i zmiana parownika pomomogla
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się