Dev Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Owszem z 1litra na 1000 do 1.2litra na 1000km
Anelson Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Dev - nie chcę być nie uprzejmy ,ale takie nabijanie się jest naprawdę chamskie . Tymbardziej ,że kolega który się pytał o pobór ma passata w tym silniku i niebieski dymek - doradzilem mu wymiane uszczelniaczy, a mechanik wskazuje zapieczone pierscienie. .
Dev Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 3 godziny temu, Anelson napisał: Dev - nie chcę być nie uprzejmy ,ale takie nabijanie się jest naprawdę chamskie . Tymbardziej ,że kolega który się pytał o pobór ma passata w tym silniku i niebieski dymek - doradzilem mu wymiane uszczelniaczy, a mechanik wskazuje zapieczone pierscienie. . tutaj nie ma chamstwa tylko jest żelazna logika ktoś kto kupuje auto z takim silnikiem musi się liczyć z tym że będzie jadł oliwę żaden remont tego nie zmieni tematów na ten temat.na forum jest naście
waskivw Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Jeździ i spalanie oliwy jeszcze spadło , a o więcej szczegółów piszcie do założyciela tematu . Dev nie siej propagandy że się nie da wyremontować silnika , da się tylko czasami jest to nieopłacalne .
Nefarious19 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 1 godzinę temu, Dev napisał: ktoś kto kupuje auto z takim silnikiem musi się liczyć z tym że będzie jadł oliwę żaden remont tego nie zmieni Niestety nie siedzę w temacie motoryzacji. Jestem zwykłym człowiekiem który chce kupic auto i nim jeździć tak jak Ty kupujesz telewizor i nie zastanawiasz się jaki zasilacz impulsowy i na jakim chipie w nim siedzi. Sądziłem że jak kupie niewysilony silnik 2.0 to nie będę miał problemów. Rzeczywistość jest inna. Na przyszłość zanim kupie samochód przejrzę cały internet. W tym przypadku sprawdziłem tylko pobieżnie opinie. I to był mój błąd. Cieszę się że remont pomógł. W moim przypadku jest on niestety nie opłacalny przy wartości samochodu 10 tysięcy złotych.
soul87 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 2 minuty temu, Nefarious19 napisał: Niestety nie siedzę w temacie motoryzacji. Jestem zwykłym człowiekiem który chce kupic auto i nim jeździć tak jak Ty kupujesz telewizor i nie zastanawiasz się jaki zasilacz impulsowy i na jakim chipie w nim siedzi. Sądziłem że jak kupie niewysilony silnik 2.0 to nie będę miał problemów. Rzeczywistość jest inna. Na przyszłość zanim kupie samochód przejrzę cały internet. W tym przypadku sprawdziłem tylko pobieżnie opinie. I to był mój błąd. Cieszę się że remont pomógł. W moim przypadku jest on niestety nie opłacalny przy wartości samochodu 10 tysięcy złotych. Wpisując w google Audi A4 b6 2.0 opinie , 2 wynik wyszukiwania wskazuje na topic w ktorym jest wzmianka ze te silniki pochłaniają olej ...
Nefarious19 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Mam Passata, nie Audi. O Passatach z tym silnikiem jest mało opini. Dopiero później się dowiedziałem że ten silnik to to samo co w Audi i tak trafiłem tu na forum. Ale mniejsza z tym. Koniec off topa. Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
k232 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 @Nefarious19 ogarnąłeś temat z naftą?
Nefarious19 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Teraz, k232 napisał: @Nefarious19 ogarnąłeś temat z naftą? Dzisiaj drugi dzień kuracji. Przprowadza ją mój ojciec bo jest na L4 i ma czas. Na dwóch cylindrach (2 i 4) nafta mega wolno spływa. Na 1 i 3 po wlaniu 60ml ubywa całkowicie w ciągu 2 godzin. Takie dane mam z wczoraj. Dzisiaj się okaże. świeca na 3 cylindrze po wyjęciu miało troszkę czarnego nalotu ale rzekłbym że minimalnie. Reszta świec normalna.
k232 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 2 minuty temu, Nefarious19 napisał: Na 1 i 3 po wlaniu 60ml ubywa całkowicie w ciągu 2 godzin. Jeżeli spływa a nie paruje to nie będziesz miał pękniętej głowicy ?
Nefarious19 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 no nie wiem. Myśloałem że jak zapieczone pierścienie są to spływa.
k232 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 To dlaczego w takim razie na 2 i 4 cylindrze stoi ? Hmm..
Nefarious19 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 1 minutę temu, k232 napisał: To dlaczego w takim razie na 2 i 4 cylindrze stoi ? Hmm.. Obstawiam że tam może nie są aż tak zapieczone olejowe.
k232 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Pasuje aby się ktoś odezwał kto robił taki test, będzie wiadomo czy ma spływać czy nie.
Nefarious19 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Kupiłem manometr i pomierze kompresje jeszcze.
waskivw Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Jak nafta spływa szybko to są zapieczone pierścienie , ma ubywać w takim samym czasie na wszystkich cylindrach . 1
zapsu Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Obstawiam że tam może nie są aż tak zapieczone olejowe. Rozumiem, ze przed zalaniem nafty spusciles olej?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
zapsu Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Waham się czy u siebie nie przeprowadzić tej operacji. Poczekam na wyniki Twojego testu. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nefarious19 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Dzwoniłem do ojca przed chwilą. Na cylindrze 3 się poprawiło i nafta nie spłyneła. Na 1 niewielka poprawa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się