Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Koncepcja na dłubnięcie parcha - odsłona druga :)


jaro4444

Rekomendowane odpowiedzi

Zakręciłem wirnikiem i okazało się, że delikatnie gdzieś ociera (dotyka) obudowy. Więc najpierw fiberoskop, a później klucz do łapy :cool1:

Kupiłem od poważniej firmy ale zawiodła ich intuicja - zawsze zdejmują muszle i sprawdzają co jest w środku. Wczoraj właściciel powiedział - "Jest tak nowa, że nic jej nie może być" :polew:

Jak nie będą mieli drugiej na wymianę to ojcu do Passaka B4 AFN sprawię suszarę standardową do upgrade czyli AWX :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łopatki części gorącej wytopione - ewidentnie za wysokie EGT. Skoro tak działają nowe systemy oczyszczania spalin (DPF) to ja pierdzielę te nowe wozy :confused4:

może ktoś założył box'a :gwizdanie:

chyba nie ma do CR-ow ... :mysli:

ile miala ta suszarka przelotu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile miala ta suszarka przelotu ?

Sądząc po wyglądzie pozostałych części to max 5 kkm. Dziś przesłałem fotki do speca od turbin i podejrzewa on przedostanie się jakiegoś ciała obcego do turbiny - np. kawałka pękniętego gniazda zaworowego albo grzybka zaworu :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile miala ta suszarka przelotu ?

Sądząc po wyglądzie pozostałych części to max 5 kkm. Dziś przesłałem fotki do speca od turbin i podejrzewa on przedostanie się jakiegoś ciała obcego do turbiny - np. kawałka pękniętego gniazda zaworowego albo grzybka zaworu :decayed:

nowe CR-y i juz takie wtopy .... :polew:

nie ma to jak stare poczciwe Vp-37 .... :naughty:[br]Dopisany: 26 Luty 2009, 10:24_________________________________________________

Zgadnijcie od czego jest ta turbina:

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=6172&sid=8a1e266aa048e0f463c7225bef7283c6 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa juz akcje serwisowe na CRy. Sa i beda wtopy nie ma opcji. Nie ma mozliwosci aby wszystkie bolaczki silników wyszły w testach.

W poczciwych 2.5 TDi V6 taki wirnik to chleb powszedni :wink4:

Jaro: złótek wyjechal dzisiaj z 2ką z przodu BRD daje radę :naughty:

Oczywiscie sa boxy do CRów sa takze mozliwości tuningu przez gniazdo (zapraszam) :gwizdanie:

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poczciwych 2.5 TDi V6 taki wirnik to chleb powszedni :wink4:

Cos o tym wiem... :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaro4444 orientujesz sie jak jest z miejscem na drugi IC ale w silniku 1.9 TDI [bKE/BRB] ... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaro4444 orientujesz sie jak jest z miejscem na drugi IC ale w silniku 1.9 TDI [bKE/BRB] ... ?

Jeśli w nadwoziu B7 to identycznie jak przy 2.0 TDI, nawet te same węże się stosuje (jak dajesz turbinę BRD) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaro4444 orientujesz sie jak jest z miejscem na drugi IC ale w silniku 1.9 TDI [bKE/BRB] ... ?

Jeśli w nadwoziu B7 to identycznie jak przy 2.0 TDI, nawet te same węże się stosuje (jak dajesz turbinę BRD) ;)

dokladnie chodzi o B7 .... [czyli powoli sie wszystko rozjaśnia :wink4:]

inne turbo tez powinno wejsc... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inne turbo tez powinno wejsc...

Może :wink4:

Wczoraj oddałem wersję 143 KM, a dziś może dojdzie 170 KM :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj oddałem wersję 143 KM, a dziś może dojdzie 170 KM :decayed:

oby nie bylo wtopy jak z ta mala ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaro4444

a dziś może dojdzie 170 KM decayed

CR czy PD ? Różnią się w ogóle te turbiny ? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CR czy PD ? Różnią się w ogóle te turbiny ?

PD 170 KM czyli 03G145702H to już w dwóch samochodach jeździ od dawna (brata AJM na 200 KM i mój BLB).

Teraz oczekuję na CR :decayed:

Na razie na pewno różnią się muszlą wirnika sprężarki. A reszta okaże się jak pomierzę ją po otrzymaniu do łap. ;)

[br]Dopisany: 27 Luty 2009, 15:22_________________________________________________No dobra dziś wygląda na to, że nie było zoonka :kox:

Nowa niuna suszara, nazywa się 03L145702E i pochodzi z silnika CR 2.0 TDI 170 KM CAHA (czyli nastepcy BRD) montowanego w A4, A5 i chyba w A6:

Wirnik spreżarki (cześć zimna):

5cf2e35a7a206d9bm.jpg

Wylot spalin do wydechu:

fbf7a4d880b6dbfbm.jpg

Widok wlotu spalin z kolektora:

e5cf0480dd724c5bm.jpg

80895db9f6c603d1m.jpg

Zasilanie olejem:

4e18e59076b9e276m.jpg

Część zimna:

054ffc21254ef9cem.jpg

a357a85bd2856c81m.jpg

Główna zmiana względem BRD to wylot spręzonego powietrza:

74b65b2b4d124b11m.jpg

Teraz to co najważniejsze - pomiędzy turbiną z CR 143 KM a tą ze 170 KM istnieje zasadniacza różnica - wirnik sprężarki (część zimna) ma w środku (na wlocie) 37 mm zamiast 34 mm. Wylot części zimnej to 47 mm dla obu turbin. Wysokość wirnika to 17 mm.

Część gorąca wygląda na taką samą w obu turbinach i wirnik na wlocie ma 43 mm (stąd oznaczenia turbin KKK BV43A lub BV43B). Wylot części zimnej to 38 mm. Wysokość wirnika czesci gorącej to 17 mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długo się ktoś tą Q5 nie najeździł :gwizdanie: jak wygląda kwestia montowania turbiny do kolektora i wyjście na wydech, na pierwszy rzut oka rozstaw śrub do mocowania wydechu przy turbo jest inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:kox: zaje**sta ....cudeńko nie mam słów :oklaski:.... Jaro4444 chciałbym mieć Twoją wiedzę i zapał .....

:buhaha: czekam na dalszy przebieg modyfikacji Twojej :a4fan:,pzdr PIXI :notworthy::hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długo się ktoś tą Q5 nie najeździł :gwizdanie: jak wygląda kwestia montowania turbiny do kolektora i wyjście na wydech, na pierwszy rzut oka rozstaw śrub do mocowania wydechu przy turbo jest inny.

Turbina pochodzi z A5 modelu jeszcze nie sprzedawanego na runku polskim czyli A5 2.0 TDI 170 KM Quattro. Samochód po fabrycznych testach VW miał bodajże 6400 czy 6800 km przebiegu. Pełna dokumentacja do wglądu lącznie z fakturą z VAG.

Jak na pierwszy rzut oka stawiam dobrą flaszkę, że pasuje do wydechu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wywróżyła mi kula to 03G145702H była montowana w A4 a 03L145702E to locha z Audi Q5 z rocznika 2009.

Co do mocowania wydechu to nie pasuje mi rozstaw śrub. W turbo AWX trzecia śruba mocująca była w dużo większej odległości od pozostałych. Tu wszystkie są w równej odległości od wirnika. Jak będzie rozwiązana kwestia sterowania sztangą? Czy w tej jest również opcja sterowania podciśnieniem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spetnaz czytasz ze zrozumieniem? :tongue4:

03G145702H to jest turbina z 2.0 TDI PD B7 silniki BVA/BRD - takie dwie już osobiście zamontowałem.

03L145702H to A4 B8 2.0 TDI CR, silniki 120, 136 i 143 KM,

03L145702E to A5 2.0 TDI 170 KM CAHA (jeszcze nie sprzedawane w Polsce), występuje też w innych wzdłużnych 170 i 163 KM 2.0 CR. :decayed:

Co do mocowania wydechu to nie pasuje mi rozstaw śrub. W turbo AWX trzecia śruba mocująca była w dużo większej odległości od pozostałych. Tu wszystkie są w równej odległości od wirnika. Jak będzie rozwiązana kwestia sterowania sztangą? Czy w tej jest również opcja sterowania podciśnieniem??

Ta "równa odległość" to 25 mm od krawędzi otworu do śrub górnych i 40 mm do dolnej :>

Sterowanie tak samo jak w BRD mocowanej do wszystkich innych motorów VAG 1.9 i 2.0 TDI - podciśnieniem. Górna kostka to czujnik położenia sztangi - podlącza się go tylko przy ECU Siemensa z modeli 2.0 TDI PD170 KM, albo przy modelach CR. Przy innych modelach po prostu nic tam nie podłączamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...