Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Koncepcja na dłubnięcie parcha - odsłona druga :)


jaro4444

Rekomendowane odpowiedzi

hmmm... ale 320 i 321 można stosować zamiennie tak? Ja mam 321mm. Tak pisze na pudełku po tarczach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są tarcze 320x30x47 do A4 B7,

321x30x46 do A6 C5 2.7T i do S4 B5 2.7T,

321x30x52 do A6 C5 2.7T,

321x30x59 do A6 C6.

W zasadzie 320x30x47 i 321x30x46 mają podobne płaszczyzny bazowe, jednak do B7 powinieneś stosować 320x30x47.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... a mam 321x30x28

Wszystko super działa... tak pisze na pudełku

nr. kat

8D0 615 301M

8D0 615 301K

8D0 615 301AD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno być opisane 320x30x46.5 (46-47), gr. min. 28 ;)

http://www.teiledirekt.de/product_info.php/products_id/1564197/cPath/100006_100626_100032

Tu masz wykaz samochodów, do których ta tarcza pasuje:

verwendet in Fahrzeugen

Bezeichnung Baujahr KW PS ccm

AUDI A4 S4 quattro 09.1997-11.2000 195 265 2671

AUDI A4 2.0 TFSI 11.2004-heute 147 200 1984

AUDI A4 3.2 FSI 01.2005-heute 188 255 3123

AUDI A4 3.0 TDI quattro 11.2004-heute 150 204 2967

AUDI A4 2.7 TDI 01.2006-heute 132 180 2698

AUDI A4 2.0 TFSI quattro 11.2004-heute 147 200 1984

AUDI A4 3.0 TDI quattro 01.2006-heute 171 233 2967

AUDI A4 3.2 FSI quattro 01.2005-heute 188 255 3123

AUDI A4 2.5 TDI 11.2004-heute 120 163 2496

AUDI A4 Avant S4 quattro 09.1997-09.2001 195 265 2671

AUDI A4 Avant 2.7 TDI 01.2006-heute 132 180 2698

AUDI A4 Avant 3.2 FSI quattro 01.2005-heute 188 255 3123

AUDI A4 Avant 3.0 TDI quattro 01.2006-heute 171 233 2967

AUDI A4 Avant 3.0 TDI quattro 11.2004-heute 150 204 2967

AUDI A4 Avant 2.0 TFSI 11.2004-heute 147 200 1984

AUDI A4 Avant 3.2 FSI 01.2005-heute 188 255 3123

AUDI A4 Avant 2.5 TDI 11.2004-heute 120 163 2496

AUDI A4 Avant 2.0 TFSI quattro 11.2004-heute 147 200 1984

AUDI A4 Cabriolet 3.2 FSI quattro 10.2005-heute 188 255 3123

AUDI A4 Cabriolet 3.2 FSI 10.2005-heute 188 255 3123

AUDI A4 Cabriolet 3.0 TDI quattro 10.2005-heute 171 233 2967

AUDI A6 3.0 08.2001-01.2005 162 220 2976

AUDI A6 2.7 T quattro 08.2001-01.2005 184 250 2671

AUDI A6 2.7 T quattro 12.1997-01.2005 169 230 2671

AUDI A6 3.0 quattro 08.2001-01.2005 162 220 2976

AUDI A6 2.7 T 02.1999-01.2005 169 230 2671

AUDI A6 Avant 3.0 quattro 08.2001-01.2005 162 220 2976

AUDI A6 Avant 2.7 T quattro 12.1997-01.2005 169 230 2671

AUDI A6 Avant 3.0 08.2001-01.2005 162 220 2976

AUDI A6 Avant 2.7 T 02.1999-01.2005 169 230 2671

AUDI ALLROAD 2.5 TDI quattro 05.2003-08.2005 120 163 2496

AUDI ALLROAD 2.7 T quattro 05.2000-08.2005 184 250 2671

AUDI ALLROAD 4.2 V8 quattro 07.2002-08.2005 220 299 4163

AUDI ALLROAD 2.5 TDI quattro 05.2000-08.2005 132 180 2496

Zależy od producenta - rozróżniają 321 od 320 lub nie, robią wysokość 46 i 47 albo średnią 46.5.[br]Dopisany: 05 Luty 2009, 00:53_________________________________________________

Niebieskich zacisków to jeszcze nie widziałem....

Witek to wyjdź u Was na podwórku przed lakiernię i spójrz na to stare BMW 3 kombi :polew:[br]Dopisany: 05 Luty 2009, 08:26_________________________________________________Dziś nie wziąłem aparatu :confused4: Oto zamontowany dodatkowy IC:

zdjcie012ng6.jpg

Uwaga: belka łącząca intercoolery od 2.0 TFSI nie pasuje P&P. W bezynie inaczej położony jest wspornik przednej łapy silnika. Musiałem odcinać ten oryginalny od 2.0 TDI i przespawywać.[br]Dopisany: 05 Luty 2009, 20:51_________________________________________________Więc od ok 30h parch jeździ. Na razie na seryjnym programie. O dziwo seryjny program nieźle daje sobie radę ze sterowaniem turbiny BRD.

Odczucia:

- wóz po pierwsze jest cichy (pomimo wybicia kata) - silnik okazauje się w idealnym stanie i nie ma halasu cholernego łańcuszkowego napędu wałków,

- wyraźnie żywszy robi się w wyższym zakresie obrotów (zasługa wydajniejszej turbiny, drugiego IC i zapewne braku kata),

- hamulce z każdym kilometrem nabierają skuteczności, ale już teraz to PRZEPAŚĆ w porównaniu do seryjnych.

Na razie nie podoba mi się jedna pompka, bo wyraźnie odstaje parametrami pracy od pozostałych. Wlałem więc STP formuła do czyszczenia wtryskiwaczy Diesla i zobaczymy czy to coś pomoże.

Rogal kazał mi na razie przejeździć z 1,5-2 kkm, wymienić olej, dotrzeć sprzęgło, hamulce, rozruszać motor i dopiero wówczas zgłosić się na moda.

Więc na razie jeżdzę spokojnie i docieram ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hamulce z każdym kilometrem nabierają skuteczności, ale już teraz to PRZEPAŚĆ w porównaniu do seryjnych.

Kolego jakie proponujesz hamulce na tył do A4 B6 AVF do felg 16'' zima i 17'' lato - przód wymieniłem u Witka z 288 na 320 i jest bardzo duża różnica !!!!

Czy powinienem wymienić przewody hamulcowe z przodu na jakieś inne bo jak na razie to mam seryjne od 288 mm ????

Każda sugestia z Twojej strony przy tym co u Siebie robisz będzie dla mnie pomocna :notworthy:

[br]Dopisany: 08 Luty 2009, 20:48_________________________________________________Co do Twoich modów to dla mnie mistrzostwo świata :good::hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jakie proponujesz hamulce na tył do A4 B6 AVF do felg 16'' zima i 17'' lato - przód wymieniłem u Witka z 288 na 320 i jest bardzo duża różnica !!!!

Czy powinienem wymienić przewody hamulcowe z przodu na jakieś inne bo jak na razie to mam seryjne od 288 mm ????

Każda sugestia z Twojej strony przy tym co u Siebie robisz będzie dla mnie pomocna :notworthy:

Takie jak u mnie - 288x12mm od A4 B7 modele np. 2.0 TFSI, 3.0 TDI, 3.2 FSI.

Przewody pasują oryginalne P&P więc takie pozostawiłem (tak samo jak i linki ręcznego).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:notworthy: :notworthy: :notworthy:

Podziękował Mistrzowi ...Pozdro PIXI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziękował Mistrzowi

Proszę nie wygłupiaj się i nie zawstydzaj mnie. To co sam przetestowałem mogę polecić innym. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I za taką pomoc warto jest tak podziękować - w taki sposób :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

czy autko juz jest po dotarciu???? Kiedy jedzie do witka na program????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto chodzi bardzo dobrze. Jest jeszcze jeden pomysł na moda, ale to się okaże czy starczy czasu i kasy :decayed:

Na rolki trafia 12.03.2009 r. o 8.00 :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to czekamy na wynik. pochwal sie nowym pomysłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to czekamy na wynik. pochwal sie nowym pomysłem

Myślę, że będę w Polsce prekursorem użycia pewnej części. Jeśli się sprawdzi to powstanie fajna alternatywa dla poszukujących mocy maniaków w A4 1.9 i 2.0 TDI i innych VAG-ów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem bardzo ciekawy efektów :)

czekamy z niecierpliwością na dalsze info..

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że będę w Polsce prekursorem użycia pewnej części. Jeśli się sprawdzi to powstanie fajna alternatywa dla poszukujących mocy maniaków w A4 1.9 i 2.0 TDI.

A z kosztami tej pewnej częsci jak sprawa wyglada :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że będę w Polsce prekursorem użycia pewnej części. Jeśli się sprawdzi to powstanie fajna alternatywa dla poszukujących mocy maniaków w A4 1.9 i 2.0 TDI.

A z kosztami tej pewnej częsci jak sprawa wyglada :cool1:

możesz zdradzić czy to tajemnica narazie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem i na razie nie wiem czy do mnie dotrze ta część na czas i czy w ogóle dotrze.

Wydaje mi się, że znalazłem turbinę, pasujacą praktycznie P&P do silników TDI z dzielonym kolektorem, która powinna wystarczyć do 200 KM. Więc jest dużo lepsza jak AWX (130 KM), a nie ma laga jak duże hybrydy. :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem i na razie nie wiem czy do mnie dotrze ta część na czas i czy w ogóle dotrze.

Wydaje mi się, że znalazłem turbinę, pasujacą praktycznie P&P do silników TDI z dzielonym kolektorem, która powinna wystarczyć do 200 KM. Więc jest dużo lepsza jak AWX (130 KM), a nie ma laga jak duże hybrydy. :cool1:

a ja własnie jestem w trakcie kupowania turbiny AWX :naughty: tyle że dla mnie celem jest osiagniecie 150km&max 320nm bez Fmic wiec chyba ta turbina o której piszesz nie byłaby znacząco lepsza od AWX w moim przypadku :gwizdanie: Ale zdradź co to za sprzęt :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...