Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Koncepcja na dłubnięcie parcha - odsłona druga :)


jaro4444

Rekomendowane odpowiedzi

A taka blokada oczywiście tylko dostępna w ASO.

Zdaje sie ze sa od dluzszego czasu sa juz na allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje sie ze sa od dluzszego czasu sa juz na allegro.

Nie widzałem samych. Są w walizkowych kompletach do całej grupy VW.

beda fotki z tych calych kombinacji ....

Oczywiście. Pierwsze jutro jak podjadę pofocić trochę ;)

Przypatrzyłem się tym Twoim zaciskom i doszedłem do wniosku że są minimalnie inne i zastanawiam się z czego to wynika. Ten facet od którego kupowałem też miał takie jak Ty masz. Popatrz na zdjęcie.

Moje są te zaciski po lewej, a trakie jak Twoje są po prawej (widać to po tym otworze u góry zacisku (ja mam jakby przedzielony na dwa).

Z prawej są od A6 C5 rocznik 2004 modele np. 2.7T, 2.5 TDI 180 KM, S6 4.2.

Te z lewej są od A4 B7 lub A6 C6 roczniki od 2005 - .

Mają inny udlew trzymający klocek, inną sprężynę i stosowane do nich są nieco odmienne klocki (ten od starszego ma mocowanie sprężyną wchodzącą pod blachę, nowszy ma prostokątną dzurę na płaską sprężynę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha, no to teraz rozumiem. Ale tak praktycznie to są to prawie te same zaciski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszły dziś nowe zabawki. Takie malutkie jak rodzinna pizza :polew:

tarczaqq5.jpg[br]Dopisany: 03 Luty 2009, 22:01_________________________________________________Nowy silnik na wozie:

a41ak0.jpg

Nowe tarcze i zaciski na przodzie:

a45pb3.jpg

Porównanie tarcz przednich 288 i 320 mm:

a46sn0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witek dzięki ;)

c.d.

Tylna tarcza 288mm na wozie:

a43ap0.jpg

Zacisk do układu 288 tył:

a44ck8.jpg

Porównanie tarczy tylnej 245 i 288 mm:

a42pv8.jpg

a47mt2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ładnie to wygląda :) brakuje tylko na zacisku znaczka OOOO białego :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od strony technicznej:

- zacisk przód zastosowałem z Audi A6 C5 rocznik 2004, model np. 2.7 biturbo,

- klocek przód Bosch 0 986 424 779 (w pacze Boscha siedział Pagid),

- tarcza przód EBC D1423,

- tył tarcze, jarzma, zaciski i klocki (Ferodo) - wszystko ori Audi z modelu A4 B7 3.2 FSI po minimalnym przebiegu + osłony blaszane tarczy.

Montaż z przodu P&P, blachy osłonowe zostają te od 288 - pasują bez problemu.

Tył montaż P&P, trzeba dodatkowo wymienić osłony blaszane tarczy.[br]Dopisany: 04 Luty 2009, 22:55_________________________________________________Siemian tak trzymam je dla Ciebie. Zaraz na PW napisze Ci co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł z tyłem super :good: ciekawa czy do a6 by podeszły?

Tarcza jest na pewno inna (ma większą wysokość), a zacisk ma elektryczny hamulec postojowy (w A6 C6). Więc pewnie nie podejdą :cool1:

Z silnikiem też wyszły pewne zoonki:

- przy montażu zauważyłem dziwnie okopconą rurę EGR. Okazała się pęknięta na ok 50% obwodu, zaraz przy flanszy końcowej. Ponowny demontaż i spawanie gazowe na mosiądz z boraksem i po problemie :kox::

a48hu5.jpg

Na focie widać też już zamontowane turbo BRD.

Inny problem to technologiczny nadlew na bloku silnika - taki puc żeliwa średnicy ok 20 mm, gotowy do nawiercenia i gwintowania, ale nie wykorzystany. Przy poprzecznym silniku jest sobie z tyłu i nie przeszkadza. Jedanak przy wzdłużnym montowaniu przeszkadzał w zamontowaniu rozrusznika :confused4:

Szlifierka kątowa i po chwili go nie było :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi czy tez zestaw co masz Ty podszedł by do mojego a6? Bo też mam takie małe tarczki a chciałbym coś większego :tongue4:

Bo w nowym a6c6 czy pasku b6 ręczny jest elektryczny i pewnie a4b8 też ma elektryczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaro4444, jak wygląda kwestia instalacji elektrycznej przy nowym motorku? Wszystko pasuje, jak z ECU? Dobrze, że masz ośkę, bo przy Q założę się, że by siedziały na tyle 335x22 z phaetona. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A6 masz z belką z tyłu więc najwiekszy układ jaki tam pasuje to 245 mm.

Przy Q znalazłoby się 269x20 ale do Ciebie raczej nie podejdzie.[br]Dopisany: 04 Luty 2009, 23:27_________________________________________________

jak wygląda kwestia instalacji elektrycznej przy nowym motorku? Wszystko pasuje, jak z ECU? Dobrze, że masz ośkę, bo przy Q założę się, że by siedziały na tyle 335x22 z phaetona.

A co ma nie pasowac jak to identyczne mechanicznie silniki (na zewnątrz). Pompki już dawno wymieniłem z Siemesa na Bosche. :wink4:

W B7 zawieszenie masz niezależne więc nie musi być Q :chytry:

Kusiły mnie heble z S4 B6 tylne - 300x20. Jednak nie wiedziałem czy wejdą w felgę 16". :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Dzięki Kolegom Wissnia :notworthy:i Rogalotti :notworthy: od niedawna ciesze się kpl haulców na przód 320 mm i zastanawiam się nad zmianą kpl hamulców z tyłu ....

Jeśli można prosić Kolego o przybliżony koszt w/w części na tył -będę zobowiązany ( PW )

Kolor zacisków zajefajny (u siebie nie wiem na jaki kolor pomalować :wallbash: może doradzisz ? )

Pozdrawiam PIXI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze jest tak jak myślałem, czyli raczej nic z tym nie zrobię :angry:

Moim zdaniem ten zestaw co masz jest optymalny, na 100% będzie super hamować. Ja miałem 320mm w a4 i nigdy nie udało mi się ich zagotować co na 288mm zdarzało się często.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Jeśli można prosić Kolego o przybliżony koszt w/w części na tył -będę zobowiązany ( PW )

Zależy jak znajdziesz. Ja kompletny tył od S4 w ładnym stanie znalazłem za 800 zł + przesyłka. Za 288x12 komplet (nawet linki od ręcznego dostałem, bo nie wiedziałem czy moje bedą pasowały, przy czym jedna okazała się uszkodzona) zaplaciłem 600 zł (w tym 100 zł za przesyłkę bo to waży ponad 30 kg).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam 321mm hamuje suuper. Co do kolorku to ja jestem za srebrnymi zaciskami.

Jaro4444 jeśli Ty masz zacisk z a6 c5 to z czego ja w końcu mam?

Bo to się nie zgadza z tym co napisałeś:

Przypatrzyłem się tym Twoim zaciskom i doszedłem do wniosku że są minimalnie inne i zastanawiam się z czego to wynika. Ten facet od którego kupowałem też miał takie jak Ty masz. Popatrz na zdjęcie.

Moje są te zaciski po lewej, a trakie jak Twoje są po prawej (widać to po tym otworze u góry zacisku (ja mam jakby przedzielony na dwa).

Z lewej są od A6 C5 rocznik 2004 modele np. 2.7T, 2.5 TDI 180 KM, S6 4.2.

Te z prawej są od A4 B7 lub A6 C6 roczniki od 2005 - .

Mają inny udlew trzymający klocek, inną sprężynę i stosowane do nich są nieco odmienne klocki (ten od starszego ma mocowanie sprężyną wchodzącą pod blachę, nowszy ma prostokątną dzurę na płaską sprężynę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:notworthy: Wielkie dzięki kolego za info .....

Mam jeszcze pytanie ( jestem zielony w tych sprawach ) czy przewody hamulcowe do kpl na przód wymieniłeś u Siebie ???? ( u mnie są seryjne od zestawu 288 ) czy wystarczą ??? :embarrassed:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie przewody i linki do ręcznego pasują P&P do takiego zestawu jak ja mam.

Siemian tarcze są 320x30 a nie 321, bo to różne tarcze mimo podobnej średnicy.

Zamień strony w opisie z lewej na prawą i będzie pasowało ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...