shocknage Opublikowano 7 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2017 Miazga. Podeslalbys link do aukcji? Lampki zakupiłem z podobnej aukcji: LINK. Przez tydzień obserwowałem allegro i nie spotkałem się z aukcją gdzie widocznie jest napisane, że lampki pasują do B5 w Sedanie po lifcie. Z powyższymi jest dość dużo przeróbki, jeśli chcesz postaram się zobrazować co należy zrobić. Te ledy spoko wyglądają z tyłu ale troszkę za mocno świecą, jakieś słabsze by się przydało tam zamontowac:-D Szczerze to świecą trochę za mocno, to fakt (przynajmniej na wstecznym jest lepsze doświetlanie ). Zawsze można zakleić połowę lampki taśmą odporną na temperatury, bądź zakupić coś takiego: LINK. Nie wiem niestety czy wywala to błąd spalonej żarówki więc wolałem kupić pewniaka. To ze zbyt mocno świeca nie jest problemem. A co masz na myśl mówiąc, ze było duzo przeróbek? Cos w klapie musiałeś przerabiać czy sama instalacja? Jak instalacja to pikuś. Generalnie żeby zdemontować te lampki trzeba zdemontować całą osłonę od wewnętrznej strony klapy. Jak już to zdemontujesz to masz dostęp do śrub które trzymają tą całą listwę z lampkami oraz do wtyczek zasilających i wtedy swobodnie możesz je wyjąć. Nie wiem jak jest w przedliftach (może u Ciebie nie będzie tyle przeróbek), ale u mnie te lampki składają się z 2 części: Wkładka (którą kupujesz na allegro) oraz gniazdo które trzyma całość na zaczepach w listwie. Żeby to weszło trzeba przerobić obie te części. We wkładce trzeba uciąć osłonę pinów (nr 1) i zostawić same widoczne piny na wierzchu. Następnie odginasz je do wewnątrz aby całość weszła przez dziurę w samej klapie. Trzeba również uciąć te wypusty na śruby w samej wkładce (nr 2) ponieważ nie pasują do gniazda niestety. Jak już to zrobisz to w gnieździe (niestety nie mam zdjęcia) musisz powiększyć otwór aby całość weszła bez problemu (wyciąć minidrillem bądź lutownicą). Na sam koniec składasz gniazdo i wkładkę skręcasz jakimiś małymi śrubkami bądź jakimś klejem cyjanopanowym ( lecz wtedy zalewasz otwory silikonem aby nic się do środka nie przedostało). Następnie tworzysz jakieś kabelki z łączeniowe między oryginalną wtyczką a wkładką, traktujesz to jakimś termokurczem bądź taśmą izolacyjną i wsioo
hunter91 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 w zimie to nawet cześciej trzeba myc zeby sol z auta splukiwać. Nie wiele osób pamięta o tym. a wałki by lepszy zapłon był xD na lpedzi
MrTea Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Widze że koła na sprzedaż, pokaż jakie koło planujesz wrzucić w zamian.
shocknage Opublikowano 10 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2017 Widze że koła na sprzedaż, pokaż jakie koło planujesz wrzucić w zamian. W dużej mierze zależy to od tego ile uda mi się wyrwać za obecne. Lecz spokojnie, na pewno o wszystkim będe informował
medmaxx Opublikowano 27 Stycznia 2017 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Witam, Bardzo ładna b5, jak dla mnie jedna z ładniejszych na tym forum. Pytania: 1. Jakiej marki klocki i tarcze przód + tył. Czy przy obecnej mocy nie brakuje hamulców? 2. Co blokuje go obecnie w setupie, żeby moc poszła w górę? Wiem że obecny moment to +/- maks dla seryjnych korb. Pozdrawiam
MrTea Opublikowano 27 Stycznia 2017 Opublikowano 27 Stycznia 2017 3 godziny temu, medmaxx napisał: Witam, Bardzo ładna b5, jak dla mnie jedna z ładniejszych na tym forum. Pytania: 1. Jakiej marki klocki i tarcze przód + tył. Czy przy obecnej mocy nie brakuje hamulców? 2. Co blokuje go obecnie w setupie, żeby moc poszła w górę? Wiem że obecny moment to +/- maks dla seryjnych korb. Pozdrawiam Odpowiem jako był właściciel Tarcze z przodu Zimmerman i Klocki również. co do wydajności to zależy jak jeździsz, 2-3 hamowania z 200 do 0 i każdy seryjny hebel zagotujesz W uzyskaniu mocniejszego setupu potrzebne by było - dołożenie drugie reduktora lpg, zmiana wtrysków LPG, Zmiana wtrysków PB, zmiana pompy paliwa na wydajniejszą, i strojenie. Powinno być ok 270ps - więcej kolektor wydechowy nie będzie chciał puścić, po wymiane kolektora na taki o zwiększonym przepływie granice 290ps do osiągnięcia.
medmaxx Opublikowano 27 Stycznia 2017 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Miałem raczej na myśli pojedyncze gwałtowne hamowanie oraz porównanie tego do seryjnych hebli. Na wiosnę będę miał podobny setup mocowy (lecz na seryjnym wydechu) i ciekawi mnie ile z tego wyjdzie. Pozdrawiam
shocknage Opublikowano 27 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2017 Witam, Bardzo ładna b5, jak dla mnie jedna z ładniejszych na tym forum. Pytania: 1. Jakiej marki klocki i tarcze przód + tył. Czy przy obecnej mocy nie brakuje hamulców? 2. Co blokuje go obecnie w setupie, żeby moc poszła w górę? Wiem że obecny moment to +/- maks dla seryjnych korb. Pozdrawiam Mr.tea już mnie wyręczył
SwogONE Opublikowano 28 Stycznia 2017 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Niby zawsze można robić moc, pytanie czy jest sens bo to zawsze ośka a Cytuj dołożenie drugie reduktora lpg, zmiana wtrysków LPG, Zmiana wtrysków PB, zmiana pompy paliwa na wydajniejszą, i strojenie to jednak jest troche pieniędzy nie mowiąc o zmianie kolektora Myślę, że właścicielowi i tak wystarcza ta moc a do wyścigów stricte chyba furka nie jest
shocknage Opublikowano 3 Marca 2017 Autor Opublikowano 3 Marca 2017 Właśnie miałem coś skrobać w temacie bo wieje nudą Co do spraw technicznych to omawiany temat cieknącego oleju ze skrzyni już jest opanowany. Olej prawdopodobnie wyleciał z odpowietrznika na górze, ponieważ po dolaniu brakującej ilości potem kilkakrotnie wjeżdżałem na kanał i żadnych wycieków nie było. Nie wiem jakim cudem to wyleciało, ale jak na razie jest ok. Jeśli chodzi o modyfikacje to niewiele tego ostatnimi czasy, lecz zawsze coś Ogarnięcie wgniecenia na klapie: Przed Po Gładziutko jak u niemowlaka Światełka ledowe do środka:
MrTea Opublikowano 4 Marca 2017 Opublikowano 4 Marca 2017 O ledach tez myślałem kiedys.. Fajnie że dbasz o nią o tyle mniej mnie serce boli
OficeR Opublikowano 4 Marca 2017 Opublikowano 4 Marca 2017 Skad brales zarowki ledowe? Drogo to wyszlo?
shocknage Opublikowano 4 Marca 2017 Autor Opublikowano 4 Marca 2017 Kupiłem pojedynczo od jednego sprzedawcy na allegro. Za wszystkie wyszło około 75 zł z przesyłką. Nie kupuj gotowych zestawów dedykowanych do A4 B5 bo są horrendalnie drogie (koszt około 230zł). Jeśli chcesz mogę Ci podać wszystkie typy oraz wymiary żarówek które potrzebne są do wymiany w sedanie.
shocknage Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Jakaś paczuszka, ciekawe co to... . . . . . . . . . . . Nowe butki na lato ! :-)
Zbychuwow Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 13 godzin temu, shocknage napisał: Jakaś paczuszka, ciekawe co to... . . . . . . . . . . . Nowe butki na lato ! :-) Darki ?
shocknage Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Godzinę temu, Zbychuwow napisał: Darki ? Możesz rozwinąć?
Zbychuwow Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 1 godzinę temu, shocknage napisał: Możesz rozwinąć? Felgi Dare czy ori BBS?
shocknage Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2017 7 godzin temu, Zbychuwow napisał: Felgi Dare czy ori BBS? Felgi to ASA LM, na licencji BBS Zawartość dodana 13 minutes later A tak wyglądają na aucie: Szczerze to mam mały niedosyt. Dość, że przez ten rant felga wygląda na 17" to przez ET45 schowane są za głęboko w nadkole... Nie wiem czy jak kupie dystanse po 1cm to czy to wiele pomoże. Jakieś rady?
bizonek069 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Myśle że do et45 20mm dystans na tył będzie ok. Ja taki kupiłem do swojego auta i po świętach zakładam to pokaże jak to wygląda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się