Korzeń Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Zdjęcie zrobione z góry, nie zdejmowałem osłony nie widziałem silnika od spodu i od miski Przewody całe w zaschniętym oleju. Na całej szerokości silnika. Po kliknięciu w zdjęcie więcej widać (lepsza rozdzielczość)
bartek1182 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Ciężko cokolwiek powiedzieć, a wróżyć nie ma co. Ogarnij kanał lub podnośnik, osłona w dół i popatrz skąd leci.
mlody020 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 (edytowane) Wygląda tak, jakby ktoś wymieniał oliwe i tak ją sprytnie nalewał, że polał po pasku który pochlapał silnik. . . Najpewniej, to zrób jak kolega powyżej napisał. PS. a stan oleju się nie zmienia? Edytowane 4 Stycznia 2017 przez mlody020
Korzeń Opublikowano 5 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2017 Auto po leasingu do sprzedania stoi Także nie wiem
nightrawens Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 Moze To byc symering na Wale korbowym mam Podobny problem
Trillest Opublikowano 26 Grudnia 2020 Opublikowano 26 Grudnia 2020 U mnie jest lekko mokry alternator. Bedę lokalizował. Tez mam cduc.
lucek91 Opublikowano 21 Stycznia 2021 Opublikowano 21 Stycznia 2021 Cześć, Mam podobny problem. Może ktoś z Was go rozwiązał? Dziękuję
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się