mystic.pl Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) Audi przedstawiło najnowszą sportową wersję SQ5 Co może być dużą niespodzianką dla zwolenników silników benzynowych auto napędza dobrze już znany napędzany kompresorem silnik 3.0 V6 Supercharged o mocy 354ps / 500nm w zakresie 1370-4500 obr./min Osiągi: 0-100 5,4sek pędkość maks. (ograniczona el.): 250 km/h Więcej info poniżej: http://moto.pl/MotoPL/7,88389,21221182,salon-detroit-2017-audi-sq5-w-5-4-s-do-setki.html#MotoImg oraz w wersji angielskiej: http://www.caricos.com/cars/a/audi/2018_audi_sq5/#1 Po raz pierwszy w modelu Q5/SQ5 (podejrzewam, że za dopłatą ale jednak) będzie dostępne zawieszenie pneumatyczne i to w wersji Sport ( Sport Adaptive Air Suspension ) pozwalające obniżyć prześwit auta o 30mm. Jestem bardzo ciekawy czy dostępna będzie również skrętna tylna oś oraz sportowy mechanizm różnicowy, które są dostępne za dopłatą u większego SQ7 ? Edytowane 19 Stycznia 2017 przez mystic.pl
Bristol Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Świetne auto. Tylko cena to przegięcie... Uwielbiam audi ale wolałbym kupić za tą kasę Cayenne.
jedrekx Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 bardzo mi się ta generacja podoba, czekam na SQ5 żeby się przejechać. co ciekawe nawet w zwykłym Q5 można za dopłatą wziąć pneumatykę..
Ogi Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Ciekawe czy znow zrobia dwie wersje SQ5. Zobaczymy, jak na ten moment design do mnie nie przemawia, zarówno Q7 jak i Q5 mi sie nie podobaja, nie wspominajac o Q2. Środek robią za to całkiem ładny . Tak sobie patrze na ten samochod i patrze....... i przy nowym suvie Alfa Romeo to stylistycznie nawet nie stało.
mystic.pl Opublikowano 10 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) Świetne auto. Tylko cena to przegięcie... Uwielbiam audi ale wolałbym kupić za tą kasę Cayenne. Jeśli mówisz o nowym (z salonu) Cayenne to raczej słabo to widzę w takich pieniądzach. Robiłem przymiarkę jak kupowałem Q7 i w takich pieniądzach nię ma szans na full wypas Cayenne. Chyba, że miałeś na myśli Macanna. W sumie tak by wychodziło bo Q5/SQ5, Macann, X4/X3 i F-Pace to ta sama klasa aut. Edytowane 10 Stycznia 2017 przez mystic.pl
jedrekx Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Dnia 10.01.2017 o 18:11, Ogi napisał: Ciekawe czy znow zrobia dwie wersje SQ5. Zobaczymy, jak na ten moment design do mnie nie przemawia, zarówno Q7 jak i Q5 mi sie nie podobaja, nie wspominajac o Q2. Środek robią za to całkiem ładny . Tak sobie patrze na ten samochod i patrze....... i przy nowym suvie Alfa Romeo to stylistycznie nawet nie stało. tym razem SQ5 tylko z benzyną..
komoornik Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Poszli po rozum do głowy. Widać jednak dalej europejscy klienci którzy myślą o aucie ze sportowym zacięciem nie mogą przełknąć diesla.
mardock81 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Cytuj Niestety paskudne jak wszystkie nowe modele Audi,z nowszych to tylko A6 wygląda.W te spalanie 8.3 tez nie wierze,kolega ma SQ5 3.0 TFSI 354KM z 2014 roku i pali 18 w mieście.
Śmierć z nieba Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Ale silnik to już chyba nowy.. podobno to mać biturbo, a nie kompresor
mystic.pl Opublikowano 19 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2017 17 godzin temu, Śmierć z nieba napisał: Ale silnik to już chyba nowy.. podobno to mać biturbo, a nie kompresor W materiałach piszą Supercharged czyli kompresor a nie biturbo
Śmierć z nieba Opublikowano 23 Stycznia 2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Dnia 19.01.2017 o 13:40, mystic.pl napisał: W materiałach piszą Supercharged czyli kompresor a nie biturbo No ja czytałem, że nowy turbochargerd zastąpi supercharded, stąd niby lepszy moment i małe spalenie: http://www.motortrend.com/news/2018-audi-sq5-debuts-detroit-new-turbo-engine/
mystic.pl Opublikowano 23 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2017 10 godzin temu, Śmierć z nieba napisał: No ja czytałem, że nowy turbochargerd zastąpi supercharded, stąd niby lepszy moment i małe spalenie: http://www.motortrend.com/news/2018-audi-sq5-debuts-detroit-new-turbo-engine/ Heh, różne źródła, różne info. Zobaczymy.
Ogi Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 na 100% ten sam motor co w nowym s4 czyli turbina.
komoornik Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 (edytowane) No właśnie. Bo 3.0 TFSI z konfiguratora już poznikał jakiś czas temu? Wiadomo jaki potencjał ma ten silnik z turbo? Coś mi się wydaje, że nie będzie dorównywał staremu - gdzie po zmianie koła kompresora można było wycisnąć z 450KM. Edytowane 26 Stycznia 2017 przez komoornik
Ogi Opublikowano 27 Stycznia 2017 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Dnia 26.01.2017 o 13:18, marcin4x4 napisał: 1 turbina twin-scroll Si! , w RS4 ma byc biturbo. Co do potencjalu to na razie cisza w necie w tym temacie. Fakt ze 3.0tfsi na kompresorze byl genialny jesli chodzi o latwosc uzyskania sporej mocy na minus ze po tych podstawowych modach dalej juz robia sie horrendalne koszta zeby ugrac cos wiecej, dodatkowo w turbo bedzie sporo wiecej niuta no i teoretycznie tez spalanie powinno byc mniejsze hehehe.
marcin4x4 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Opublikowano 30 Stycznia 2017 (edytowane) Dnia 27.01.2017 o 19:55, Ogi napisał: Fakt ze 3.0tfsi na kompresorze byl genialny jesli chodzi o latwosc uzyskania sporej mocy na minus ze po tych podstawowych modach dalej juz robia sie horrendalne koszta Tu będzie gorzej tzn drożej na każdym etapie. Tak samo w 4.0 też jest ból, o ile słabsze wersje z S'ek P&P graty z RS'a to w RS'ie robi się drogo i trzeba wymieniać dość sporo na samym starcie. Edytowane 30 Stycznia 2017 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się