Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Audi przedstawiło najnowszą sportową wersję SQ5

Co może być dużą niespodzianką dla zwolenników silników benzynowych auto napędza dobrze już znany napędzany kompresorem silnik 3.0 V6 Supercharged o mocy 354ps / 500nm w zakresie 1370-4500 obr./min

Osiągi: 0-100 5,4sek

pędkość maks. (ograniczona el.): 250 km/h

Więcej info poniżej:

http://moto.pl/MotoPL/7,88389,21221182,salon-detroit-2017-audi-sq5-w-5-4-s-do-setki.html#MotoImg

oraz w wersji angielskiej:

http://www.caricos.com/cars/a/audi/2018_audi_sq5/#1

Po raz pierwszy w modelu Q5/SQ5 (podejrzewam, że za dopłatą ale jednak) będzie dostępne zawieszenie pneumatyczne i to w wersji Sport ( Sport Adaptive Air Suspension ) pozwalające obniżyć prześwit auta o 30mm.

Jestem bardzo ciekawy czy dostępna będzie również skrętna tylna oś oraz sportowy mechanizm różnicowy, które są dostępne za dopłatą u większego SQ7 ?

2018_audi_sq5_1_1920x1080.jpg

2018_audi_sq5_2_1920x1080.jpg

2018_audi_sq5_9_1920x1080.jpg

2018_audi_sq5_10_1920x1080.jpg

2018_audi_sq5_7_1920x1080.jpg

2018_audi_sq5_16_1920x1080.jpg

Edytowane przez mystic.pl
Opublikowano

Świetne auto.

Tylko cena to przegięcie...

Uwielbiam audi ale wolałbym kupić za tą kasę Cayenne.

Opublikowano

bardzo mi się ta generacja podoba, czekam na SQ5 żeby się przejechać. co ciekawe nawet w zwykłym Q5 można za dopłatą wziąć pneumatykę..

Opublikowano

Ciekawe czy znow zrobia dwie wersje SQ5. Zobaczymy, jak na ten moment design do mnie nie przemawia, zarówno Q7 jak i Q5 mi sie nie podobaja, nie wspominajac o Q2. Środek robią za to całkiem ładny :) .


Tak sobie patrze na ten samochod i patrze....... i przy nowym suvie Alfa Romeo to stylistycznie nawet nie stało.

Opublikowano (edytowane)

Świetne auto.

Tylko cena to przegięcie...

Uwielbiam audi ale wolałbym kupić za tą kasę Cayenne.

Jeśli mówisz o nowym (z salonu) Cayenne to raczej słabo to widzę w takich pieniądzach. Robiłem przymiarkę jak kupowałem Q7 i w takich pieniądzach nię ma szans na full wypas Cayenne.

Chyba, że miałeś na myśli Macanna. W sumie tak by wychodziło bo Q5/SQ5, Macann, X4/X3 i F-Pace to ta sama klasa aut.

Edytowane przez mystic.pl
Opublikowano
Dnia 10.01.2017 o 18:11, Ogi napisał:

Ciekawe czy znow zrobia dwie wersje SQ5. Zobaczymy, jak na ten moment design do mnie nie przemawia, zarówno Q7 jak i Q5 mi sie nie podobaja, nie wspominajac o Q2. Środek robią za to całkiem ładny :) .

 

Tak sobie patrze na ten samochod i patrze....... i przy nowym suvie Alfa Romeo to stylistycznie nawet nie stało.

tym razem SQ5 tylko z benzyną..

Opublikowano

Poszli po rozum do głowy.

Widać jednak dalej europejscy klienci którzy myślą o aucie ze sportowym zacięciem nie mogą przełknąć diesla.

Opublikowano
Cytuj

Niestety paskudne jak wszystkie nowe modele Audi,z nowszych to tylko A6 wygląda.W te spalanie 8.3 tez nie wierze,kolega ma SQ5 3.0 TFSI 354KM z 2014 roku i pali 18 w mieście.

 

Opublikowano

Ale silnik to już chyba nowy.. podobno to mać biturbo, a nie kompresor

Opublikowano
17 godzin temu, Śmierć z nieba napisał:

Ale silnik to już chyba nowy.. podobno to mać biturbo, a nie kompresor

W materiałach piszą Supercharged czyli kompresor a nie biturbo

Opublikowano
Dnia 19.01.2017 o 13:40, mystic.pl napisał:

W materiałach piszą Supercharged czyli kompresor a nie biturbo

No ja czytałem, że nowy turbochargerd zastąpi supercharded, stąd niby lepszy moment i małe spalenie:

http://www.motortrend.com/news/2018-audi-sq5-debuts-detroit-new-turbo-engine/

Opublikowano
10 godzin temu, Śmierć z nieba napisał:

No ja czytałem, że nowy turbochargerd zastąpi supercharded, stąd niby lepszy moment i małe spalenie:

http://www.motortrend.com/news/2018-audi-sq5-debuts-detroit-new-turbo-engine/

Heh, różne źródła, różne info. Zobaczymy.

Opublikowano

na 100% ten sam motor co w nowym s4 czyli turbina.

Opublikowano (edytowane)

No właśnie.

Bo 3.0 TFSI z konfiguratora już poznikał jakiś czas temu?

Wiadomo jaki potencjał ma ten silnik z turbo? Coś mi się wydaje, że nie będzie dorównywał staremu - gdzie po zmianie koła kompresora można było wycisnąć z 450KM.

Edytowane przez komoornik
Opublikowano
Dnia 26.01.2017 o 13:18, marcin4x4 napisał:

1 turbina twin-scroll

Si! , w RS4 ma byc biturbo. Co do potencjalu to na razie cisza w necie w tym temacie. Fakt ze 3.0tfsi na kompresorze byl genialny jesli chodzi o latwosc uzyskania sporej mocy na minus ze po tych podstawowych modach dalej juz robia sie horrendalne koszta zeby ugrac cos wiecej, dodatkowo w turbo bedzie sporo wiecej niuta no i teoretycznie tez spalanie powinno byc mniejsze hehehe. 

Opublikowano (edytowane)
Dnia 27.01.2017 o 19:55, Ogi napisał:

Fakt ze 3.0tfsi na kompresorze byl genialny jesli chodzi o latwosc uzyskania sporej mocy na minus ze po tych podstawowych modach dalej juz robia sie horrendalne koszta

Tu będzie gorzej tzn drożej na każdym etapie.  Tak samo w 4.0 też jest ból, o ile słabsze wersje z S'ek P&P graty z RS'a to w RS'ie robi się drogo i trzeba wymieniać dość sporo na samym starcie.

Edytowane przez marcin4x4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...