woltek Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 (edytowane) Witam, posiadam A4 B6 1.8T AVJ Chcę zrobić ligi mojego silnika, ale wszystko co czytałem na ten temat mówi, że na kanale 011 są podane wartości turbiny, a u mnie jest RPM/Temperature/Temperature/Ign.Timing Byłem na hamowni wypluło 140KM i 224Nm zastanawia mnie dlaczego wykres jest taki pokrzywiony i czy może jest gdzieś te 10 brakujących koni? Turbina była założona NOWA 30 000km temu + pierścienie, nowa przepływka i nowa sonda lambda (przed katalizatorem) Kat wycięty, została sama puszka, wkręcony emulator prosty za katem. Silnik czasami lubi zafalować, dziwnie się zachowuje na zimnym tuż po odpaleniu, a gdy jest +25`C (ciepło na dworze) po odpaleniu wchodzi na ssanie,a przy minusowych temperaturach ssania nie ma po odpaleniu. Dodaję zdjęcie wykresu z hamowni i błedy VAGa które cały czas się pojawiają. błędy: 16524, 16523, 17522, 16514, 18062, 16804, 16795 Które bloki pomiarowe mam zmierzyć dynamicznie, a które statycznie, aby można było powiedzieć coś więcej? LOGI: http://vaglog.pl/log-003_020_3y69IN.html http://vaglog.pl/log-115_118_GHWo7E.html http://vaglog.pl/log-002_033_AvDzw.html Edytowane 14 Stycznia 2017 przez woltek
Łukasz13 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Błędy od drugiej sondy i sai w zasadzie nie powinny wpływać na moc, ale i tak zrób logi, rób kanały parami 002+033, 003+020, 115+118, do odcinki po skasowaniu błędów nawet jak nic nie ma.
woltek Opublikowano 14 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2017 do odcinki? a nie do 4200 obrotów?
Łukasz13 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Do odcinki, 4200 robi się dieslu bo on przy tylu ma odcinkę.
woltek Opublikowano 14 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2017 qwa to Wszystkie filmiki które ogladałem i co czytałem to o dieslach było, mogli dodać w opisie, no to od jakich obrotów zacząć zapis? i tak dla pewności na 3 biegu?
Łukasz13 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Tak na 3, zacznij od niskich tak z 1500.
Łukasz13 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Masz lpg? Logi wygladaja calkem dobrze, tylko problem z napieciem sondy, moze to byc zwiazane z bledami ktore masz.
woltek Opublikowano 14 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2017 (edytowane) Nie mam gazu a teraz na zimnym nie potrafi odpalić Edytowane 14 Stycznia 2017 przez woltek
ganjaq Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Jak tam, odpaliła? Jakieś nowe błędy po tym jak nie chciała odpalić?
woltek Opublikowano 15 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2017 jak kręcę dłużej to odpala, błędów nowych nie pokazuje
ganjaq Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 (edytowane) Wygląda to na problem z paliwem. Płynu nie ubywa? Może samo paliwo słabej jakości, filtr paliwa wymieniony kiedy i na jaki, sama pompa nie brzmi inaczej? Na listwie wtryskowej avj ma odpowietrzenie, naciśnij zaworek, owiń szmatką, upuść mu ciśnienie przed odpaleniem, zobaczysz jak szybko je buduje Edytowane 15 Stycznia 2017 przez ganjaq
woltek Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2017 (edytowane) Wszytko wydaje się być dobrze, wystarczy że się troszeczkę zagrzeje to chodzi i odpala normalnie. Dziwne bo po zapaleniu nie włącza się ssanie. w lato w gorące dni się włączało a w zimę nie Edytowane 17 Stycznia 2017 przez woltek
ganjaq Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 czujnik temperatury g62 sprawdź, wyczyść i zaadaptuj przepustnie
woltek Opublikowano 20 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2017 Działa to był ten czujnik, dwa razy już go wymieniałem. A wracając do poprzedniego tematu: Gdzie może być reszta koni w tym aucie i dlaczego ten wykres jest taki nierówny (falowany), powinna być raczej prosta linia.
ganjaq Opublikowano 30 Stycznia 2017 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Poczytaj, zaloguj porownaj z wydrukiem z hamowni. https://a4-klub.pl/topic/17926-inne-kpower-i-pomiar-mocy/
woltek Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Opublikowano 18 Lutego 2017 Logi po chipie..... http://vaglog.pl/log-003_020_eL7ga.html http://vaglog.pl/log-115_118_HFOOGK5.html http://vaglog.pl/log-002_033_86lbp.html Pojawiło się spalanie stukowe a wynik na hamowni to 161 KM i 274nM
kaman5151 Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 Zrobiłeś chip na posiadających wcześniej problemach?
TomOskroba Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 Sam mówiłeś że masz problem z autem to nachipa pojechales? Grubo Stary. Jest nie dobrze bo z tego co wiem to zdrowy avj wypluwa 190 koni Szkoda kasy
woltek Opublikowano 19 Lutego 2017 Autor Opublikowano 19 Lutego 2017 to jest tylko drugi komp z wgranym chipem kupiony za grosze.... oryginalny też mam, więc to nie problem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się