Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 T - Proszę o pomoc w analizie logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

posiadam A4 B6 1.8T AVJ

Chcę zrobić ligi mojego silnika, ale wszystko co czytałem na ten temat mówi, że na kanale 011 są podane wartości turbiny, a u mnie jest RPM/Temperature/Temperature/Ign.Timing

Byłem na hamowni wypluło 140KM i 224Nm zastanawia mnie dlaczego wykres jest taki pokrzywiony i czy może jest gdzieś te 10 brakujących koni?

Turbina była założona NOWA 30 000km temu + pierścienie, nowa przepływka i nowa sonda lambda (przed katalizatorem)

Kat wycięty, została sama puszka, wkręcony emulator prosty za katem.

Silnik czasami lubi zafalować, dziwnie się zachowuje na zimnym tuż po odpaleniu, a gdy jest +25`C (ciepło na dworze) po odpaleniu wchodzi na ssanie,a przy minusowych temperaturach ssania nie ma po odpaleniu.

Dodaję zdjęcie wykresu z hamowni i błedy VAGa które cały czas się pojawiają.

błędy:

16524, 16523, 17522, 16514, 18062, 16804, 16795

Które bloki pomiarowe mam zmierzyć dynamicznie, a które statycznie, aby można było powiedzieć coś więcej?001.jpg

LOGI:

http://vaglog.pl/log-003_020_3y69IN.html

http://vaglog.pl/log-115_118_GHWo7E.html

http://vaglog.pl/log-002_033_AvDzw.html

Edytowane przez woltek
Opublikowano

Błędy od drugiej sondy i sai w zasadzie nie powinny wpływać na moc, ale i tak zrób logi,

rób kanały parami 002+033, 003+020, 115+118, do odcinki po skasowaniu błędów nawet jak nic nie ma.

Opublikowano

do odcinki? a nie do 4200 obrotów?

Opublikowano

Do odcinki, 4200 robi się dieslu bo on przy tylu ma odcinkę.

Opublikowano

qwa to Wszystkie filmiki które ogladałem i co czytałem to o dieslach było, mogli dodać w opisie, no to od jakich obrotów zacząć zapis? i tak dla pewności na 3 biegu?

Opublikowano

Tak na 3, zacznij od niskich tak  z 1500.

Opublikowano

Logi dodane wyżej

Opublikowano

Masz lpg? Logi wygladaja calkem dobrze, tylko problem z napieciem sondy, moze to byc zwiazane z bledami ktore masz.

Opublikowano (edytowane)

Nie mam gazu

a teraz na zimnym nie potrafi odpalić

Edytowane przez woltek
Opublikowano

Jak tam, odpaliła? Jakieś nowe błędy po tym jak nie chciała odpalić?

Opublikowano

jak kręcę dłużej to odpala, błędów nowych nie pokazuje

Opublikowano (edytowane)

Wygląda to na problem z paliwem. Płynu nie ubywa? Może samo paliwo słabej jakości, filtr paliwa wymieniony kiedy i na jaki, sama pompa nie brzmi inaczej?

Na listwie wtryskowej avj ma odpowietrzenie, naciśnij zaworek, owiń szmatką, upuść mu ciśnienie przed odpaleniem, zobaczysz jak szybko je buduje

Edytowane przez ganjaq
Opublikowano (edytowane)

Wszytko wydaje się być dobrze, wystarczy że się troszeczkę zagrzeje to chodzi i odpala normalnie.

Dziwne bo po zapaleniu nie włącza się ssanie. w lato w gorące dni się włączało a w zimę nie

Edytowane przez woltek
Opublikowano

czujnik temperatury g62 sprawdź, wyczyść i zaadaptuj przepustnie

Opublikowano

Działa:D to był ten czujnik, dwa razy już go wymieniałem.

A wracając do poprzedniego tematu: Gdzie może być reszta koni w tym aucie i dlaczego ten wykres jest taki nierówny (falowany), powinna być raczej prosta linia.

Opublikowano

Zrobiłeś chip na posiadających wcześniej problemach? :facepalm:

Opublikowano

Sam mówiłeś że masz problem z autem to nachipa pojechales? Grubo Stary. Jest nie dobrze bo z tego co wiem to zdrowy avj wypluwa 190 koni

Szkoda kasy

Opublikowano

to jest tylko drugi komp z wgranym chipem kupiony za grosze.... oryginalny też mam, więc to nie problem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...