A4CCH Opublikowano 17 Stycznia 2017 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Witam, zamierzam zmienić płyn do wspomagania, pytanie jak to zrobić ? 1.Spuścić z zbiorniczka. 2. Rozpiąć te dwa węże (zlać z nich płyn). 3. Ktoś wchodzi do środka, kręci do oporu w prawo i lewo, na rozpiętych wężach. (Teraz którym ucieknie płyn ? Tam gdzie wchodzi ten grubszy, czy ten cienki.) 4. Silnik oczywiście zgaszony ? I jak to napełnić aby nie zapowietrzyć, pospinać węże lać i uzupełniać tylko, odpalić silnik przy zapełnianiu ? Ile potrzebuję nowego płynu 1l czy lepiej kupić 2l, myślę o płynie z ASO 1l=50zł/brutto, czy płyn z ASO nie ma sensu ?
czeslaw187 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Zrób jak na filmiki płukanie, jeśli to będzie inny olej. 2
A4CCH Opublikowano 19 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2017 (edytowane) Czyli wystarczy tylko u góry (przy zbiorniczku) odpiąć ten bardziej cienki wąż ? Czy coś przeoczyłem, jak tak to dość banalna ta wymiana ... A nie ten cienki ma chyba wygięty w górę ... Skąd ma ten wężyk co przelewa płyn ? By mógł to ktoś opisać w języku Polskim ? Edytowane 19 Stycznia 2017 przez A4CCH
jack3631 Opublikowano 7 Marca 2017 Opublikowano 7 Marca 2017 Odczepiasz przy pompie i ją wypinasz wylewasz płyn i wlewasz nowy
Marcin Gugu33 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 ile potrzeba by przepłukać układ i zalać nowy?
KINIAM Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 1 litr może być za mało. Ja się zwykle wyrabiam max. 1,3/ 1,5 litra.
Marcin Gugu33 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 dzięki, zamówiłem 2l zobaczymy co tam wypłynie - bo zauważyłem różnice pomiędzy kumpla ADRem a moją, te same koła a u niego palcem można kręcić, a teraz wrzuciłem 18 to juz w ogóle
Marcin Gugu33 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 pytanko - ściągam przewód ten pierwszy od grodzi - wylewam stary ze zbiorniczka- i kręcąc kołami w obie strony to płyn z tego węża będzie sie przelewał? na video mam wątpliwości.
KINIAM Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Wypinasz ten cienki powrotny, czyli tak jak piszesz bliżej grodzi. 1
haldex Opublikowano 24 Maja 2018 Opublikowano 24 Maja 2018 Zdaje się, że nikt o tym nie pisał ale czy przy wymianie płynu ma znaczenie to czy silnik jest zimny czy rozgrzany?
wesz82 Opublikowano 24 Maja 2018 Opublikowano 24 Maja 2018 Wykrec cały zbiornik umyj go zaslep powrot w zbiorniczku tj ten przewod z zmagla tak jak piszesz 1 szy od grodzi. Nastepnie przykrec zbiorniczek do niego podepnij przewod od zasilania tj zbiorniczek pompa. Przewod powrotny z magla do zbiorniczka wloz do butelki. Podnies auto tj caly przod i dolej plynu do zbiorniczka nastepnie krec kiera ibtak az plyn bedzie zlatywal taki sam jak jak wlewasz tzn kolor. Podepnij powrot do zbiorniczka dolej do stanu,odpal auto i krec kiera az przestanie sie pietrzyc w zbiorniczku to tyle. Max pol godz roboty.
pawrut90 Opublikowano 21 Listopada 2019 Opublikowano 21 Listopada 2019 wesz82 Bardzo ładnie opisane , właśnie zamierzam zmienić pompę na oryginalną używkę no i wymienić płyn na zielony bo mam żółty. Mam jeszcze pytanie czy pompa mogła ,,dostać,, od tego żółtego płynu/oleju ? Acha auto to A4 B5 1.8 adr przed lift. Tzn wspomaganie działa lekko ale rzęży czy jak to nazwać, głośno pracuje pompa a jak złapie wąż przy zbiorniczku to czuję jak ,,wibruje,, i to dość mocno. Pompa hałasuje nawet na wolnych obrotach bez kręcenia kierownicą. Może ktoś się wypowie czy to na pewno pompa ?
pawrut90 Opublikowano 21 Listopada 2019 Opublikowano 21 Listopada 2019 Czy wystarczy zmienić sam olej?
KINIAM Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 21 godzin temu, pawrut90 napisał: Czy wystarczy zmienić sam olej? Czasem wystarcza. Zielony płyn mineralny w trakcie eksploatacji traci swoją barwę i staje się żółty. Pompy czasem słychać jak za małe ciśnienie w układzie może gdzieś w przewodach lub na zaworze zwrotnym przy maglownicy się przytyka. 1
pawrut90 Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 Pompę już mam kupioną, używkę ponoć sprawna, olej też już mam 3L febi zielony. Co radzisz KINIAM ? Od czego zacząć bo jutro mam zamiar to ogarnąć
pawrut90 Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 Jak ten układ udrożnić ? Wiesz może ?
pawrut90 Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 Jeszcze jedno pyt. Można jakoś sprawdzić pompę mając ją w rękach . Sorki za tyle pytań ale chęci mam duże i wolę wszystko sam robić 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się