mokom69 Opublikowano 24 Lutego 2007 Opublikowano 24 Lutego 2007 witam mam prosbe i prosze o pomoc pomyslalem o zalozeniu instalacji gazowe w moim A4 1.8 125KM z 96 roku . Sprawa dotyczy jaki gaz jakie to koszta i jak wyjdzie spalanie?? Bo zastanawiam się czy ta inwestycja będzie udana??Prosze o info [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 25-02-2007, 17:07 ] zajrzyj proszę w końcu do regulaminu, temat źle nazwany
TTom3k Opublikowano 24 Lutego 2007 Opublikowano 24 Lutego 2007 Dolaczam sie do pyt:) wtrysk czy sekwencja?
staniek Opublikowano 24 Lutego 2007 Opublikowano 24 Lutego 2007 Dolaczam sie do pyt:) wtrysk czy sekwencja? Sekwencja to też wtrysk gazu, tyle, że w fazie lotnej. I taką właśnie instalację polecam. Pozdrawiam!
TTom3k Opublikowano 25 Lutego 2007 Opublikowano 25 Lutego 2007 Aha... dzieki za info. A duza roznica cenowa jest miedzy wtryskiem a sekwencja? 3 tys. pln wystarczy?...
staniek Opublikowano 25 Lutego 2007 Opublikowano 25 Lutego 2007 Jak duża jest różnica w cenach to nie wiem, ale napewno spora :frown: Na porządną instalkę do Twojego autka 3 kkoła prawie starczy, tzn. pewnie trzeba będzie odrobinę dorzucic, a może i nie (gaz zakładałem już jakiś czas temu także aktualnie ceny mogły spaśc). Ja założyłem instalkę BRC Sequent i jak narazie nie mogę narzekac. Z tego co wiem to bardzo dobre (i bardzo drogie niestety) są instalacje Landirenzo Omegas. Tak czy inaczej instalacja sekwencyjna = minimum kłopotów w przyszłości Pozdrawiam!
marcin j Opublikowano 25 Lutego 2007 Opublikowano 25 Lutego 2007 Może warto przemysleć sprzedaż i kupno diesela :biggrin: . Nie wiem jak z tym gazem jest bo nigdy nie miałem, nie namawiam ani nie krytykuje , ale zawsze można przekalkulować.
7JK8 Opublikowano 25 Lutego 2007 Opublikowano 25 Lutego 2007 witam. sam szukałem TDI (nie znalazłem) więc kupiłem 1.8 125KM i wstawiłem gaz sekwencje. Różnica jest znaczna między sekencją a zwykłą instalacją (w moich okolicach). sekwencja kosztowała mnie 3500PLN. Spalanie w mieście utrzymuje się na poziomie około 10,5 l/100km w trasie przy jeździe do 120km/h wyszedł mi 8,6l/100km. Większość podzespołów instalacji mam firmy LANDI RENZO. Przejechalem ponad 8000 km i naj narazie nie narzekam i czekam na "letnią" obniżkę ceny gazu. Dodam że nie odczułem spadku mocy, jak często bywa w instalacjach starszego typu.
mokom69 Opublikowano 25 Lutego 2007 Autor Opublikowano 25 Lutego 2007 czyli moge wywnioskowac ze jesli juz to sekwencje zakladac bo spalanie mniejsze bedzie i na mocy tyle nie stgraci??? czy dobrze rozumiem??
7JK8 Opublikowano 25 Lutego 2007 Opublikowano 25 Lutego 2007 według mnie to tak właśnie funkcjonuje. Znajomy miał b3 1,8 w gazie ale ten starszy typ instalacji i spalał mu w mieście około 13l. Ja miałem w oplu też instalację pierwszej generacji i spalanie też było około 13l a silnik 1,6. I postanowiłem sprawić sobie sekwencję, wiem że trzeba więcej przejechać aby zaczeła się zwracać, ale chyba jest mniej zawodna.
marewel Opublikowano 25 Lutego 2007 Opublikowano 25 Lutego 2007 Powiedzcie jeszcze cos o cenach,i jaki zaklad polecacie w lubelskim?
biohazard Opublikowano 26 Lutego 2007 Opublikowano 26 Lutego 2007 Witam Jestem z Warmińsko-mazurskiego i zapłaciłem za instalację sekwencyjna 4.000zł - za 3000zł też się dało jednak sam "monter" odradzał to rozwiązanie. Za zwykłą zapłaciłbym ok 2.400 zł przy czym tez nie było to najtańsze podejście do tematu. Posiadam B5 z 1995 roku silnik V6 2,6 Spalanie benzyny w cyklu mieszanym to ok 8,5 l - 9,5l a gazu ok 12,5 / / 100km. Tak naprawdę trzeba się mocno starać żeby spalił więcej. Dodam, że przy "sekwencji" nie czuje żadnej różnicy w mocy auta - nawet niewyczuwalny jest moment przełączenia się na gaz. Warto było zainwestować te 4.000 zł na instalacje sekwencyjną. Pozdrawiam. [ Komentarz dodany przez: piotr1602: 26-02-2007, 15:06 ] kolega chyba sie zapomnial i nie przeczytal regulaminu,nastepne posty beda usuwane jak tego nie zrobisz
edekxp Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 @marewel Mieszkam niedaleko Zamościa i też pytałem w dwóch punktach co zakładaja gaz juz sporo czasu. 1-na Szczebrzeskiej 2-na Granicznej W obu punktach powiedzieli te same koszty czyli 2500zł za sekwencję.Jakoś nie mogę się jeszcze zebrac i pojechać zalozyć.Założe na granicznej bo zamontują mi wlew gazu pod klapką. Miałem wcześniej Poloneza '98 i też tam zakładałem gaz tylko nie sekwencję tylko wtrysk. Jeździłem ponad 4 lata bez najmniejszego problemu. Muszę jeszcze popytać jakiego producenta instalacje zakładają
mokom69 Opublikowano 27 Lutego 2007 Autor Opublikowano 27 Lutego 2007 ja sie dowiadywalem wczoraj i u mnie w radomiu juz wiem jak jest a wiec sekwencja od 2200-2500 i to w dobrych zakladach instaluja wiec moze pomysle o tym:D
retting Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 Witam Ja mam Audi A4 1.8 z 95r Okolo dwoch miesiecy temu zalozylem gaz sekwencyjny. Zaplacilem za niego 2700 zl ale jestem bardzo zadowolony. Na sekwencji nie zmmniejszy Ci sie moc samochodu i nie zwiekszy sie spalanie, a tak bylo w instalacjach starszego typu. Polecam LPG Pozdrawiam
mokom69 Opublikowano 27 Lutego 2007 Autor Opublikowano 27 Lutego 2007 dzieki za info i to chyba bedzie najlepsze rozwiazaniwe tez chyba w koncu zaloze bo jednak to jest roiznica w kasie
Goran Opublikowano 3 Marca 2007 Opublikowano 3 Marca 2007 Tylko sekwencja. Dowiadywałem się o cenę to całkiem dobra podstawowa instalacja kosztuje 2300 i 2500. Różnica jest w kompie w tej za 2300 jest komputer w plastikowej obudowie a tym samym mniej odporny na wilgoć i podobno siada po jakimś czasie, w tej za 2500 jest komputer w aluminiowej obudowie tak jak samochodowy i nie ma z nim problemów. Uważam że nie ma się nad czym zastanawiać przy takich cenach instalacji sekwencyjnych. Osobiście mam zwykłą instalacje zapłaciłem za nią 2000 bo ta sekwencja co teraz kosztuje 2500 kosztowała 3800 rok temu. Ogólnie nie narzekam, ale przy obecnych cenach paliwa, gazu uzywam tylko w trasie (do 120 pali mi ok 8,5) po mieście jeżdżę na benzynce. Mam problemy z obrotami na gazie na biegu jałowym dlatego nie używam go w mieście i przy przełączaniu jest szarpnięcie(jak naleje gaz u naszych zachodnich sąsiadów to jest ok :eek: pali mniej i jest elastyczniejszy). Osobiście założył bym tylko sekwencje tam z reguły nie ma tego problemu. Wszystko zależy jeszcze od tego jak Ci założą tą instalacje. Nie jestem specem od instalacji ale poszukaj na forum było już kilka wątków na ten temat i są tu ludzie którzy mają o tym pojęcie i Ci poradzą co i gdzie.
mokom69 Opublikowano 3 Marca 2007 Autor Opublikowano 3 Marca 2007 ok dzieki juz zaraz przejrze tematy:)
maciekg Opublikowano 4 Marca 2007 Opublikowano 4 Marca 2007 Czy przed zalozeniem instalacji "gazownik" sprawdza najpierw kondycje silnika? Na co zwraca sie tutaj uwagę? Czy stukajace czasem zawory moga byc przeszkodą?
mokom69 Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Opublikowano 4 Marca 2007 o kurde wiesz ze nad tym sie niezastanawialem. dobrze ze taki temat poruszyles moze ktos nam pomoze
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 4 Marca 2007 Opublikowano 4 Marca 2007 Czy przed zalozeniem instalacji "gazownik" sprawdza najpierw kondycje silnika? Na co zwraca sie tutaj uwagę? Czy stukajace czasem zawory moga byc przeszkodą? wątpię żeby specjalnie ktoś dywagował nad stanem silnika. Chesz montują, nie chcesz nie montują. Oni zrobią swoje a to czy usuniesz usterkę zależy od ciebie. Przeszkodą przy zakładaniu zawory raczej nie będą jednak lepiej jest zrób stosunkowo szybko bo LPG na pewno nie poprawi ich kondycji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się