Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVANT CCWA + STRONIC PRZYSPIESZENIE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

SpeedUp - z AppStore

Edytowane przez bababa
Opublikowano

Marcin obdeleven ;)

Opublikowano

dziwne ze s-tronic nie robi tych 6.3... u mnie w tipie bez LC rzeczywiscie 6.3 nie bylo osiagalne, konwerter praktycznie caly 1szy bieg tnie moment.. ale start z LC robil te okolice przy zalozeniu idealnej nawierzni, na oponach michelin ps4 245 r18...

to auto do najszybszych z miejsa nie nalezy, ale jak juz sie turla to jedzie :)

 

Opublikowano

Szkoda napędu na starty z miejsca.

Dnia 28.01.2017 o 20:48, bababa napisał:

Z AppStore

to żeś mnie zaskoczył ;]

19 godzin temu, olinek2 napisał:

Marcin obdeleven ;)

piszą że nie działa z ELM327, prawda to ?

Opublikowano

To całkiem inny interfejs od ELMa, swoją drogą na ELMa jest apka co ogarnia odczyt błędów po CAN z praktycznie wszystkich sterowników u nas. W wersji PRO obdeleven nadaje się na szybkie akcje, żeby kompa nie tachać. Cały czas rozwijają, kodowania, adaptacje i błędy wrzucisz momentalnie. Dla mnie często wygodniej na telefonie obczaić niż kompa taszczyć, nawet 10cali mniej wygodne ;). Oczywiście nie ma tyle kodowań opisanych, no ale cena też jest względnie niska. No i fajna opcja że jednym kliknięciem leci na maila wszystko :)

Opublikowano

ne ELM'a nie ma nic sensownego, apki nie widza podstawowych rzeczy a jak już coś zobaczą to mocno przekłamują.

Opublikowano

Takie pytanie nie do tematu:P 

Wycinał ktoś z forumowiczów tylne tłumiki? Brzmi dość dobrze, ciekawe czy w trasach nie męczy. 
 

 

Opublikowano (edytowane)

odepnij wydech i zobaczysz co to robi :) ryczy jak bolid (pod butem). Generalnie B8 jest cicha więc rura w tłumiku może wystarczyć, jak będzie za głośno zleć budowę tłumików pod Twoje preferencje ~500-600 zł sztuka.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

@bababa ja w serii miałem bardzo podobny wynik, po programie również :) 306 KM i 635 Nm. Niestety Launch Control nie mam (tak mi powiedział Witek z R-Performance), poza tym trochę szkoda by mi było skrzyni na takie zabawy. Przy okazji polecam Ci wymienić w niej olej (od mechatroniki). Auto idzie jak przecinak i mało jest aut na drodze, które mają coś przy nim do powiedzenia.

Co do zwiększania mocy przy S-Tronic, to słyszałem że już te nasze ~630-650 Nm to jest maks dla tej skrzyni. Jakby ktoś znalazł sposób na jej wzmocnienie, albo innego rodzaju zabezpieczenie to bym chciał zrobić 400+ KM :)

Panowie z Łodzi z Tc-Performance zrobili ostatnio CCWA na ponad 400 KM i 825 Nm, ale z manualem.... :(

Opublikowano (edytowane)

Ja za około miesiąc będę robił 350-360km  więcej robić według mnie niema sensu, bo trzeba będzie za dużo modyfikacji wprowadzać. 

Edytowane przez bababa
Opublikowano

Moc na poziomie 360 KM to nie problem, problemem jest moment, który żeby nie rozwalić skrzyni musi pozostać na poziomie tych 650Nm. A to właśnie moment odpowiada za przyspieszenie. Więc nie wiem czy zabawa warta świeczki, jeżeli momentu nie można zwiększać. No ale ciekaw jestem efektów u Ciebie, daj znać.

Opublikowano

No własnie przy 360KM będzie około 700-750nm. Nigdzie jeszcze nie znalazłem wpisu aby komuś Stronik takiego momentu nie trzymał.  Jak będzie źle to się skrzynie wymieni :P 

Można też pomyśleć nad założeniem opon o szerokości fabrycznej 225, aby był uślizg przy mocnym ruszaniu. 

Opublikowano
4 godziny temu, Filek napisał:

Moc na poziomie 360 KM to nie problem, problemem jest moment, który żeby nie rozwalić skrzyni musi pozostać na poziomie tych 650Nm. A to właśnie moment odpowiada za przyspieszenie. Więc nie wiem czy zabawa warta świeczki, jeżeli momentu nie można zwiększać. No ale ciekaw jestem efektów u Ciebie, daj znać.

 

 

Nie moment odpowiada za przyspieszenie tylko moc. Dlatego civic 1.8 o momencie 173 nm i mocy 140 ps przyspiesza szybciej np. do 100 kmh niż golf 2.0 tdi 140 ps 320 nm. Odrazu dodam, że masa jedynie 100 kg większa.

Opublikowano

błądzisz kolego :) moc odpowiada za prędkość maksymalną.

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Filek napisał:

błądzisz kolego

nie no tak.. bo ilość koni w magiczny sposób modyfikuje tryby skrzyni.. nanotechnologia!  auto osiąga większy vmax bo ma siłę pokonać opory, nic więcej.

Godzinę temu, Filek napisał:

moc odpowiada za prędkość maksymalną.

bez niuta nie masz mocy... przecież jedno wynika z drugiego.. PODSTAWY !

BTW: Jakby diesel miał 8krpm to byś się niutem nie unosił.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Panowie do tego na prawdę nie trzeba kończyć studiów. A wystarczy poczytać czasem coś innego jak komiksy o tematyce motoryzacyjno podobnej typu auto świat. Moment obrotowy odpowiada za to jak samochód przyspiesza, moc jest parametrem wyliczanym na podstawie przebiegu momentu i odpowiada za prędkość maksymalną. Nie porównujcie przyspieszenia samochodu z silnikiem diesla i benzynowym, bo to jak porównywać gruszki do jabłek. Silniki te mają inne charakterystyki zupełnie (przebieg momentu obrotowego, zakres użyteczny obrotów, a co za tym idzie zestopniowanie skrzyń biegów z nimi parowanych).

Opublikowano

Nie wiem, czy jest w ogole sens to porownywac, bo mam manual ale u mnie najlepszy wynik zmierzony niestety appka na smartphonie wyniosl 6,8 sek.

Opony 225/50/17 Vredestein Quatrac 5 i przebieg dochodzacy juz pomalu do 4k.

Opublikowano

Panowie, ile byśmy nie mieli pod nogą, zawsze po jakimś czasie zacznie nam brakować ;)

Opublikowano

Kolego Filek, bredzisz i to mocno, ale skoro przyspieszasz momentem to gratuluje. Oczywiście, że moc i moment obrotowy idą w parze i to są nierozłączne parametry z których jeden wynika z drugiego i na odwrót. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...