Lastk Opublikowano 23 Stycznia 2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Hej, zgłaszam się ponownie z nietypowym problemem. Około moesiąca temu mechanik wymieniał mi dwumase ze sprzęgłem, wysprzęglik oraz uszczelniacz wałka skrzyni. Dzisiaj zauważyłem ponowny wyciek oleju przekładniowego na łączeniu skrzynia-silnik. Mechanik, który wymieniał w/w rzeczy mówi, że w następny poniedziałek ściągnie ponownie skrzynie i mówi, że prawdopodobnie wytarty jest wałek i skrzynie trzeba będzie rozebrać... Czy to dobra droga? Wałek przy udokumentowanym przebiegu 300 tysięcy?
Lastk Opublikowano 25 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2017 Edit: Panowie, mieliście taki przypadek kiedyś, że dalej cieknie po wymianie simeringu wałka skrzyni biegów?
karaluch8 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 A może to z wału silnika cieknie?
Lastk Opublikowano 25 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2017 5 minut temu, karaluch8 napisał: A może to z wału silnika cieknie? Niestety nie, zapach i kolor oleju przekładniowego
Lastk Opublikowano 1 Lutego 2017 Autor Opublikowano 1 Lutego 2017 Panowie problem rozwiązany! Okazał się błahy, na stacji diagnostycznej mówili, że to olej przekładniowy bo tak dziwnie pachniał a okazało się, że cieknie od pokrywy zaworów w dół po skrzyni Mycie plus wymiana uszczelki i gitara
poitner27 Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 wymiana uszczelki jakiej? pod glowica?
Lastk Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Opublikowano 20 Lutego 2017 10 godzin temu, poitner27 napisał: wymiana uszczelki jakiej? pod glowica? pod pokrywą zaworów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się