G_Roy Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Co zrobić panowie i panie Otóż w trakcie rozruchu auta i majtanie przewodami rozruchowymi wyskoczyła informacja o rezerwie paliwa i wskaźnik paliwa pokazał 0. Prawdopodobnie to wina przepięcia, Cos padło, nie wiem gdzie pogrzebać za bardzo, myślę ze pływak do tego nic nie ma, może jakiś kanał w sterowniku tak przypuszczam . Ale może cos mnie naprostujecie. Proszę o jakieś wskazówki, z góry dzięki. Pozdrawiam
cobradd Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 pływak to może i nie ale pływak jest połączony z czujnikiem poziomu paliwa a ten juz mógł sie zepsuć
kokos Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 a jak wskazania na fis`ie ? np.zasieg? podlaczales vag`a zaby sprawdzic poziom paliwa? zeby sprawdzic czy to kwestia wskaznika czy elektryki w zbiorniku?
G_Roy Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zasiegu tez nie pokazuje, wskaznik i zasieg km padly w tym samym czasie. A czy to nie jest tk jak w sterownikach czujnik ze zbiornika to sygnal wejsciowy do sterownika, a wskazania ( wskaz. i zasieg)to sygnal wyjsciowy ze sterownika. Tylko nie wiem jak jest zrealizowane to wyswietlanie na konsole wskazan paliwa.
turzol Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Mam podobny problem co autor tematu. Po odpalaniu auta na kablach wskaźnik poziomu paliwa opadł poniżej 0, natomiast na FIS świeci się rezerwa i zasięg 0 km. Od czego zacząć sprawdzanie gdzie leży problem?
pox Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 U mnie w B5 po kompletnym padzie aku i podłączeniu kabli wskaźnik tez pokazywał 0 a na fis dystans 0km. Jednak po jakimś czasie wszystko powróciło do normy. Może u was jest podobnie?
bobikos Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 musisz zdjąć klemę na chwilę lub wyciągnąć bezpiecznik od licznika, teraz niestety nie pamiętam który to ale problem był już opisywany na forum.
turzol Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 musisz zdjąć klemę na chwilę lub wyciągnąć bezpiecznik od licznika, teraz niestety nie pamiętam który to ale problem był już opisywany na forum. W sumie i tak jade zaraz po nowy aku, to będę zdejmował obie klemy. Zobaczę czy wtedy sytuacja wróci do normy ---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 09:13 ---------- Po zmianie aku wróciło na FIS wszystko do normy, wskazówka na blacie również OK
Marcino87 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 u mnie kiedyś też taka sytuacja była i często po takich czynnościach rozkodowują się zegary które trzeba zakodować spowrotem ale w którym kanale to ja teraz nie pamiętam :0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się