Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Padł wskaźnik paliwa po rozruchu z drugiego auta!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co zrobić panowie i panie

Otóż w trakcie rozruchu auta i majtanie przewodami rozruchowymi wyskoczyła informacja o rezerwie paliwa i wskaźnik paliwa pokazał 0.

Prawdopodobnie to wina przepięcia, Cos padło, nie wiem gdzie pogrzebać za bardzo, myślę ze pływak do tego nic nie ma, może jakiś kanał w sterowniku tak przypuszczam .

Ale może cos mnie naprostujecie.

Proszę o jakieś wskazówki, z góry dzięki.

Pozdrawiam

Opublikowano

pływak to może i nie ale pływak jest połączony z czujnikiem poziomu paliwa a ten juz mógł sie zepsuć

Opublikowano

a jak wskazania na fis`ie ? np.zasieg? podlaczales vag`a zaby sprawdzic poziom paliwa? zeby sprawdzic czy to kwestia wskaznika czy elektryki w zbiorniku?

Opublikowano

Zasiegu tez nie pokazuje, wskaznik i zasieg km padly w tym samym czasie. A czy to nie jest tk jak w sterownikach czujnik ze zbiornika to sygnal wejsciowy do sterownika, a wskazania ( wskaz. i zasieg)to sygnal wyjsciowy ze sterownika. Tylko nie wiem jak jest zrealizowane to wyswietlanie na konsole wskazan paliwa.

Opublikowano

Mam podobny problem co autor tematu. Po odpalaniu auta na kablach wskaźnik poziomu paliwa opadł poniżej 0, natomiast na FIS świeci się rezerwa i zasięg 0 km. Od czego zacząć sprawdzanie gdzie leży problem?

Opublikowano

U mnie w B5 po kompletnym padzie aku i podłączeniu kabli wskaźnik tez pokazywał 0 a na fis dystans 0km.

Jednak po jakimś czasie wszystko powróciło do normy. Może u was jest podobnie?

Opublikowano

musisz zdjąć klemę na chwilę lub wyciągnąć bezpiecznik od licznika, teraz niestety nie pamiętam który to ale problem był już opisywany na forum.

Opublikowano
musisz zdjąć klemę na chwilę lub wyciągnąć bezpiecznik od licznika, teraz niestety nie pamiętam który to ale problem był już opisywany na forum.

W sumie i tak jade zaraz po nowy aku, to będę zdejmował obie klemy. Zobaczę czy wtedy sytuacja wróci do normy

---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 09:13 ----------

Po zmianie aku wróciło na FIS wszystko do normy, wskazówka na blacie również OK

Opublikowano

u mnie kiedyś też taka sytuacja była i często po takich czynnościach rozkodowują się zegary które trzeba zakodować spowrotem ale w którym kanale to ja teraz nie pamiętam :0

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...