wielki1980 Opublikowano 3 Marca 2017 Autor Opublikowano 3 Marca 2017 Przed naprawą głowicy zaczął pracować jakby ma trzy cylindry więc nie miał mocy -zresztą nie kręciłem go na wyższe obroty bo telepało strasznie silnikiem. Mechanik stwierdził że wytarta szklanka na wylot i wałek przytarty- zrobił kapitalny remont głowicy. Poskręcał wszystko auto odpaliło i równo chodzi ale mocy brak. Zastanawiam się czy szklanka i wałek nie były wcześniej już w takim stanie a silnik dobrze chodził a przyczyna straty mocy jest gdzieś indziej.
kamil-vag Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 (edytowane) Najlepiej posprawdzaj na własną rękę, aj nigdy mechanikowi nie ufam do końca: ciśnienie paliwa - wszelkie dane w 1 poście o odpalaniu TDI regulację PD - jest temat na forum, sama regulacja nie jest trudna podciśnienie - wakuometr - sprawdzić tandem pompę i i jakie jest ciśnienie na gruszce w trbie BS dla przykładu przy zmianie wysterowania... Filtry paliwa/powietrza wymienione ? ? ? Zawsze możesz podjechać do jakiegoś tunera, sprawdzić mapę/sterownik - dodatkowo myślę, że tuner szybko wyłapał by nieprawidłowość... Edytowane 3 Marca 2017 przez kamil-vag
wielki1980 Opublikowano 15 Marca 2017 Autor Opublikowano 15 Marca 2017 (edytowane) Mechanik wymienił jeden pompowtryskiwacz (na trzecim cylindrze) i samochód odzyskał po części moc jednak trzęsie budą w do około 3000obr/min- na większych obr nie czuć drgań. Zrobiłem diagnostykę pompowtryskiwaczy zgodnie z logi poniżej: http://vaglog.pl/log-001_ttuv74.html http://vaglog.pl/log-004_LeR6L.html http://vaglog.pl/log-007_29839.html http://vaglog.pl/log-013_2Q8MrAg.html przed wymianą pompowtryskiwacza na 3 cylindrze było tak: http://vaglog.pl/log-013_tPsXNTu.html nie trzęsło tak autem ale moc była mniejsza. Blok 023 przy 2000 obr/min oraz dodatkowo przy maksymalnej prędkości obrotowej silnika : http://vaglog.pl/log-023_E9ocw8.html i kilka logów podczas pracy silnika ze wzrastającymi obrotami "jazda na pierwszym biegu": http://vaglog.pl/log-013_ptgkA.html http://vaglog.pl/log-013_EO00x.html http://vaglog.pl/log-013_n4kNK.html http://vaglog.pl/log-013_y6hK4.html http://vaglog.pl/log-013_MiC8eZL.html http://vaglog.pl/log-013_z5yZVc.html Proszę przejrzeć czy jeszcze jakiś pompowtrysk jest do wymiany. Edytowane 15 Marca 2017 przez wielki1980
kamil-vag Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 Ja bym się przyjrzał układowi dostarczania paliwa... te bipy są sporo na - i to wszystkie... A więc sprawdzić ciśnienie paliwa, i czy przypadkiem o-ringi nie puszczają na przelew... ale o tym już było pisane kilka razy w tym poście...
wielki1980 Opublikowano 15 Marca 2017 Autor Opublikowano 15 Marca 2017 (edytowane) Możesz mi przybliżyć co sprawdzić dokładnie w układzie paliwowym. Pompa podmieniana, filtr wymieniony, oringi na pompowtryskach nowe- nie wiem co jeszcze można sprawdzać? Silnik odpala czy zimny czy ciepły na "dyg" Edytowane 15 Marca 2017 przez wielki1980
kamil-vag Opublikowano 16 Marca 2017 Opublikowano 16 Marca 2017 10 godzin temu, wielki1980 napisał: Pompa podmieniana Nowa czy używka ? Wygląda to tak, że własnie przy wyższych obrotach nie ma dostatecznej ilości paliwa, bipy idą dużo na minus... mogłeś zrobić te dynamiczne razem 013 + 018 + 023 i jeszcze 023 z jakąś grupą gdzie są obroty...
wielki1980 Opublikowano 16 Marca 2017 Autor Opublikowano 16 Marca 2017 12 minut temu, kamil-vag napisał: Nowa czy używka ? Wygląda to tak, że własnie przy wyższych obrotach nie ma dostatecznej ilości paliwa, bipy idą dużo na minus... mogłeś zrobić te dynamiczne razem 013 + 018 + 023 i jeszcze 023 z jakąś grupą gdzie są obroty... Pompa używka ale na tej która była wcześniej też było to samo. Czyżby taki zbieg okoliczności? Jaka jest prawidłowa wartość ciśnienia paliwa?
kamil-vag Opublikowano 16 Marca 2017 Opublikowano 16 Marca 2017 3 minuty temu, wielki1980 napisał: Jaka jest prawidłowa wartość ciśnienia paliwa? - Pompa paliwa i podciśnienia (tandempompa/vacumpompa) - jest na niej zaślepka na manometr - można wkręcić i zobaczyć czy jest prawidłowe ciśnienie tłoczenia - 1500 obr/min ma być min 3,5 bar, przy 4000/min 7,5 bar - jeśli nie osiąga takiego stanu, można zacisnąć wąż powrotny pomiędzy filtrem a pompą i wykonać pomiar jeszcze raz. Jak osiągnie to znaczy, że paliwo ucieka na przelew na o-ringach pompo-wtryskiwaczy lub leci w olej - ale wtedy dodatkowo rósł by poziom oleju w silniku...
wielki1980 Opublikowano 16 Marca 2017 Autor Opublikowano 16 Marca 2017 5 minut temu, kamil-vag napisał: - Pompa paliwa i podciśnienia (tandempompa/vacumpompa) - jest na niej zaślepka na manometr - można wkręcić i zobaczyć czy jest prawidłowe ciśnienie tłoczenia - 1500 obr/min ma być min 3,5 bar, przy 4000/min 7,5 bar - jeśli nie osiąga takiego stanu, można zacisnąć wąż powrotny pomiędzy filtrem a pompą i wykonać pomiar jeszcze raz. Jak osiągnie to znaczy, że paliwo ucieka na przelew na o-ringach pompo-wtryskiwaczy lub leci w olej - ale wtedy dodatkowo rósł by poziom oleju w silniku... Dzięki Kamil- zmuszę mechanika do pomiaru ciśnienia pompy .
bouzuki Opublikowano 16 Marca 2017 Opublikowano 16 Marca 2017 Miałem to samo w Pasku AWX.Zrobił się mułowaty.Po sprawdzeniu okazało się,że pompa wacum padła,Wymieniłem na używkę i dalej to samo.Kupiłem nówkę Boscha i było dużo lepiej,ale jeszcze nie to co trzeba.Po wymianie N75 odzyskał całkowicie ducha.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się