daniel181 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Witam, czy to normalne w silniku 2.0tfsi 200km że po wyjęciu bagnetu oleju, silnik nierówno chodzi ?
xcentriq Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 RaczejWysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
arek_cccp Opublikowano 30 Stycznia 2017 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Nie, odma do sprawdzenia lub możliwe , że silnik już w nienajlepszej kondycji. U mnie po wyciągnieciu bagnetu chodzi tak jak z włożonym..
kubaja11 Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Ja 2 tygodnie temu walczyłem z podobnymi objawami, walniętą miałem odmę. Nie zastanawiałem się nawet i zamiast oryginalnej odmy poleciałem w Oil Catch Tank Polecam
thawk Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 (edytowane) Krystian, jaki koszt takiego oil catch tanka? Czy po instalacji catch tanka po wyciągnięciu bagnetu silnik pracuje tak samo jak z włożonym? Czytałem na zagranicznych forach i część mówi, że to normalne (jak się ma odmę), że po wyjęciu bagnetu silnik zaczyna nierówno pracować przez lewe powietrze ale czy to faktycznie prawda to nie wiem... pozdrawiam Edytowane 9 Lutego 2017 przez thawk
arek_cccp Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Widzę zestawik polecony przeze mnie już zamontowany . I jak odczucia teraz?
jaguaro Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Panocki o co kaman z "oil catch tank" bo nie łapie. Jakiś zestaw w zamian odme. Jak to działa?Tapnięte z iPhone
kubaja11 Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Z tym bagnetem to jeszcze sprawdzę to później przed wyjazdem do pracy. Tak, Arku Zestawik podpatrzony u Ciebie śmiga aż miło, z ręką na sercu mogę każdemu polecić. Firma Properfekt robi gotowe zestawy pod nasze Audi, koszt całości 350zł. Oil Catch Tank ma za zadanie wyłapać opary i mgłę olejową, gdzie oryginalna odma puszcza je do naszego układu dolotowego.
kubaja11 Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 Sprawdzałem u siebie tą opcje z bagnetem, na zapalonym silniku wyciągnąłem bagnet na 5 minut i ani razu nie szarpnęło silnikiem, obroty silnika nawet nie dygnęły!
arek_cccp Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 Tak jak pisałem, jak drga tzn, że albo odma albo pierścienie nie ma opcji na drgania po wyciągnięciu bagnetu czy odkręceniu korka wlewu oleju na włączonym silniku, by silnik dławiło czy występowały drgania. Chodzi z tak samo jak bez jeśli wszystko jest ok z motorownią.
rs4wagon Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Dnia 13.02.2017 o 14:33, arek_cccp napisał: Tak jak pisałem, jak drga tzn, że albo odma albo pierścienie nie ma opcji na drgania po wyciągnięciu bagnetu czy odkręceniu korka wlewu oleju na włączonym silniku, by silnik dławiło czy występowały drgania. Chodzi z tak samo jak bez jeśli wszystko jest ok z motorownią. Arek masz moze jakiegos linka??Widze na stronie jakies chrom a czarny bylby lepszy,no i te krocce gdzie kupic
arek_cccp Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Dzwonić i się dopytać , ja u nich telefonicznie załatwiałem. Linka nie mam niestety. Czarny maja na pewno bo sam mam czarny.
xcentriq Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 http://m.auto-swiat.pl/porady/eksploatacja,4rp09http://www.dragzine.com/tech-stories/engine/tech-how-external-vacuum-pumps-free-up-horsepower/https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://z4.frix.pl/frix444/38190dc70003025f50ba57cb/R3-1.pdf&ved=0ahUKEwi_l8rJ1fPTAhVDJcAKHRxVARs4ChAWCB4wAQ&usg=AFQjCNEQkdhljnnKgUrjfWNUG08Z1p-yWA&sig2=wAU9ZNxTnLpzWNSz_ThMVgNie chcę mi się więcej szukać, miłego dnia.Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka
jarek920 Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Na niemieckim forum gdzieś czytałem że po odkręceniu korka zawsze będzie nierówno chodził ,chodzi o lewe powietrze ,podobnie jak zawor pcv padnie.
maseraati Opublikowano 18 Lipca 2021 Opublikowano 18 Lipca 2021 (edytowane) W dniu 29.01.2017 o 15:01, daniel181 napisał: Witam, czy to normalne w silniku 2.0tfsi 200km że po wyjęciu bagnetu oleju, silnik nierówno chodzi ? Tak, to jest normalne przy silniku z turbo, ze przy odkręceniu korka wlewu oleju silnik chodzi nierówno. Ale podczas pracy silnika nie odkręcaj korka, bo możesz zaszkodzić silnikowi. Powinno być ciśnienie mocne, które zasysa korek i silnik chodzi nierówno po odkręceniu tego korka. Jeżeli tak jest, to świadczy to o tym, ze twój silnik jest w dobrej kondycji. Czytając fora musisz uważać, bo ludzie wypisują głupoty, albo tak pseudo mechanik komuś mówił, który nadaje się tylko do wymiany klocków czasem i nie. W niektórych silnikach po odkręceniu korna nie ma objawów nierównej pracy, ale w twoim samochodzie przy 2.0t 200km jest dobrze i tak ma być, ze nierówno pracuje. Edytowane 18 Lipca 2021 przez maseraati
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się