arturek986 Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 (edytowane) Witam od pewnego czasu mam problem z autkiem. Zaczęło się od telepania na wolnych obrotach, sporadycznego od czasu do czasu, na rozgrzanym silniku na zimnym ładnie, równo pracuje. Poczytałem trochę tematów na forum niby problem jest w wielu a4 b8 więc mocno się nie martwiłem jednak jak mi zgasł samochód na wolnych obrotach to postanowiłem sprawdzić układ paliwowy czy nie ma opiłków. Sprawdzony został filtr na pompie wysokiego ciśnienia oraz na szynie paliwowej i wszystko jest czyste brak opiłków, dodatkowo wymieniony został filtr paliwa, ale problem jest dalej. Teraz miej więcej raz na dwa dni samochód gaśnie na wolnych obrotach, czasem bez zapisania błędu a czasem zapisuje błąd związany z ciśnieniem na szynie paliwowej. Poniżej wrzucam błędy jakie w tym czasie pojawiły się: 5231 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej P0087 00 [096] - za niskie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 226684 km Data: 2016.12.29 Czas: 12:24:09 Prędkość obrotowa silnika: 652.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 74.9 % Prędkość pojazdu: 51 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 58 °C Temperatura powietrza zasysanego: 14 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1030 mbar Napięcie zacisku 30: 14.140 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 38 Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 652.0 /min Prędkość pojazdu: 52.70 km/h PCV p Set: 821400 hPa Temperatura paliwa: 21.3 °C Wysokie ciśnienia paliwa: wartość rzeczywista: 105400 hPa Regulacja ciśnienia na szynie: status-Bit 0: 00001111 Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bit 0: 00111000 Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03L-906-022-CAG.clb Oznaczenie elementu: 03L 906 022 B HW: 03L 906 022 B Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC H01 3210 Kodowanie: 0104002C18172118 Kod serwisu: WSC 99999 1023 2097151 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI03L906022B A01014 (AU48) ROD: EV_ECM20TDI03L906022B.rod VCID: 244C371F2FE5046285-8070 3 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 5205 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej P0087 00 [096] - za niskie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 227261 km Data: 2017.01.29 Czas: 15:48:03 Prędkość obrotowa silnika: 970.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 69.0 % Prędkość pojazdu: 16 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 62 °C Temperatura powietrza zasysanego: 16 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.020 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 39 Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 970.5 /min Prędkość pojazdu: 16.26 km/h Wartość rzeczywista masy powietrza: 510.3 mg/stroke Sygnał lambda: 1.440 Średnia dawka wtrysku: 26.69 mg/stroke temp. zasysanego powietrza: 16.5 °C Temperatura paliwa: 29.3 °C 5213 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej P0088 00 [096] - za wysokie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 227328 km Data: 2017.01.31 Czas: 18:05:13 Prędkość obrotowa silnika: 1355.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 31.4 % Prędkość pojazdu: 21 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 54 °C Temperatura powietrza zasysanego: 12 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.080 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 1355.5 /min Prędkość pojazdu: 21.43 km/h Średnia dawka wtrysku: 10.95 mg/stroke Temperatura paliwa: 29.7 °C Wysokie ciśnienia paliwa: wartość rzeczywista: 841700 hPa Regulacja ciśnienia na szynie: status-Bit 0: 00000101 Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bit 0: 00111000 5231 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej P0087 00 [096] - za niskie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 227272 km Data: 2017.01.29 Czas: 17:22:59 Prędkość obrotowa silnika: 713.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 58.0 % Prędkość pojazdu: 21 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 76 °C Temperatura powietrza zasysanego: 10 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.240 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 39 Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 713.0 /min Prędkość pojazdu: 22.81 km/h PCV p Set: 760600 hPa Temperatura paliwa: 23.4 °C Wysokie ciśnienia paliwa: wartość rzeczywista: 100500 hPa Regulacja ciśnienia na szynie: status-Bit 0: 00001111 Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bit 0: 00111000 Ktoś ma jakieś pomysły co może być winowajcą? Zawór regulacji ciśnienia na szynie, może na pompie a może inne pomysły? Edytowane 3 Lutego 2017 przez arturek986
audikrk_ Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 W bardzo podobnym temacie o tym samym silniku na innym forum winowajcą był zawór na pompie wys. ciśnienia. Niestety niedostępny jako oddzielna część (podobno) jako nowy. Używka pompa i podmiana zaworu zalatwiła sprawę.
M@rcus Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 A mnie zastanawiają warunki wystąpienia błędu: - Prędkość obrotowa silnika: 652.00 /min - Unormowana wartość obciążenia: 74.9 % - Prędkość pojazdu: 51 km/h PSJ?
arturek986 Opublikowano 1 Lutego 2017 Autor Opublikowano 1 Lutego 2017 Dlaczego zastanawiają Cię warunki? Chodzi o to że taka małą prędkość obrotowa silnika przy takiej prędkości pojazdu, czy chodzi Ci o unormowaną wartość obciążenia? Jak wogóle rozumieć tą unormowaną wartość obciążenia? Co to jest?
M@rcus Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 Szczególnie o prędkość obrotowa silnika w stosunku do prędkości samochodu - 6 bieg miałeś zapięty przy tej prędkości (51 km/h)?
arturek986 Opublikowano 1 Lutego 2017 Autor Opublikowano 1 Lutego 2017 Nie, samochód był na luzie zgasł albo przy zmianie biegów albo przy dojeżdzaniu do świateł
krystiano91 Opublikowano 21 Października 2017 Opublikowano 21 Października 2017 W dniu 1.02.2017 o 09:49, arturek986 napisał: Poniżej wrzucam błędy jakie w tym czasie pojawiły się: 5231 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej P0087 00 [096] - za niskie Artur - rozwiązałeś problem?
arturek986 Opublikowano 22 Października 2017 Autor Opublikowano 22 Października 2017 Tak. U mnie winny za błędy był zawór regulacji ciśnienia na pompie CR. Koszt nowego zaworu okolo 230 zl
grzesq_19 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Opublikowano 21 Grudnia 2017 W dniu Sunday, October 22, 2017 o 11:06, arturek986 napisał: Tak. U mnie winny za błędy był zawór regulacji ciśnienia na pompie CR. Koszt nowego zaworu okolo 230 zl Czyli jednak zawór można kupić osobno? Bo kilka razy czytałem że występuje tylko w komplecie z pompą. Może masz jakiś nr tego zaworu z pompy cr? Wg Etki też chyba jest razem z pompą.
arturek986 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2017 13 godzin temu, grzesq_19 napisał: Czyli jednak zawór można kupić osobno? Bo kilka razy czytałem że występuje tylko w komplecie z pompą. Może masz jakiś nr tego zaworu z pompy cr? Wg Etki też chyba jest razem z pompą. Tak można go kupić osobno. Bosch nr części 0 928 400 768
grzesq_19 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Opublikowano 21 Grudnia 2017 13 minut temu, arturek986 napisał: Tak można go kupić osobno. Bosch nr części 0 928 400 768 Dzięki, pozdrawiam.
duzy616 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Jakby ktoś szukał zawór to mam na sprzedaż. https://www.olx.pl/oferta/zawor-regulacji-cisnienia-paliwa-pompy-wtryskowej-cr-audi-a4-b8-CID5-IDpDqWB.html
TomTom44 Opublikowano 21 Października 2020 Opublikowano 21 Października 2020 Witam Mam podobny problem do tego w tym temacie a mianowicie: (Audi A6 CAHA) Podczas jazdy w korku zgasło auto, ale odpaliłem i zrobiłem ok 50km bez problemu. Potem znów zgasło i zaczęła migać kontrolka świec żarowych i tym razem nie chciał odpalić, cały czas kręcił rozrusznik i nic, po którejś probie odpalał na chwilke i gasł. Po dodaniu gazu jakoś odpalił ale kontrolka migała od świec i pomarańczowa od silnika. Auto nie ma mocy, po dodaniu gazu maksymalne obroty silnika to ok 2500. Podłączyliśmy pod komputer i wykazało sporo błędów, po ich skasowaniu pojawił się jeden. Proszę Was o pomoc w diagnostyce usterki. 11 - iloœæ znalezionych b³êdów. Oto one: 4699 - Ograniczenie dzia³ania z powodu odebranej nieprawid³owej wartoœci U1113 00 [032] - - Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów 5205 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej P0087 00 [096] - za niskie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 2 Przebieg: 285131 km Data: 2020.10.20 Czas: 15:22:24 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 966.50 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 55.3 % Prêdkoœæ pojazdu: 15 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 71 °C Temperatura powietrza zasysanego: 31 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiêcie zacisku 30: 13.920 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 966.5 /min Prêdkoœæ pojazdu: 16.43 km/h Wartoœæ rzeczywista masy powietrza: 371.6 mg/stroke Sygna³ lambda: 30.000 Œrednia dawka wtrysku: 13.44 mg/stroke temp. zasysanego powietrza: 31.2 °C Temperatura paliwa: 29.9 °C 5211 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej P0087 00 [096] - za niskie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Przebieg: 285130 km Data: 2020.10.20 Czas: 14:24:36 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 1360.00 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 95.3 % Prêdkoœæ pojazdu: 21 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 77 °C Temperatura powietrza zasysanego: 21 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiêcie zacisku 30: 14.380 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 1360.0 /min Prêdkoœæ pojazdu: 20.63 km/h Œrednia dawka wtrysku: 36.37 mg/stroke Temperatura paliwa: 30.0 °C Wysokie ciœnienia paliwa: wartoœæ rzeczywista: 140900 hPa Regulacja ciœnienia na szynie: status-Bits 0-7: 5 Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 56 5212 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej P0087 00 [101] - za niskie Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Przebieg: 285130 km Data: 2020.10.20 Czas: 14:24:37 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 1470.50 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 99.6 % Prêdkoœæ pojazdu: 22 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 77 °C Temperatura powietrza zasysanego: 22 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiêcie zacisku 30: 14.400 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 56 Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 1470.5 /min Prêdkoœæ pojazdu: 22.68 km/h Œrednia dawka wtrysku: 24.72 mg/stroke Temperatura paliwa: 30.0 °C Wysokie ciœnienia paliwa: wartoœæ rzeczywista: 132200 hPa Regulacja ciœnienia na szynie: status-Bits 0-7: 5 Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 56 5215 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej P0087 00 [101] - za niskie Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Przebieg: 285133 km Data: 2020.10.20 Czas: 15:29:46 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 1015.50 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 100.0 % Prêdkoœæ pojazdu: 10 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 71 °C Temperatura powietrza zasysanego: 28 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiêcie zacisku 30: 14.300 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 76 Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 1015.5 /min Prêdkoœæ pojazdu: 10.14 km/h Œrednia dawka wtrysku: 32.83 mg/stroke Temperatura paliwa: 32.4 °C Wysokie ciœnienia paliwa: wartoœæ rzeczywista: 98900 hPa Regulacja ciœnienia na szynie: status-Bits 0-7: 5 Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 56 5227 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej P0087 00 [096] - za niskie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Przebieg: 285133 km Data: 2020.10.20 Czas: 15:30:15 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 721.50 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 100.0 % Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 72 °C Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiêcie zacisku 30: 11.900 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 721.5 /min Prêdkoœæ pojazdu: 0.00 km/h PCV p Set: 932100 hPa Temperatura paliwa: 34.1 °C Wysokie ciœnienia paliwa: wartoœæ rzeczywista: 112700 hPa Regulacja ciœnienia na szynie: status-Bits 0-7: 4 Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 56 5231 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej P0087 00 [109] - za niskie Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 15 Przebieg: 285131 km Data: 2020.10.20 Czas: 14:41:11 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 604.00 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 98.8 % Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 75 °C Temperatura powietrza zasysanego: 33 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiêcie zacisku 30: 11.440 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 1658.0 /min Prêdkoœæ pojazdu: 25.75 km/h PCV p Set: 1.3608e+006 hPa Temperatura paliwa: 30.1 °C Wysokie ciœnienia paliwa: wartoœæ rzeczywista: 123500 hPa Regulacja ciœnienia na szynie: status-Bits 0-7: 4 Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 56 4881 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) P1440 00 [032] - przerwa Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów 4984 - Œwieca ¿arowa cylindra 1 (Q10) P0671 00 [096] - usterka elektryczna w obwodzie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów 5175 - Regulacja ciœnienia paliwa P1065 00 [096] - ró¿nica regulacji Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów 4892 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) P0403 00 [096] - usterka Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Kody gotowoœci: 0 1 0 0 0 Po skasowaniu tych wyżej wyskoczył ten jeden: Znaleziono 1 b³¹d: 5231 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej P0087 00 [101] - za niskie Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Przebieg: 285133 km Data: 2020.10.20 Czas: 17:13:08 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 597.50 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 100.0 % Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 50 °C Temperatura powietrza zasysanego: 28 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiêcie zacisku 30: 11.480 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 80 Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 597.5 /min Prêdkoœæ pojazdu: 0.00 km/h PCV p Set: 784300 hPa Temperatura paliwa: 51.6 °C Wysokie ciœnienia paliwa: wartoœæ rzeczywista: 97100 hPa Regulacja ciœnienia na szynie: status-Bits 0-7: 4 Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 56 Kody gotowoœci: 0 0 0 0 1
czarek76 Opublikowano 21 Października 2020 Opublikowano 21 Października 2020 5 godzin temu, TomTom44 napisał: Witam Mam podobny problem do tego w tym temacie a mianowicie: (Audi A6 CAHA) Podczas jazdy w korku zgasło auto, ale odpaliłem i zrobiłem ok 50km bez problemu. Potem znów zgasło i zaczęła migać kontrolka świec żarowych i tym razem nie chciał odpalić, cały czas kręcił rozrusznik i nic, po którejś probie odpalał na chwilke i gasł. Po dodaniu gazu jakoś odpalił ale kontrolka migała od świec i pomarańczowa od silnika. Auto nie ma mocy, po dodaniu gazu maksymalne obroty silnika to ok 2500. Podłączyliśmy pod komputer i wykazało sporo błędów, po ich skasowaniu pojawił się jeden. Proszę Was o pomoc w diagnostyce usterki. 11 - iloœæ znalezionych b³êdów. Oto one: 4699 - Ograniczenie dzia³ania z powodu odebranej nieprawid³owej wartoœci U1113 00 [032] - - Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów 5205 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej P0087 00 [096] - za niskie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 2 Przebieg: 285131 km Data: 2020.10.20 Czas: 15:22:24 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 966.50 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 55.3 % Prêdkoœæ pojazdu: 15 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 71 °C Temperatura powietrza zasysanego: 31 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiêcie zacisku 30: 13.920 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 966.5 /min Prêdkoœæ pojazdu: 16.43 km/h Wartoœæ rzeczywista masy powietrza: 371.6 mg/stroke Sygna³ lambda: 30.000 Œrednia dawka wtrysku: 13.44 mg/stroke temp. zasysanego powietrza: 31.2 °C Temperatura paliwa: 29.9 °C 5211 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej P0087 00 [096] - za niskie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Przebieg: 285130 km Data: 2020.10.20 Czas: 14:24:36 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 1360.00 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 95.3 % Prêdkoœæ pojazdu: 21 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 77 °C Temperatura powietrza zasysanego: 21 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiêcie zacisku 30: 14.380 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 1360.0 /min Prêdkoœæ pojazdu: 20.63 km/h Œrednia dawka wtrysku: 36.37 mg/stroke Temperatura paliwa: 30.0 °C Wysokie ciœnienia paliwa: wartoœæ rzeczywista: 140900 hPa Regulacja ciœnienia na szynie: status-Bits 0-7: 5 Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 56 5212 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej P0087 00 [101] - za niskie Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Przebieg: 285130 km Data: 2020.10.20 Czas: 14:24:37 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 1470.50 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 99.6 % Prêdkoœæ pojazdu: 22 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 77 °C Temperatura powietrza zasysanego: 22 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiêcie zacisku 30: 14.400 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 56 Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 1470.5 /min Prêdkoœæ pojazdu: 22.68 km/h Œrednia dawka wtrysku: 24.72 mg/stroke Temperatura paliwa: 30.0 °C Wysokie ciœnienia paliwa: wartoœæ rzeczywista: 132200 hPa Regulacja ciœnienia na szynie: status-Bits 0-7: 5 Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 56 5215 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej P0087 00 [101] - za niskie Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Przebieg: 285133 km Data: 2020.10.20 Czas: 15:29:46 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 1015.50 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 100.0 % Prêdkoœæ pojazdu: 10 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 71 °C Temperatura powietrza zasysanego: 28 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiêcie zacisku 30: 14.300 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 76 Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 1015.5 /min Prêdkoœæ pojazdu: 10.14 km/h Œrednia dawka wtrysku: 32.83 mg/stroke Temperatura paliwa: 32.4 °C Wysokie ciœnienia paliwa: wartoœæ rzeczywista: 98900 hPa Regulacja ciœnienia na szynie: status-Bits 0-7: 5 Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 56 5227 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej P0087 00 [096] - za niskie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Przebieg: 285133 km Data: 2020.10.20 Czas: 15:30:15 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 721.50 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 100.0 % Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 72 °C Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiêcie zacisku 30: 11.900 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 721.5 /min Prêdkoœæ pojazdu: 0.00 km/h PCV p Set: 932100 hPa Temperatura paliwa: 34.1 °C Wysokie ciœnienia paliwa: wartoœæ rzeczywista: 112700 hPa Regulacja ciœnienia na szynie: status-Bits 0-7: 4 Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 56 5231 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej P0087 00 [109] - za niskie Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 15 Przebieg: 285131 km Data: 2020.10.20 Czas: 14:41:11 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 604.00 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 98.8 % Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 75 °C Temperatura powietrza zasysanego: 33 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiêcie zacisku 30: 11.440 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 1658.0 /min Prêdkoœæ pojazdu: 25.75 km/h PCV p Set: 1.3608e+006 hPa Temperatura paliwa: 30.1 °C Wysokie ciœnienia paliwa: wartoœæ rzeczywista: 123500 hPa Regulacja ciœnienia na szynie: status-Bits 0-7: 4 Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 56 4881 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) P1440 00 [032] - przerwa Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów 4984 - Œwieca ¿arowa cylindra 1 (Q10) P0671 00 [096] - usterka elektryczna w obwodzie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów 5175 - Regulacja ciœnienia paliwa P1065 00 [096] - ró¿nica regulacji Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów 4892 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) P0403 00 [096] - usterka Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Kody gotowoœci: 0 1 0 0 0 Po skasowaniu tych wyżej wyskoczył ten jeden: Znaleziono 1 b³¹d: 5231 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej P0087 00 [101] - za niskie Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Przebieg: 285133 km Data: 2020.10.20 Czas: 17:13:08 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 597.50 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 100.0 % Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 50 °C Temperatura powietrza zasysanego: 28 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiêcie zacisku 30: 11.480 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 80 Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 597.5 /min Prêdkoœæ pojazdu: 0.00 km/h PCV p Set: 784300 hPa Temperatura paliwa: 51.6 °C Wysokie ciœnienia paliwa: wartoœæ rzeczywista: 97100 hPa Regulacja ciœnienia na szynie: status-Bits 0-7: 4 Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 56 Kody gotowoœci: 0 0 0 0 1 Wykręć zawór na pompie CR i sprawdź czy nie masz opiłków.
dirty.73 Opublikowano 21 Października 2020 Opublikowano 21 Października 2020 (edytowane) P0087 00 [101] - za niskie dokładnie to miałem niedawno....opiłki... zabolało,sprawdź jak czarek76 napisał , i oby to nie była zatarta pompa Edytowane 21 Października 2020 przez dirty.73
TomTom44 Opublikowano 21 Października 2020 Opublikowano 21 Października 2020 Dzięki za rady, sprawdzę ten zawór na pompie CR i zobaczymy. Ogólnie chciałem kupić sam zawór 0928400706 ale uznałem że bez sensu skoro nie wiadomo czy to pomoże. A jak pompa to kupować używke czy regenerowaną? Bo nówki "trochę" kosztują. 1. Czy pompe da rade wymienić samemu czy trzeba to jakoś kalibrować, ustawiać? 2. Czy trzeba czyścic bak i cały układ paliwowy?
dirty.73 Opublikowano 22 Października 2020 Opublikowano 22 Października 2020 (edytowane) jeśli to zatarta pompa,to robisz tak-wtryski do sprawdzenia,może da się je uratować,ale wątpie,trzeba kupić regenerowane-około 350-400/szt,pompa CR-na allegro nowa1500,pompa progowa-nowa około 600,regulator ciśnienia-500,czujnik ciśnienia-150,pompa w zbiorniku coś koło 500,zbiornik lepiej drugi,przewody gumowe,paliwowe lepiej wymienić,opiłki się wbijają w nie,przy ściąganiu przodu przyda się rozrząd wymienić.....ja zamknąłem się w ok 7000 Edytowane 22 Października 2020 przez dirty.73
TomTom44 Opublikowano 21 Grudnia 2020 Opublikowano 21 Grudnia 2020 Nie było widać opiłków w zaworze ale że miałem i tak już części do rozrządu i miał być wymieniony to profilaktycznie pompa CR pojechała na dokładne sprawdzenie. Okazało się że winna awarii była inna pompa- elektryczna.
jarasss11 Opublikowano 4 Lutego 2021 Opublikowano 4 Lutego 2021 (edytowane) Witam u mnie tez dzis wyskoczył błąd 5231 skasowałem ale znow sie pojawił? dodam ze auto pali normalnie nie gaśnie. Ktoś wie gdzie szukać przyczyny? Silnik 2.0 Tdi CAGA Pozdrawiam Edytowane 4 Lutego 2021 przez jarasss11
TomTom44 Opublikowano 3 Marca 2021 Opublikowano 3 Marca 2021 W dniu 4.02.2021 o 14:48, jarasss11 napisał: Witam u mnie tez dzis wyskoczył błąd 5231 skasowałem ale znow sie pojawił? dodam ze auto pali normalnie nie gaśnie. Ktoś wie gdzie szukać przyczyny? Silnik 2.0 Tdi CAGA Pozdrawiam Witaj Ogarnąłeś już temat? Jak tak to podziel się wiedzą, może to komuś w przyszłości pomoże
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się