Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy 5205 5213 5231 Za niskie/wysokie ciśnienie na szynie paliwowej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam od pewnego czasu mam problem z autkiem. Zaczęło się od telepania na wolnych obrotach, sporadycznego od czasu do czasu, na rozgrzanym silniku na zimnym ładnie, równo pracuje. Poczytałem trochę tematów na forum niby problem jest w wielu a4 b8 więc mocno się nie martwiłem jednak jak mi zgasł samochód na wolnych obrotach to postanowiłem sprawdzić układ paliwowy czy nie ma opiłków. Sprawdzony został filtr na pompie wysokiego ciśnienia oraz na szynie paliwowej i wszystko jest czyste brak opiłków, dodatkowo wymieniony został filtr paliwa, ale problem jest dalej. 

Teraz miej więcej raz na dwa dni samochód gaśnie na wolnych obrotach, czasem bez zapisania błędu a czasem zapisuje błąd związany z ciśnieniem na szynie paliwowej. Poniżej wrzucam błędy jakie w tym czasie pojawiły się:

5231 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej 
          P0087 00 [096] - za niskie
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 226684 km
                    Data: 2016.12.29
                    Czas: 12:24:09

                    Prędkość obrotowa silnika: 652.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 74.9 %
                    Prędkość pojazdu: 51 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 58 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 14 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1030 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.140 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 38
                    Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 652.0 /min
                    Prędkość pojazdu: 52.70 km/h
                    PCV p Set: 821400 hPa
                    Temperatura paliwa: 21.3 °C
                    Wysokie ciśnienia paliwa: wartość rzeczywista: 105400 hPa
                    Regulacja ciśnienia na szynie: status-Bit 0: 00001111 
                    Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bit 0: 00111000 

 

   Adres 01: Silnik       Plik etykiet: 03L-906-022-CAG.clb
Oznaczenie elementu: 03L 906 022 B    HW: 03L 906 022 B
  Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC   H01 3210
           Kodowanie: 0104002C18172118
           Kod serwisu: WSC 99999 1023 2097151
              Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI03L906022B A01014 (AU48)
                       ROD: EV_ECM20TDI03L906022B.rod
                      VCID: 244C371F2FE5046285-8070
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

5205 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej 
          P0087 00 [096] - za niskie
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 227261 km
                    Data: 2017.01.29
                    Czas: 15:48:03

                    Prędkość obrotowa silnika: 970.50 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 69.0 %
                    Prędkość pojazdu: 16 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 62 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 16 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.020 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 39
                    Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 970.5 /min
                    Prędkość pojazdu: 16.26 km/h
                    Wartość rzeczywista masy powietrza: 510.3 mg/stroke
                    Sygnał lambda: 1.440
                    Średnia dawka wtrysku: 26.69 mg/stroke
                    temp. zasysanego powietrza: 16.5 °C
                    Temperatura paliwa: 29.3 °C

5213 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej 
          P0088 00 [096] - za wysokie
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 227328 km
                    Data: 2017.01.31
                    Czas: 18:05:13

                    Prędkość obrotowa silnika: 1355.50 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 31.4 %
                    Prędkość pojazdu: 21 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 54 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 12 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.080 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 1355.5 /min
                    Prędkość pojazdu: 21.43 km/h
                    Średnia dawka wtrysku: 10.95 mg/stroke
                    Temperatura paliwa: 29.7 °C
                    Wysokie ciśnienia paliwa: wartość rzeczywista: 841700 hPa
                    Regulacja ciśnienia na szynie: status-Bit 0: 00000101 
                    Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bit 0: 00111000 

5231 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej 
          P0087 00 [096] - za niskie
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 227272 km
                    Data: 2017.01.29
                    Czas: 17:22:59

                    Prędkość obrotowa silnika: 713.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 58.0 %
                    Prędkość pojazdu: 21 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 76 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 10 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.240 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 39
                    Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 713.0 /min
                    Prędkość pojazdu: 22.81 km/h
                    PCV p Set: 760600 hPa
                    Temperatura paliwa: 23.4 °C
                    Wysokie ciśnienia paliwa: wartość rzeczywista: 100500 hPa
                    Regulacja ciśnienia na szynie: status-Bit 0: 00001111 
                    Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bit 0: 00111000 
 

 

Ktoś ma jakieś pomysły co może być winowajcą?

Zawór regulacji ciśnienia na szynie, może na pompie a może inne pomysły?

 

 

Edytowane przez arturek986
Opublikowano

W bardzo podobnym temacie o tym samym silniku na innym forum winowajcą był zawór na pompie wys. ciśnienia. Niestety niedostępny jako oddzielna część (podobno) jako nowy.  Używka pompa i podmiana zaworu zalatwiła sprawę. 

Opublikowano

A mnie zastanawiają warunki wystąpienia błędu:

Prędkość obrotowa silnika: 652.00 /min
 - Unormowana wartość obciążenia: 74.9 %
 - Prędkość pojazdu: 51 km/h

PSJ? 

Opublikowano

Dlaczego zastanawiają Cię warunki?

Chodzi o to że taka małą prędkość obrotowa silnika przy takiej prędkości pojazdu, czy chodzi Ci o unormowaną wartość obciążenia? Jak wogóle rozumieć tą unormowaną wartość obciążenia? Co to jest?

 

Opublikowano

Szczególnie o prędkość obrotowa silnika w stosunku do prędkości samochodu - 6 bieg miałeś zapięty przy tej prędkości (51 km/h)?

Opublikowano

Nie, samochód był na luzie zgasł albo przy zmianie biegów albo przy dojeżdzaniu do świateł

Opublikowano
W dniu 1.02.2017 o 09:49, arturek986 napisał:

Poniżej wrzucam błędy jakie w tym czasie pojawiły się:

5231 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej 
          P0087 00 [096] - za niskie

Artur - rozwiązałeś problem? 

Opublikowano

Tak.  U mnie winny za błędy był zawór regulacji ciśnienia na pompie CR.  Koszt nowego zaworu okolo 230 zl

Opublikowano
W dniu Sunday, October 22, 2017 o 11:06, arturek986 napisał:

Tak.  U mnie winny za błędy był zawór regulacji ciśnienia na pompie CR.  Koszt nowego zaworu okolo 230 zl

Czyli jednak zawór można kupić osobno? Bo kilka razy czytałem że występuje tylko w komplecie z pompą. Może masz jakiś nr tego zaworu z pompy cr? Wg Etki też chyba jest razem z pompą.

Opublikowano
13 godzin temu, grzesq_19 napisał:

Czyli jednak zawór można kupić osobno? Bo kilka razy czytałem że występuje tylko w komplecie z pompą. Może masz jakiś nr tego zaworu z pompy cr? Wg Etki też chyba jest razem z pompą.

Tak można go kupić osobno.

Bosch nr części 0 928 400 768

Opublikowano
13 minut temu, arturek986 napisał:

Tak można go kupić osobno.

Bosch nr części 0 928 400 768

Dzięki, pozdrawiam.

Opublikowano

Witam

Mam podobny problem do tego w tym temacie a mianowicie: (Audi A6 CAHA)

Podczas jazdy w korku zgasło auto, ale odpaliłem i zrobiłem ok 50km bez problemu. Potem znów zgasło i zaczęła migać kontrolka świec żarowych i tym razem nie chciał odpalić, cały czas kręcił rozrusznik i nic, po którejś probie odpalał na chwilke i gasł. Po dodaniu gazu jakoś odpalił ale kontrolka migała od świec i pomarańczowa od silnika. Auto nie ma mocy, po dodaniu gazu maksymalne obroty silnika to ok 2500. Podłączyliśmy pod komputer i wykazało sporo błędów, po ich skasowaniu pojawił się jeden. Proszę Was o pomoc w diagnostyce usterki.

11 - iloœæ znalezionych b³êdów. Oto one:
 
4699 - Ograniczenie dzia³ania z powodu odebranej nieprawid³owej wartoœci 
          U1113 00 [032] - -
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
5205 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej 
          P0087 00 [096] - za niskie
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
             Ramka zamro¿ona:
                    Stan b³êdu: 00000001
                    Priorytet b³êdu: 2
                    Czêstoœæ b³êdu: 2
                    Przebieg: 285131 km
                    Data: 2020.10.20
                    Czas: 15:22:24
 
                    Prêdkoœæ obrotowa silnika: 966.50 /min
                    Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 55.3 %
                    Prêdkoœæ pojazdu: 15 km/h
                    Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 71 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 31 °C
                    Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar
                    Napiêcie zacisku 30: 13.920 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 966.5 /min
                    Prêdkoœæ pojazdu: 16.43 km/h
                    Wartoœæ rzeczywista masy powietrza: 371.6 mg/stroke
                    Sygna³ lambda: 30.000
                    Œrednia dawka wtrysku: 13.44 mg/stroke
                    temp. zasysanego powietrza: 31.2 °C
                    Temperatura paliwa: 29.9 °C
 
5211 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej 
          P0087 00 [096] - za niskie
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
             Ramka zamro¿ona:
                    Stan b³êdu: 00000001
                    Priorytet b³êdu: 2
                    Czêstoœæ b³êdu: 1
                    Przebieg: 285130 km
                    Data: 2020.10.20
                    Czas: 14:24:36
 
                    Prêdkoœæ obrotowa silnika: 1360.00 /min
                    Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 95.3 %
                    Prêdkoœæ pojazdu: 21 km/h
                    Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 77 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 21 °C
                    Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar
                    Napiêcie zacisku 30: 14.380 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 1360.0 /min
                    Prêdkoœæ pojazdu: 20.63 km/h
                    Œrednia dawka wtrysku: 36.37 mg/stroke
                    Temperatura paliwa: 30.0 °C
                    Wysokie ciœnienia paliwa: wartoœæ rzeczywista: 140900 hPa
                    Regulacja ciœnienia na szynie: status-Bits 0-7: 5
                    Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 56
 
5212 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej 
          P0087 00 [101] - za niskie
          Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
             Ramka zamro¿ona:
                    Stan b³êdu: 00000001
                    Priorytet b³êdu: 2
                    Czêstoœæ b³êdu: 1
                    Przebieg: 285130 km
                    Data: 2020.10.20
                    Czas: 14:24:37
 
                    Prêdkoœæ obrotowa silnika: 1470.50 /min
                    Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 99.6 %
                    Prêdkoœæ pojazdu: 22 km/h
                    Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 77 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 22 °C
                    Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar
                    Napiêcie zacisku 30: 14.400 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 56
                    Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 1470.5 /min
                    Prêdkoœæ pojazdu: 22.68 km/h
                    Œrednia dawka wtrysku: 24.72 mg/stroke
                    Temperatura paliwa: 30.0 °C
                    Wysokie ciœnienia paliwa: wartoœæ rzeczywista: 132200 hPa
                    Regulacja ciœnienia na szynie: status-Bits 0-7: 5
                    Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 56
 
5215 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej 
          P0087 00 [101] - za niskie
          Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
             Ramka zamro¿ona:
                    Stan b³êdu: 00000001
                    Priorytet b³êdu: 2
                    Czêstoœæ b³êdu: 1
                    Przebieg: 285133 km
                    Data: 2020.10.20
                    Czas: 15:29:46
 
                    Prêdkoœæ obrotowa silnika: 1015.50 /min
                    Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 100.0 %
                    Prêdkoœæ pojazdu: 10 km/h
                    Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 71 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 28 °C
                    Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar
                    Napiêcie zacisku 30: 14.300 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 76
                    Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 1015.5 /min
                    Prêdkoœæ pojazdu: 10.14 km/h
                    Œrednia dawka wtrysku: 32.83 mg/stroke
                    Temperatura paliwa: 32.4 °C
                    Wysokie ciœnienia paliwa: wartoœæ rzeczywista: 98900 hPa
                    Regulacja ciœnienia na szynie: status-Bits 0-7: 5
                    Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 56
 
5227 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej 
          P0087 00 [096] - za niskie
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
             Ramka zamro¿ona:
                    Stan b³êdu: 00000001
                    Priorytet b³êdu: 2
                    Czêstoœæ b³êdu: 1
                    Przebieg: 285133 km
                    Data: 2020.10.20
                    Czas: 15:30:15
 
                    Prêdkoœæ obrotowa silnika: 721.50 /min
                    Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 100.0 %
                    Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 72 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C
                    Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar
                    Napiêcie zacisku 30: 11.900 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 721.5 /min
                    Prêdkoœæ pojazdu: 0.00 km/h
                    PCV p Set: 932100 hPa
                    Temperatura paliwa: 34.1 °C
                    Wysokie ciœnienia paliwa: wartoœæ rzeczywista: 112700 hPa
                    Regulacja ciœnienia na szynie: status-Bits 0-7: 4
                    Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 56
 
5231 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej 
          P0087 00 [109] - za niskie
          Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
             Ramka zamro¿ona:
                    Stan b³êdu: 00000001
                    Priorytet b³êdu: 2
                    Czêstoœæ b³êdu: 15
                    Przebieg: 285131 km
                    Data: 2020.10.20
                    Czas: 14:41:11
 
                    Prêdkoœæ obrotowa silnika: 604.00 /min
                    Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 98.8 %
                    Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 75 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 33 °C
                    Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar
                    Napiêcie zacisku 30: 11.440 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 1658.0 /min
                    Prêdkoœæ pojazdu: 25.75 km/h
                    PCV p Set: 1.3608e+006 hPa
                    Temperatura paliwa: 30.1 °C
                    Wysokie ciœnienia paliwa: wartoœæ rzeczywista: 123500 hPa
                    Regulacja ciœnienia na szynie: status-Bits 0-7: 4
                    Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 56
 
4881 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) 
          P1440 00 [032] - przerwa
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
4984 - Œwieca ¿arowa cylindra 1 (Q10) 
          P0671 00 [096] - usterka elektryczna w obwodzie
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
5175 - Regulacja ciœnienia paliwa 
          P1065 00 [096] - ró¿nica regulacji
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
4892 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) 
          P0403 00 [096] - usterka
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
 
Kody gotowoœci: 0 1 0 0 0 
 
Po skasowaniu tych wyżej wyskoczył ten jeden:
Znaleziono 1 b³¹d:
 
5231 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej 
          P0087 00 [101] - za niskie
          Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
             Ramka zamro¿ona:
                    Stan b³êdu: 00000001
                    Priorytet b³êdu: 2
                    Czêstoœæ b³êdu: 1
                    Przebieg: 285133 km
                    Data: 2020.10.20
                    Czas: 17:13:08
 
                    Prêdkoœæ obrotowa silnika: 597.50 /min
                    Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 100.0 %
                    Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 50 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 28 °C
                    Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar
                    Napiêcie zacisku 30: 11.480 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 80
                    Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 597.5 /min
                    Prêdkoœæ pojazdu: 0.00 km/h
                    PCV p Set: 784300 hPa
                    Temperatura paliwa: 51.6 °C
                    Wysokie ciœnienia paliwa: wartoœæ rzeczywista: 97100 hPa
                    Regulacja ciœnienia na szynie: status-Bits 0-7: 4
                    Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 56
 
 
Kody gotowoœci: 0 0 0 0 1

 

 

Opublikowano
5 godzin temu, TomTom44 napisał:

Witam

Mam podobny problem do tego w tym temacie a mianowicie: (Audi A6 CAHA)

Podczas jazdy w korku zgasło auto, ale odpaliłem i zrobiłem ok 50km bez problemu. Potem znów zgasło i zaczęła migać kontrolka świec żarowych i tym razem nie chciał odpalić, cały czas kręcił rozrusznik i nic, po którejś probie odpalał na chwilke i gasł. Po dodaniu gazu jakoś odpalił ale kontrolka migała od świec i pomarańczowa od silnika. Auto nie ma mocy, po dodaniu gazu maksymalne obroty silnika to ok 2500. Podłączyliśmy pod komputer i wykazało sporo błędów, po ich skasowaniu pojawił się jeden. Proszę Was o pomoc w diagnostyce usterki.

11 - iloœæ znalezionych b³êdów. Oto one:
 
4699 - Ograniczenie dzia³ania z powodu odebranej nieprawid³owej wartoœci 
          U1113 00 [032] - -
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
5205 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej 
          P0087 00 [096] - za niskie
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
             Ramka zamro¿ona:
                    Stan b³êdu: 00000001
                    Priorytet b³êdu: 2
                    Czêstoœæ b³êdu: 2
                    Przebieg: 285131 km
                    Data: 2020.10.20
                    Czas: 15:22:24
 
                    Prêdkoœæ obrotowa silnika: 966.50 /min
                    Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 55.3 %
                    Prêdkoœæ pojazdu: 15 km/h
                    Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 71 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 31 °C
                    Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar
                    Napiêcie zacisku 30: 13.920 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 966.5 /min
                    Prêdkoœæ pojazdu: 16.43 km/h
                    Wartoœæ rzeczywista masy powietrza: 371.6 mg/stroke
                    Sygna³ lambda: 30.000
                    Œrednia dawka wtrysku: 13.44 mg/stroke
                    temp. zasysanego powietrza: 31.2 °C
                    Temperatura paliwa: 29.9 °C
 
5211 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej 
          P0087 00 [096] - za niskie
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
             Ramka zamro¿ona:
                    Stan b³êdu: 00000001
                    Priorytet b³êdu: 2
                    Czêstoœæ b³êdu: 1
                    Przebieg: 285130 km
                    Data: 2020.10.20
                    Czas: 14:24:36
 
                    Prêdkoœæ obrotowa silnika: 1360.00 /min
                    Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 95.3 %
                    Prêdkoœæ pojazdu: 21 km/h
                    Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 77 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 21 °C
                    Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar
                    Napiêcie zacisku 30: 14.380 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 1360.0 /min
                    Prêdkoœæ pojazdu: 20.63 km/h
                    Œrednia dawka wtrysku: 36.37 mg/stroke
                    Temperatura paliwa: 30.0 °C
                    Wysokie ciœnienia paliwa: wartoœæ rzeczywista: 140900 hPa
                    Regulacja ciœnienia na szynie: status-Bits 0-7: 5
                    Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 56
 
5212 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej 
          P0087 00 [101] - za niskie
          Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
             Ramka zamro¿ona:
                    Stan b³êdu: 00000001
                    Priorytet b³êdu: 2
                    Czêstoœæ b³êdu: 1
                    Przebieg: 285130 km
                    Data: 2020.10.20
                    Czas: 14:24:37
 
                    Prêdkoœæ obrotowa silnika: 1470.50 /min
                    Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 99.6 %
                    Prêdkoœæ pojazdu: 22 km/h
                    Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 77 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 22 °C
                    Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar
                    Napiêcie zacisku 30: 14.400 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 56
                    Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 1470.5 /min
                    Prêdkoœæ pojazdu: 22.68 km/h
                    Œrednia dawka wtrysku: 24.72 mg/stroke
                    Temperatura paliwa: 30.0 °C
                    Wysokie ciœnienia paliwa: wartoœæ rzeczywista: 132200 hPa
                    Regulacja ciœnienia na szynie: status-Bits 0-7: 5
                    Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 56
 
5215 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej 
          P0087 00 [101] - za niskie
          Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
             Ramka zamro¿ona:
                    Stan b³êdu: 00000001
                    Priorytet b³êdu: 2
                    Czêstoœæ b³êdu: 1
                    Przebieg: 285133 km
                    Data: 2020.10.20
                    Czas: 15:29:46
 
                    Prêdkoœæ obrotowa silnika: 1015.50 /min
                    Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 100.0 %
                    Prêdkoœæ pojazdu: 10 km/h
                    Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 71 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 28 °C
                    Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar
                    Napiêcie zacisku 30: 14.300 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 76
                    Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 1015.5 /min
                    Prêdkoœæ pojazdu: 10.14 km/h
                    Œrednia dawka wtrysku: 32.83 mg/stroke
                    Temperatura paliwa: 32.4 °C
                    Wysokie ciœnienia paliwa: wartoœæ rzeczywista: 98900 hPa
                    Regulacja ciœnienia na szynie: status-Bits 0-7: 5
                    Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 56
 
5227 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej 
          P0087 00 [096] - za niskie
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
             Ramka zamro¿ona:
                    Stan b³êdu: 00000001
                    Priorytet b³êdu: 2
                    Czêstoœæ b³êdu: 1
                    Przebieg: 285133 km
                    Data: 2020.10.20
                    Czas: 15:30:15
 
                    Prêdkoœæ obrotowa silnika: 721.50 /min
                    Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 100.0 %
                    Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 72 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C
                    Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar
                    Napiêcie zacisku 30: 11.900 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 721.5 /min
                    Prêdkoœæ pojazdu: 0.00 km/h
                    PCV p Set: 932100 hPa
                    Temperatura paliwa: 34.1 °C
                    Wysokie ciœnienia paliwa: wartoœæ rzeczywista: 112700 hPa
                    Regulacja ciœnienia na szynie: status-Bits 0-7: 4
                    Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 56
 
5231 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej 
          P0087 00 [109] - za niskie
          Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
             Ramka zamro¿ona:
                    Stan b³êdu: 00000001
                    Priorytet b³êdu: 2
                    Czêstoœæ b³êdu: 15
                    Przebieg: 285131 km
                    Data: 2020.10.20
                    Czas: 14:41:11
 
                    Prêdkoœæ obrotowa silnika: 604.00 /min
                    Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 98.8 %
                    Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 75 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 33 °C
                    Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar
                    Napiêcie zacisku 30: 11.440 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 1658.0 /min
                    Prêdkoœæ pojazdu: 25.75 km/h
                    PCV p Set: 1.3608e+006 hPa
                    Temperatura paliwa: 30.1 °C
                    Wysokie ciœnienia paliwa: wartoœæ rzeczywista: 123500 hPa
                    Regulacja ciœnienia na szynie: status-Bits 0-7: 4
                    Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 56
 
4881 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) 
          P1440 00 [032] - przerwa
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
4984 - Œwieca ¿arowa cylindra 1 (Q10) 
          P0671 00 [096] - usterka elektryczna w obwodzie
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
5175 - Regulacja ciœnienia paliwa 
          P1065 00 [096] - ró¿nica regulacji
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
4892 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) 
          P0403 00 [096] - usterka
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
 
Kody gotowoœci: 0 1 0 0 0 
 
Po skasowaniu tych wyżej wyskoczył ten jeden:
Znaleziono 1 b³¹d:
 
5231 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej 
          P0087 00 [101] - za niskie
          Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
             Ramka zamro¿ona:
                    Stan b³êdu: 00000001
                    Priorytet b³êdu: 2
                    Czêstoœæ b³êdu: 1
                    Przebieg: 285133 km
                    Data: 2020.10.20
                    Czas: 17:13:08
 
                    Prêdkoœæ obrotowa silnika: 597.50 /min
                    Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 100.0 %
                    Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 50 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 28 °C
                    Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar
                    Napiêcie zacisku 30: 11.480 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 80
                    Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 597.5 /min
                    Prêdkoœæ pojazdu: 0.00 km/h
                    PCV p Set: 784300 hPa
                    Temperatura paliwa: 51.6 °C
                    Wysokie ciœnienia paliwa: wartoœæ rzeczywista: 97100 hPa
                    Regulacja ciœnienia na szynie: status-Bits 0-7: 4
                    Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 56
 
 
Kody gotowoœci: 0 0 0 0 1

 

 

Wykręć zawór na pompie CR i sprawdź czy nie masz opiłków.

Opublikowano (edytowane)

 P0087 00 [101] - za niskie

 

dokładnie to miałem niedawno....opiłki... zabolało,sprawdź  jak czarek76 napisał , i oby to nie była zatarta pompa

Edytowane przez dirty.73
Opublikowano

Dzięki za rady, sprawdzę ten zawór na pompie CR i zobaczymy. Ogólnie chciałem kupić sam zawór 0928400706 ale uznałem że bez sensu skoro nie wiadomo czy to pomoże. A jak pompa to kupować używke czy regenerowaną? Bo nówki "trochę" kosztują.

1. Czy pompe da rade wymienić samemu czy trzeba to jakoś kalibrować, ustawiać?

2. Czy trzeba czyścic bak i cały układ paliwowy?

Opublikowano (edytowane)

jeśli to zatarta pompa,to robisz tak-wtryski do sprawdzenia,może da się je uratować,ale wątpie,trzeba kupić regenerowane-około 350-400/szt,pompa CR-na allegro nowa1500,pompa progowa-nowa około 600,regulator ciśnienia-500,czujnik ciśnienia-150,pompa w zbiorniku coś koło 500,zbiornik lepiej drugi,przewody gumowe,paliwowe lepiej wymienić,opiłki się wbijają w nie,przy ściąganiu przodu przyda się rozrząd wymienić.....ja zamknąłem się w ok 7000

Edytowane przez dirty.73
Opublikowano

Nie było widać opiłków w zaworze ale że miałem i tak już części do rozrządu i miał być wymieniony to profilaktycznie pompa CR pojechała na dokładne sprawdzenie. Okazało się że winna awarii była inna pompa- elektryczna.

Opublikowano (edytowane)

Witam u mnie tez dzis wyskoczył błąd 5231 skasowałem ale znow sie pojawił? dodam ze auto pali normalnie nie gaśnie. Ktoś wie gdzie szukać przyczyny? Silnik 2.0 Tdi CAGA Pozdrawiam 

Edytowane przez jarasss11
Opublikowano
W dniu 4.02.2021 o 14:48, jarasss11 napisał:

Witam u mnie tez dzis wyskoczył błąd 5231 skasowałem ale znow sie pojawił? dodam ze auto pali normalnie nie gaśnie. Ktoś wie gdzie szukać przyczyny? Silnik 2.0 Tdi CAGA Pozdrawiam 

Witaj

Ogarnąłeś już temat? Jak tak to podziel się wiedzą, może to komuś w przyszłości pomoże

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...