Krzysiek Krzysztof Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Opublikowano 16 Lutego 2017 Dobra rada , przemyślę
artur100g Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 3 godziny temu, Falcone napisał: Lepiej by było jakbyś powiedział gazownikowi jaki chcesz zestaw i on sam by to kupił. Mniej zachodu dla Ciebie i żeby potem nie było, że w razie problemów z instalacją gazownik powie że jakieś trefne podzespoły przywiozłes i się wypnie na Ciebie. Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka Prędzej będzie tak,że nie będziesz miał gwarancji na części,tylko na montaż.
Falcone Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 Tak czy siak, kupowanie samemu części to rozwiązanie nieopłacalne według mnie.
Krzysiek Krzysztof Opublikowano 18 Marca 2017 Autor Opublikowano 18 Marca 2017 (edytowane) Witam . Przytrafiła mi się awaria w drugim moim Audi A4B5 . Mam zamontowany gaz BRC i po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu przestały świecić diody poziomu gazu i dioda która świeci na czerwono lub zielono Benzyna / Gaz świeci pół/pół lekko na czerwono i lekko na zielono nie wiem czy do domu jechałem na gazie czy benzynie :-) bo silnik był jeszcze gorący w miarę jak odpalałem więc podejrzewam że jechał na gazie ale co będzie jak wystygnie bez benzyny na samym gazie nie odpalę a jeżeli przełaczy się na benzynę i nie ruszy gaz to jestem udupiony bo po południu muszę do DE w poniedziałek na rano do roboty . Proszę o pomoc PILNE !!! w załączniku fotka mojego przełącznika Zawartość dodana 2 minutes later Dnia 16.02.2017 o 11:26, Falcone napisał: Tak czy siak, kupowanie samemu części to rozwiązanie nieopłacalne według mnie. Przeczytałem wszystkie uwagi i stwierdziłem że macie rację zostawiłem to gazownikowi tylko ustaliliśmy razem co zamontuje . Dzięki wszystkim za rady i pozdrawiam Zawartość dodana 3 minutes later Dnia 16.02.2017 o 07:00, Falcone napisał: Lepiej by było jakbyś powiedział gazownikowi jaki chcesz zestaw i on sam by to kupił. Mniej zachodu dla Ciebie i żeby potem nie było, że w razie problemów z instalacją gazownik powie że jakieś trefne podzespoły przywiozłes i się wypnie na Ciebie. Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka Tak właśnie zrobiłem , dzięki Edytowane 18 Marca 2017 przez Krzysiek Krzysztof
Krzysiek Krzysztof Opublikowano 19 Marca 2017 Autor Opublikowano 19 Marca 2017 Awaria gazu naprawiona , przewody od bezpiecznika zwarcie robiły , już ogarnąłem . Pozdrawiam
Magik123 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Rogowski bierze 3500 i to normalna cena, przy dobrych gratach i ogarniętym montażyście ze strojeniem AFR to koszt 2800-3500 jest normalny. Te za 2400 to ani nie będzie estetycznie ani dokładnie ani dobrze o strojeniu z sondą już nie wspominam, chyba że ktoś wchodzi na rynek i chce klientów nałapać. Przechodziłem już to w 2 autach, w Volvo sam musiałem sobie przerobić tak aby to było dobrze, jedyne montaż sterownika był ok bo był we wnętrzu. Silver to lipa i nie nadaje się on do turbo z dwóch powodów, pierwszy to taki że pompuje sie przy CutOfie do ponad 4 barów, a drugi to że potrafi mieć spadki z 1.2 na 0,8 bara Przy 160KM miał spadki, a przy 200 już nie chciał współpracować. Miałem, przerabiałem go później pod 200KM bo musiałem jakoś jeździć, to po przeróbce poza tym że sie pompował spadki miał mniejsze ale wahania ciśnienia zimny-ciepły potrafił mieć o 0,4 bara. To że potrafi puścić bąka w układ chłodzenia już nie wspominam bo jeden puści, drugi nie, ale ogólnie to tez ich wada. Później wleciał czerwony ACek, i ten juz był ok. Bierzcie Golda GT, Romano, AC 250, choć ten ostatni to tez loteria, ale daje radę. Lub Twina ale dla 200-240KM to trochę już armata na mrówkę.
Krzysiek Krzysztof Opublikowano 17 Lipca 2017 Autor Opublikowano 17 Lipca 2017 Witam :-) Gaz w autku założony . Wsadziłem - Barakudy 130 / sterownik - J42 AC STAG 4 QBOX PLUS Elektronika Q-BOX / 650/270 - 72 L Bormech / R86 Reduktor KME Gold GT 340KM z zaworem gazowym OMB / zestaw przewodów do instalacji na przewodach Faro i semperit . Instalacja super jestem w pełni zadowolony
Mariot Opublikowano 28 Października 2017 Opublikowano 28 Października 2017 To nie jest gold GT tylko zwykły gold... apropo montażu wtryskiwaczy.... ktoś wywiercił otwor w kolektorze i przymocował listwe wtryskiwaczy do niego??
Krzysiek Krzysztof Opublikowano 28 Października 2017 Autor Opublikowano 28 Października 2017 10 godzin temu, Mariot napisał: To nie jest gold GT tylko zwykły gold... apropo montażu wtryskiwaczy.... ktoś wywiercił otwor w kolektorze i przymocował listwe wtryskiwaczy do niego?? Właśnie odnośnie tych wtryskiwaczy czym skutkować może wywiercenie otworu w kolektorze i przykrecenie listwy bo na razie nie jezdziłem jeszcze za dużo tylko warsztat dom bo nadal przerabiam to i owo
Banan Opublikowano 28 Października 2017 Opublikowano 28 Października 2017 (edytowane) powinno być szczelnie Edytowane 28 Października 2017 przez Banan
Krzysiek Krzysztof Opublikowano 31 Października 2017 Autor Opublikowano 31 Października 2017 W dniu 28.10.2017 o 23:37, Banan napisał: powinno być szczelnie nie na klej ale bedzie przed wyjazdem wspawana szpilka i na nakretkę przykręcone tak że raczej nie powinno być problemów ? Pozdrawiam
Makale Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 (edytowane) Ale nie rozumiem po co gazownik uszkodził kolektor ssący w tym miejscu ? Zresztą można tak umiejscowić wtryskiwacze, że będą one nie widoczne. Uważam, że miejsce na reduktor też średnie ze względów estetycznych. U siebie mam widoczny jedynie filtr gazu i listwę wtryskową, ale nie chciałem zachodu z chowaniem wtrysków, ale nie widać u mnie żadnych innych elementów instalacji gazowe. Nawet wiązka jest sprytnie poprowadzona.\ Zastanawia mnie też jeżeli wiercił tam dziurę to co zrobił z opiłkami, które wpadły do kolektora Edytowane 1 Listopada 2017 przez Makale
Banan Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Może był ściągany , dla mnie montaż w tym miejscu też lekko kontrowersyjny [emoji6] Natomiast sam reduktor jest w chyba w najlepszym miejscu w 1.8t - zaraz obok są węże wodne
Krzysiek Krzysztof Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Opublikowano 4 Listopada 2017 W dniu 1.11.2017 o 15:36, Banan napisał: Może był ściągany , dla mnie montaż w tym miejscu też lekko kontrowersyjny Natomiast sam reduktor jest w chyba w najlepszym miejscu w 1.8t - zaraz obok są węże wodne MOIM ZDANIEM REDUKTOR JEST FAKTYCZNIE W NAJLEPSZYM MIEJSCU w jakim można było zamontować a kolektor to także sie zastanawiałem dlaczego wiercił , może dlatego ze wspomniałem o tym że planuje troche przeróbek i kolektor będe wymieniał na inny ?
tomekp94 Opublikowano 5 Listopada 2017 Opublikowano 5 Listopada 2017 z tym kolektorem to bym kazał nowy mu kupic jak ten zniszczył. Co do golda to będzie się pompował na 3,5 bar, przy puszczaniu gazu z pełnego boosta może samochód gasnąć no chyba że jakoś ogarniente w programie jest że sobie poradzi. Słabo to zamontowane i pewnie też tak wyregulowane podejrzyj korekty na 33 i 32 na vagu to będzie wiadomo co jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się