Skocz do zawartości
IGNOROWANY

jake prawidlowe doladowie afn 1,9


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siemka

jakie powinno byc prawidlowe doladowanie turbinyw serii i jakie mniej wiecej po chipie, u mnie po chipie jak przycisne od niskich obrotow na wyzszym biegu potrafi dobic do konca skali czyli 2bary [ swiezo zalozny zegar boost] i czasam wpada w tryb awaryjnyjakgo pociagne od dolu na wyzszym biegu to wiadomo ze awaryjny alec myslicie o tym cisnieniu doladowani mam zalozone te kosci co lataly po forum na 140km i iles tam NM

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

siema, no jak się robi logi dynamiczne serii to wymaga gdzieś 1940mbar czyli doładowanie będzie ok 0.9bar na serii a ile powinno być po chipie to sam jestem ciekaw?

Opublikowano

kupilem taki  zegar http://allegro.pl/wskaznik-zegar-cisnienia-doladowania-boost-smoke-i6427417567.html?snapshot=MjAxNy0wMi0wNVQxODowNToyNS43MTFaO2J1eWVyOzVmN2RhMDZjNmQ2ODQyNjk3N2UxN2IwYjhlNGMyNTk2YzQ0MWU5ZGUxZGNhMGY1ZGI2NmQ2Nzg4NmNkNDNjOGI%3D

i jak przycisne to ten zegar zamyka i teraz nie wiem czy to jest to wlasiwe cisnienieczy mam odejmwac te cisnieni atmosferyczne np pokazuje  2 bary to- 1 wiec wlasciwe 1 bar doladowania

 

Opublikowano

Kolego jesli bya mial odejmowac jeden bar to na wolnych obrotach powinienes miec 1.

Szkoda ze zrobiles to druciarstwo czyli kosci od kogos do swojego auta co nikt nie wie co na nich jest i jeszcze nie koniecznie masz sprawne auto. Bo nie powinno ci turbo wg przeladowywac. Na ori turbo zdaje sie 1.1 mniej wiecej sie ustawia ale sa fachowcy co nie zmieniaja wcale lub zadaja jakies kosmiczne. Zrob logi

Opublikowano

z ciekawosci wsadze orginale kosci i zobacze jakie wtedy bedzie pokazywac boost,  a na tym druciarstwie fajnie sie jezdzi juz ponad 2 lata tylko trzeba pamietac zeby nie deptac na wysokim biegu od dolu, ogolnie wsadzilem to zanim cos ogare ale jest plan na brd, 216, ic,  i wtedy moge robc pogramu tunera 

Zawartość dodana 49 minutes later

wsadziilem te kosci co wczesniej byly i wskkaznik pokaazal do 1,7b  doladowania

Opublikowano

jeżeli zamyka Ci wskaźnik to  albo przeładowuje turbosprężarka, ale mapsensor powinien ogarnąć się w czasie i wrzucić w tryb awaryjny, albo wskaźnik kłamie. Podłącz go pod pompke (np do pompowania kół) i sprawdź czy wartości na pompce pokrywają się ze wskazaniami licznika. 

A najlepiej zrób logi i zobaczysz jakie faktycznie masz doładowanie

 

Opublikowano

tryb awaryjny wrzuca na podkreconych kosciach aa na orginalnych na ktorychh dmuch 1,7 chyba nie wrzuca trybu

Opublikowano

tak czy siak sprawdź ile pompuje turbo, bo 1,7 bara to dla turbawki brd i większych ciśnienie,  więc tylko kwestia czasu kiedy wirnik w Twojej odleci 

Opublikowano

Dokladnie,zaraz bedzie temat o tym co za turbo wstawic bo stare padlo...

Nie wiem nie znam sie ale wydaje mi sie ze wskaznik doladowania podaje rzeczywiste wartosci i nie trzeba nic odejmowac..

Opublikowano

ten wskaźnik doładowania niczym nie różni się od manometru który jest np w pompce do pompowania kół. Nic nie odejmujesz. ciśnienie wskazywane powinno być faktycznym

Opublikowano

a jest cos co steruje doladowaniem, bo raz laduuje do 1,5 i jest ok a raz do 2b przewaznie na 3biegu, czy to juz jest zadane w kompie

Opublikowano
4 godziny temu, Piteros1 napisał:

a jest cos co steruje doladowaniem, bo raz laduuje do 1,5 i jest ok a raz do 2b przewaznie na 3biegu, czy to juz jest zadane w kompie

jak zlogujesz  dynamicznie grupe 011, będziesz widział jakie jest zadane przez mape ciśnienie.  

Zawór N75 reguluje podciśnienie na na gruszcze, przez co kieerwonice turbosprężarki są otwierane lub zamykane przez  co reguluje jej ciśnienie. Duża szansa że właśnie one są zapieczone przez co sztanga gruszki nie pracuje plynnie i co odbija się na Twoje przeładowania. 

Ale to logi logi i jeszcze raz logi :)

Opublikowano (edytowane)

seryjne doładowanie AFN-a  to ok 0,95(1948) bar,po programie 1,2(2193) bar-więcej nie powinno się ustawiać dla bezpieczeństwa,turbiny.

Edytowane przez Helga
Opublikowano

wiec robilem traske do belgi o po trasie w jedna strone ok 1000km zauwazylem ze trubo przestalo przeladowywac i po sprawdzenie faktycznie juz przestalo przeladowywac i wpadac w tryb awaryjny. Teraz cisnienie po depnieciu skacze chwilowo na ok 1,2 i spada po chwili na 1 bar. Co tam moglo sie przepalic/przedmuchac zebym wiedzial na przyszlosc za co sie brac...

Opublikowano
wiec robilem traske do belgi o po trasie w jedna strone ok 1000km zauwazylem ze trubo przestalo przeladowywac i po sprawdzenie faktycznie juz przestalo przeladowywac i wpadac w tryb awaryjny. Teraz cisnienie po depnieciu skacze chwilowo na ok 1,2 i spada po chwili na 1 bar. Co tam moglo sie przepalic/przedmuchac zebym wiedzial na przyszlosc za co sie brac...


Problem wroci szybciej niz myslisz
Opublikowano

wiec czym to jest spowodowane ?

Opublikowano

Pewnie zacinającą się geomertią w turbo

Opublikowano

ale turbo bylo czyszczone latem... to co zostaje tylko czyszczenie turbo co 2 miesiace ??

Opublikowano

Jak bedziesz jezdzil jak dziadek a do tego wystarczy lejace wtryski i masz zawalone zaluzje.

Od czasu do czasu pogon dziada i powinno byc ok.

Opublikowano

tak off to ogolnie jak przeladowywalo to chyba lepiej ciagla :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...