gooralos 0 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 [br]Dopisany: 05 Styczeń 2010, 16:38_________________________________________________wg mnie normalna cena za polerke felg to 250-400zl za komplet w miare prostego wzoru to jak to w końcu jest? wcześniej piszesz ze 80zł / kmpl, a teraz co innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak_zg 0 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 ej czytajcie dokladnie ... napisalem za ile mi kolega robil polerki a robil tanio potem napisalem jaka jest wg mnie normalna cena za polerke jakies pytania jeszcze ? :doh1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 ja za 4 szt MAM 19 cali płaciłem 240 PLN w Krakowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak_zg 0 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 ciekawe ile by chcieli za wypolerowanie bbs rs w calosci ( nie sam rant ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester 3 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Somes nie idź na łatwiznę, zakasaj rękawy i do roboty Jak skansol nie zadziała do papier ścierny i do roboty, ale wydaje mi się, że powinien wszystko rozpuścić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 zmobilizowałem się i ja... tylko jeszcze bez autosolu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Somes nie idź na łatwiznę, zakasaj rękawy i do roboty Jak skansol nie zadziała do papier ścierny i do roboty, ale wydaje mi się, że powinien wszystko rozpuścić. jadę z tym ostro jestem na drugiej feldze [br]Dopisany: 13 Styczeń 2010, 17:28_________________________________________________Czester może być? jeszcze autosol i będzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cor72z 0 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Dobrze jest jakimi papierami robiłeś ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus 1 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 jak przepolerujesz autosolem to będzie fajnie czym to polerowałeś jakaś pasta na koniec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 jak przepolerujesz autosolem to będzie fajnie czym to polerowałeś jakaś pasta na koniec? na końcu automaxem przejechałem bo na autosol na razie czekam na przesyłkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Dobrze jest jakimi papierami robiłeś ??? granulacje 60 -> 80 -> 100 -> 120 -> 150 jadę maszynką do polerki 180 -> 240 -> 320 -> 400 -> 600 -> 800 -> 1000 -> 1500 -> 2000 już ręcznie pastą najpierw ręcznie przy okazji wyłapując cały syf a potem maszynką i filcem jeszcze oczekuję na autosol bo na razie tylko automaxem przejechane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester 3 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Somes nie idź na łatwiznę, zakasaj rękawy i do roboty Jak skansol nie zadziała do papier ścierny i do roboty, ale wydaje mi się, że powinien wszystko rozpuścić. jadę z tym ostro jestem na drugiej feldze [br]Dopisany: 13 Styczeń 2010, 17:28_________________________________________________Czester może być? jeszcze autosol i będzie git No ewentualnie moze byc :gwizdanie: efekt masz podobny do mojego, tylko ze ja nie używałem tylu granulacji papieru i maszyne użyłem na sam koniec, a tak to ręcznie jechałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cor72z 0 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 60 -80 jak dla mnie za mocne papiery ja zaczynałem od 120;) ale jak dokładnie zatrzesz rysy to będzie ok:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 60 -80 jak dla mnie za mocne papiery ja zaczynałem od 120;) ale jak dokładnie zatrzesz rysy to będzie ok:) spróbuję od tej zacząć przy 3ciej feldze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Audi A4 0 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 panowie, tutaj polerujecie te ramiona, a jeśli chce sobie wypolerować tylko same ranty (bo takie mam felgi właśnie z rantami) to jak się sprawa przedstawia?? tylko wodny papier ścierny i na koniec pasta polerska? czy jakoś inaczej? dodam, że felgę chcę zabezpieczyć jakimślakierem bezbarwnym. wiem że efekt już będzie inny, ale coś za cos... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooralos 0 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 panowie, tutaj polerujecie te ramiona, a jeśli chce sobie wypolerować tylko same ranty (bo takie mam felgi właśnie z rantami) to jak się sprawa przedstawia?? tylko wodny papier ścierny i na koniec pasta polerska? czy jakoś inaczej? dodam, że felgę chcę zabezpieczyć jakimślakierem bezbarwnym. wiem że efekt już będzie inny, ale coś za cos... klar odpadnie po 2 tygodniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 panowie, tutaj polerujecie te ramiona, a jeśli chce sobie wypolerować tylko same ranty (bo takie mam felgi właśnie z rantami) to jak się sprawa przedstawia?? tylko wodny papier ścierny i na koniec pasta polerska? czy jakoś inaczej? dodam, że felgę chcę zabezpieczyć jakimślakierem bezbarwnym. wiem że efekt już będzie inny, ale coś za cos... klar odpadnie po 2 tygodniach dokładnie... po wypolerowaniu szybko odpadnie... jeżeli pojedziesz dobrze z granulacjami to nic się temu nie będzie działo tymczasem ja ze swoimi powoli dobijam do końca... mam nadzieję że do jutra skończę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Audi A4 0 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Czyli niczym innym nie da się rantów zabezpieczyć??A czym sa felgi lakierowane fabrycznie? Wiecie może? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Czyli niczym innym nie da się rantów zabezpieczyć??A czym sa felgi lakierowane fabrycznie? Wiecie może? nie chodzi o to czym są robione tylko o to że fabrycznie lakier siedzi w tych mikro rowkach które się szlifuje by uzyskać lustro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiekkbc 0 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Adres: Balicka 244, 30-198 Kraków Telefon: (12) 636-64-94 Jadę do tego kolesia w czwartek to dam znać ile powie za moje koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się