Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wiecznie zakurzony RS4 B8 Ibis White Rock Black


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kabel dotarł :D podmienię te chińskie cienizny (jak przestanie wiać)

g9.jpg

Opublikowano

...a od południa dziś zaczęło wiać...

p1.jpg

teraz już rozumiecie po co mi ten pokrowiec...

Opublikowano

oż kurdę. Teraz już rozumiem Twoje zdanie, że my nie wiemy co to jest kurz.. :) heh

Opublikowano

Minuta ciszy dla filtrów powietrza :shock3:

Opublikowano

Pewnie masz porządnie zabezpieczoną powłoke lakierniczą,inaczej taki piasek zniszczył by Ci porządnie lakier

Opublikowano

I wez tu teraz wycieraczki odpal ... :kox:

Opublikowano

O cie uj... Jaki kurz, tam już się piaskownica powoli robi :bag:  A co z bramą ? 

Mimo wszytko, pięknie napompowane jest ta buda :kox:

Opublikowano
11 godzin temu, komoornik napisał:

Minuta ciszy dla filtrów powietrza

wbrew pozorom nie wyglądają źle jak się je raz na miesiąc "przetrzepie". A jak myślicie, ilu właścicieli samochodów w Dubaju w ogóle wie jak się maskę otwiera i kto w ogóle tam zagląda pomiędzy corocznymi wizytami w serwisie? ? ? W przyszłym tygodniu dotrą filtry K&N to zrobię kilka fot tego co tam w środku jest ;)

Opublikowano
20 godzin temu, doman96b6 napisał:

Pewnie masz porządnie zabezpieczoną powłoke lakierniczą,inaczej taki piasek zniszczył by Ci porządnie lakier

Lakier jest w tragicznym stanie (na standardy polskiego detailingu). W następnym miesiącu (jak finanse pozwolą) będzie odświeżanie powłoki i ceramika...

Opublikowano

może ktoś ze "stałych czytelników" pomoże z tymi dwoma problemami:

bo mój VCDS już w drodze...  :banan:

Opublikowano (edytowane)
Dnia 20.03.2017 o 16:28, was002 napisał:

...a od południa dziś zaczęło wiać...

p1.jpg

teraz już rozumiecie po co mi ten pokrowiec...

Grubo, w każdej szczelinie piasek. Nie wytrzymałbym :zyzol:

Edytowane przez uszol
Opublikowano
Dnia 3/22/2017 o 17:36, uszol napisał:

Grubo, w każdej szczelinie piasek. Nie wytrzymałbym

a jaka satysfakcja z czyszczenia tego! :D

Wczoraj jeszcze (w końcu) te wielkie kable podłączyłem. Efekt audio żaden, ale +10 do satysfakcji właściciele (plus nowa sprawność zaliczona, bo nigdy z TAKIMI kablami wcześniej doczynienia nie miałem).

k1.jpg

Instalacja jest GRUBO przewymiarowana do tych 450W... razem z okablowaniem pod 200 amperów ;-)

k2.jpg

k3.jpg

Teraz mnie kusi żeby drugi taki wzmacniacz podłączyć...

Opublikowano

dzisiaj w domu był ruch jak przed świętami Bożego Narodzenia - trzech kurierów z gadżetami! Najpierw zadzwonił gościu z DHLa z paczką (coś popierniczyli z trackingiem, bo nie spodziewałem się VCDSa do przyszłego tygodnia, a tu niespodzianka!). Później jeszcze dwa razy ARAMEX podjechał i podrzucił - najpierw filtry (K&N), a później jeszcze OBDELEVEN.

No i zacząłem się bawić...

v2.jpg

OBDEleven działa. Tak sobie... tzn. pozwala zrobić pełną diagnostykę i adaptację. Nie wiem w jaki sposób wejść w opcje kodowania, ale wydaje mi się, że celowo utrudniają, żeby móc te ficzery po prostu sprzedawać. Do samochodu udostępniają tzw. aplikacje (płatne), które kosztują ileśtam kredytów. "Kredyty" kupuje się za $$$, a później można aktywować funkcje, robić bajery w stylu aktywacja ACC, zniżania lusterka wstecznego, "zielonego" menu, lamp ledowych (golf) czy wyłączanie brzęczyka od pasów... generalnie to, co (jeśli wiesz co i jak), zrobisz robiąc długie kodowanie. Ale dla laika bomba! Mam dość doposażone wersje, więc na nic mi to się nie przyda. Mojego problemu z "gongiem" po przekroczeniu 120km/h nie rozwiązał... Do szybkiej diagnozy czy robienia logów - super sprawa. O wiele fajniejsze od ELM327 z jakąś prostą apką! Przy okazji posprzątałem gazyliony błędów o rozpiętej instalacji audio i błędy brakującego subwoofera...

v1.jpg

Za to VCDS to już inna bajka... jest już późno i rano muszę wcześnie do roboty zasuwać (niedziela...), nie mniej udało mi się szybko przeczesać ustawienia instrumentów (17) i mój problem z ostrzeżeniem o prędkości 120km/h rozwiązałem w 15 minut! W obydwu samochodach! Jestem super zadowolony, bo to jednak strasznie umili jazdę po tutejszych autostradach, gdzie limit wynosi 140... Jutro pogrzebię trochę więcej i może uda mi się czegoś nowego nauczyć. Oczywiście podzielę się wrażeniami.

Podpowiecie jak to zielone menu włączyć w 3G HDD? :P

No i te filtry trzeba w końcu założyć...

Opublikowano (edytowane)

Filtry wymienione. Obydwa, bo mam dwa... takie dwie małe pstynki.

f3.jpg

Ale mam mieszane uczucia - oryginalne filtry mają dodatkową warstwę ochronną (przeciw kurzowi? cholera wie - nigdy nie widziałem czegoś takiego, wygląda jak filtr "zrób-to-sam"). Patrząc po numerach:

f2.jpg

8T0 133 843 A to najnormalniejszy filtr do RS5tki (i mojego rzadkiego rodzynka). I z fabryki z tym futerkiem wychodzi. K&N tego nie ma:

f1.jpg

Do tego jeszcze trochę porannej zabawy z VCDSem:

v9.jpg

Race oczywiście włączyć można, tylko nic nie daje... od razu wraca do ostatnio wybranego trybu. Gdzieś wyczytałem, że można to zrobić, tylko potrzeba dodatkowo zakodować (i doposażyć) ściągacz pasów. Pozostawię to jako ciekawostkę...

Działa za to tryb Efficiency, gdzie odpowiedź na pedał gazu jest po prostu dramatyczna... jakbym ciągnął przyczepę kempingową.

v7.jpg

v8.jpg

No i na koniec:   >> dodałem spis "modów" w pierwszym poście, żeby śledzić wszystkie zmiany w jednym miejscu <<.

 

Edytowane przez was002
Opublikowano

Widocznie ten filter zabezpieczają dodatkowo przed dostaniem się  piachu do silnika .

Opublikowano

U siebie też miałem jakby doklejoną tą "wykładzinę" do fabrycznego filtra. Wczoraj wymieniałem na Pipercross :)

Co do porównania Audi vs. golf MK7.
Mam takie porównanie, co prawda nie w tak topowych wersjach. Lubie swoje Audi za wygląd w środku i na zewnątrz, dynamikę i poczucie poruszania się czymś bardziej wyjątkowym jak 90% aut na drodze ale...
W rodzinie mam Golfa MK7 (silnik 1,4 TSI 122km) i do codziennego przemieszczania się to auto jest po prostu genialne ! Lekkość jazdy tym autem jest powalająca. Precyzja i lekkość pracy układu kierowniczego niesamowita (czego nie mogę powiedzieć o układzie kierowniczym w moim A5). Hamulce są świetne mimo małego rozmiaru (tu również Audi ustępuje). Dynamika w mieście również zadowalająca bo silnik zestrojony jest tak, że ciągnie od samego dołu.
Oczywiście na dłuższej trasie brakuje mocy i komfortu ale prostota jazdy tym autkiem na zasadzie sprawnego przemieszczania to na prawdę bajka.
No i faktycznie obsługa tempomatu i ogólnie sterowanie z kierownicy komputerem jest duużo lepiej zrobione jak w Audi gdzie trzeba kombinować manetkami.
Natomiast ekran dotykowy to rzecz strasznie wkurzająca na dziurawej drodze (ciężko trafić palcem w to co się chce) Nie ma to jak MMI ;)

Opublikowano
Godzinę temu, Kopter napisał:

U siebie też miałem jakby doklejoną tą "wykładzinę" do fabrycznego filtra. Wczoraj wymieniałem na Pipercross

jakie wrażenia? bo K&N jakby głośniejszy ;)

Godzinę temu, Kopter napisał:

W rodzinie mam Golfa MK7 (silnik 1,4 TSI 122km) i do codziennego przemieszczania się to auto jest po prostu genialne !

100%! Ciekaw jestem co do zaoferowania ma A3/S3 i czy jeździ się tym tak samo fajnie jak Golfem ;)

Opublikowano

Przejechałem raptem 50km od wymiany ale szczerze mówiąc nie zauważyłem znacznej zmiany w dźwięku ani osiągach natomiast z pewnością silnikowi lepiej się oddycha ;)

Opublikowano

Jeździłem s3 limousine oraz golfem mk7 gti i powiem Ci tak.. Wrażenia sa bardzo podobne z tym ze w audi masz kufer z tylu + lepszy audi design. Czujesz sie tak "ciasno" zwarcie gotowy na szybkie manewry po mieście.. W audi jednak tej ciasnoty tak sie nie odczuwa jak w golfie co kolejna rzecz przemawia dla naszej ukochanej marki, natomiast jesli ktos szuka typowo dupowoza do miasta to gti mk7 w zupełności wystarczy! :)  

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...