Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wiecznie zakurzony RS4 B8 Ibis White Rock Black


was002

Rekomendowane odpowiedzi

A nie myślałeś o wydechu z Polski?? https://www.facebook.com/MGmotorsportpl/ 

Wielu moich znajomych w grubych furach ma właśnie wydechy z MG. Nawet na forum są osoby, które wyrzuciły Millteka na korzyść MG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, was002 napisał:

ok, ale nie każdy ma dostęp do rurek z tytanu... ;) (akrapovic jest cały z tytanu wykonany, nie ze stali), a wysokiej jakości kwasówka też się cenią... I nie chcę tu bronić metek, ale każdy z tych hi-endowych wydechód to takie małe dzieło sztuki ;) 

Nie mniej jest fajna dyskusja o wydechach na rs246. Podsumowując - performance i opcje: Milltek, wygląd i brzmienie - Akrapovic (pod koniec pada pytanie - kto wyda tyle kasy za zmianę brzmienia w samochodzie i kwestionowalnie "brzydkie" końcówki?). 

właśnie dzisiaj w moim KTM tytanowy wydech łączyłem kolano z końcówką, łączy się to sprężyną i w wydechu za 3K odpadło ucho na które się sprężynę zakłada :facepalm: co za shitt...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też bym poszedł raczej w polskie MG bo światowy poziom. Aka, Milltek czy Armytrix to górną półka ale MG absolutnie nie odstaje. Co do zmian u Ciebie to polecam ceramikę a nie inne tarcze ;) Zdecydowanie większa trwałość niż te standardowe RS. Za 15-20k zrobisz i nie będą to wyrzucone pieniądze :)

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

r2.jpg

:naughty: czy :facepalm:

/// edit //

a tak apropo 4 łap - dziś w pośpiechu zrobiłem rondo w trybie dynamic i wyszło mi coś, czego nie planowałem - idealny drift w lewo, a później piękna kontra do wyjścia w prawo - auto szło jak po przysłowiowym sznurku i chyba nawet zmieściłem się w pasie na 3-pasmowym rondzie (chyba). Audi zachowywało się jak typowy tylny napęd, a nie 4x4. Nie mam dużego doświadczenia z operowaniem quattro, bo tutaj kurde raczej nigdy nie pada i drogi proste, a jedyne auto 4x4 jakie miałem było wściekłe z symetrycznym napędem (Forda nie liczę, bo chyba nigdy nie miałem okazji skorzystać z tego napędu).

Zrobienie czegoś takiego w Subaru zwykle kończyło się walką i potem na dupsku (raz się skończyło prostowaniem felgi). Subaru się trzyma drogi, ale jak się "zerwie", to lecisz na wszystkie cztery łapy; walka przez duże W, bo gryzie... Audi mnie ślicznie wyprowadziło z ronda, zamiotło, posprzątało, a do tego cały czas płynnie przyspieszało. Poczułem się jak ciągnąć na ręcznym w Passacie 3BG na śniegu :D - pełna kontrola, tor jazdy rysowany od cyrkla, normalnie młodość...

Nie jeździłem do tej pory zbyt długo w trybie "dynamic" bo cholera za twardy, ale czuję że odkryłem w tym potworze drugi samochód!

Edytowane przez was002
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

między comfort a dynamic jest duża różnia. Ja po mieście też głównie comfort mam wł a autostrada i ekspresówka w trybie dynamic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gekonik fajny. Dynamic zmienia całą charakterystykę. U siebie nawet to bardzo odczuwam. Jak chce poszaleć to dynamic i esp na sport. 

A o akrapoviciu raczej sugerowałem ostrożność, ale masz rację - bedzie na to gwarancja.

Edytowane przez Kosmita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w7.jpg

Normalnie "zlota" wczoraj zaliczyłem! Czyli jednak coś się tutaj dzieje. Trochę jak dziadek się poczułem, bo jednak lokalny światek zdominowany Golfami R i clubsportami, to i średnia wieku tak z 10 lat mniej. Ot ktoś na miejscu robił wsady do dłubanego Golfa R, ktoś tam pokazywał jak zbudować S3 żeby nie było widać nic pod maską (dosłownie...), wszyscy dzielili się historiami o tym ile razy im zabierano prawo jazdy albo samochód (za przekroczenie 60+ zabierają w ZEA - w zależności od emiratu gdzie was zatrzymają - na 2, lub więcej tygodni) albo ile karnych punktów zgromadzili w ostatnim roku... Najważniejsze, że poznałem "ludzi", którzy coś tam dłubią. Nie jest źle :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny zlocik :) A co do akrapa to właśnie o tym pisałem..

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super fura, gratuluję :)

Też wiele dobrego o MG słyszałem. Ja póki co DP od nich właśnie montuję, może kiedyś i wydech od nich wezmę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem wszystko i powiem, że fajnie się to wszystko czyta co opisujesz, widać pasję w tym co piszesz i robisz. Sprawia Ci to wielką radość. Tak trzymaj, oczywiście gratki pięknej niuni!!! Powodzenia w dalszych modach!!!

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki panowie :)

kilka więcej fotek z tego zlotu, bo w końcu złapałem 10 minut przy komputerze:

w8.jpg

w4.jpg

w9.jpg

Tak patrząc i porównując do tych golfów i S3 to jednak to moje kombi to straszna koza jest w porównaniu ;)

w11.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pier...jak to fajnie nie codziennie wygląda - zloto-spocik gablot,  a obok araby w tych sukienkach i turbanach :kox:

 

A odnośnie tego ostatniego to faktycznie, trochę koza :wink: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, KoJ@K napisał:

Ja pier...jak to fajnie nie codziennie wygląda - zloto-spocik gablot,  a obok araby w tych sukienkach i turbanach :kox:

ci goście trochę z kontekstu urwani, zwykle nie zobaczysz ich w miejscach takich jak to. Normalni goście jak Ty i ja przyjeżdżają na takie spoty, lokalesi raczej nie (chyba że tak jak w tym przypadku - przyjechali zrobić program, ale głównie w swoim towarzystwie się "obracali").

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

statyw i zwykła małpka w auto ;) podejrzyj EXIFa - wszystkie parametry są zapisane w zdjęciach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, was002 napisał:

statyw i zwykła małpka w auto ;) podejrzyj EXIFa - wszystkie parametry są zapisane w zdjęciach.

Pytam bo fajnie wyglądają. Nie pomyślałem o EXIFie ;)
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...