norman82 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 witam kolegow i mam maly problem musze troszke pokrecic zeby zapalic i to sporo dodam ze prz -20 s jak wczesniej byly troszke cieplej to palil od strzala i teraz pytanie byl wymieniany rozrzad ale nie ustwili mi konta wtrysku wiec moze dlatego tak pali??? mam kompa i probowalem zwiekszy kat wtrysku u mnie bylo 32768 a zwiekszylem do32780ale teraz jak sprawdzic czy jest dobrze ???? jutro zobaczwe jak rano zapali i dam znac
Wihajster Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 zrób logi 00 BS to sie dowiesz.FAQ diagnostyka Vag tam jest wszystko wyjasnione
AFN_VGT Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Dokladnie Najpierw Vag potem pokombinuj jak sie znasz... Raczej stawiam na zły kąt wtrysku...
Młodzik Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 mi też dzisiaj na rano trochę ciężej palił musiałem dwa razy podgrzać świece, a normalnie tak przy -10 palił na dotyk ale ja uważam ze to spowodowane temperaturą -20 to już jest troszkę
spanky Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 witam kolegow i mam maly problem musze troszke pokrecic zeby zapalic i to sporo dodam ze prz -20 s jak wczesniej byly troszke cieplej to palil od strzala i teraz pytanie byl wymieniany rozrzad ale nie ustwili mi konta wtrysku wiec moze dlatego tak pali??? mam kompa i probowalem zwiekszy kat wtrysku u mnie bylo 32768 a zwiekszylem do32780ale teraz jak sprawdzic czy jest dobrze ???? jutro zobaczwe jak rano zapali i dam znac vag'iem duzo nie zdzialasz .. trzeba pompe ruszyc mechanicznie ...
.:campino:. Opublikowano 10 Stycznia 2009 Opublikowano 10 Stycznia 2009 dokładnie jak pisze kolega Spanky, Vagiem możesz tylko sprawdzić kat wtrysku ale ustawia się go ręcznie przekręcając pompę.
zujek Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 wie ktoś jak połączyć i czy da sie rade się interfejsem Polskiego VAG z VAGCOMem
tk74 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 witam kolegow i mam maly problem musze troszke pokrecic zeby zapalic i to sporo dodam ze prz -20 s jak wczesniej byly troszke cieplej to palil od strzala i teraz pytanie byl wymieniany rozrzad ale nie ustwili mi konta wtrysku wiec moze dlatego tak pali??? mam kompa i probowalem zwiekszy kat wtrysku u mnie bylo 32768 a zwiekszylem do32780ale teraz jak sprawdzic czy jest dobrze ???? jutro zobaczwe jak rano zapali i dam znac Vagiem sie nie ustawia statycznego kąta,musisz to zrobic ręcznie,jakim programem operujesz?Jak masz którąś z 3-cich wersji to tam masz w grupie 0 w bs opcję- tdi timing,ona bardzo ładnie pomoże Ci ustawić kąt padania wtrysku,ruszając pompą musisz zgrać linie na wykresie po miedzy granicznymi liniami.
lesand Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Tu masz opis jak ustawić kąt wtrysku: http://www.a4-klub.pl/smf/wszystkie_r4_tdi_oprocz_pd_ustawienie_kata_wtrysku-t10913.0.html
zujek Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 chodzi mi o połączenie interfejsu polskiego vaga z vagiem . W polskim vagu odczytało mi kąt 134 a w ustawieniach pierwotnych 164. Byłem u mechanika odczytał 2.5 ,niemiał vaga, coś innego. Chciałbym się dowiedzieć czy morzna się połączyć interejsem pl.vag z vagcomem. pozdrozdrawiam
krencik Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 A sprawdziłeś świece??? Ja tez kombinowałem i filozofowałem, a okazało się, że działała mi tylko JEDNA świeca żarowa. Kupiłem nowe marki "Iskra" po 23 zł za sztukę i pali miodzio. Pzdr
ALBINEK Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Taż stawiałbym na świece w poprzedniej miałem podobny problem i były to świece u mnie dwie nie grzały ciężko palił a jak zapalił to chwille pracował nierówno.Po wymianie świeczek jak ręką odjął.Jak byś wymieniał świeczki to kpl.
Musashi Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 swiece latwo sprawdzic omomierzem. opornosc sprawnej swiecy to 1om. w czasie pomiaru zaplon wylaczony. mierzymy pomiedzy konektorem swiecy a masa.
rookie Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Tak jest, sprawdź świece, ja miałem 4 spalone. Rano mielił i palił na 3 gary.
DAWIDBORI Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 ja mam 2 spalone chyba i tez przy -12 ciezko pali:D
zujek Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 pierwsze co pomyślałem , że to świece ale świece wszystkie ok prąd dochodzi[br]Dopisany: 23 Styczeń 2009, 18:43_________________________________________________przepraszam albo nikt niewie , albo otwieram nowe posty . [br]Dopisany: 25 Styczeń 2009, 00:56_________________________________________________świece nowe i dalej ciężko pali, zasilanie też jest
Adamv Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 to moze byc wszystko. ja mialem spalone wszystkie swiece, przestawiony zaplon i walniety czujnik temp. paliwa. teraz, czy jest 0, czy - 20 pali jednakowo, slychac "cyk" przekaznika i pali od kopa
_Solar_ Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 Pozostaje Ci tylko chyba ustawienie kąta wtrysku
norman82 Opublikowano 1 Lutego 2009 Autor Opublikowano 1 Lutego 2009 byla spalona jedna swieca juz wymienione i jest ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się