Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Wyciek płynu po wymianie czujnika temperatury cieczy chłodzacej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem dlaczego po wymianie poci sie czujnik temperatury cieczy;/ W samochodzie od wrzesnia 4 razy wymienialem plyn chlodniczy.

1) Po Kupnie, profilaktycznie

2) Przy Wymianie termostatu

3) Przy Wymianie termostatu bo zle siadla uszczelka i duzo ubylo plynu.

4) Wypadl mi czujnik na autostradzie.

Dramat:) No ale nie o tym pisze.

Wczesniej zamontowalem czujnik tak ze nalozylem na niego uszczelke i wcisknolem go do srodka i zalozylem na to zapinke od gory, czujnik wypadl i doszedlem do wniosku ze zapinka ma byc zalozona od dolu, po zalozeniu wyglada na to ze dobrze sie trzyma. Niestety teraz jak i wczsniej czujnik sie poci;/ i Ubylo mi z 2mm plynu na zbiorniczku;/

Mam juz dosyc tematu plynu chlodniczego:) Nie wiem dlaczego tak sie dzieje, moj nowy nabytek jakis pechowy:) dziwne rzeczy sie dzieja;/

Opublikowano

Masz coś nie tak z oringiem lub wogóle go nie masz. Jak oring jest dobry to działa jak sprężyna czujnik wchodzi z lekkim oporem i trzeba lekko go docicisnąc by wsunąć zwleczkę i nie ma ona prawa wypaść.

Opublikowano

mi tez ciekło z oringu i założyłem 2 naraz i po kłopocie :gwizdanie:

Opublikowano

kurde? chyba tez zaloze 2 naraz i silikonem posmaruje?

No ale, zeby to zrobic musze wyjac czujnik, a co za tym idzie musze spuszczac plyn??? A do tego potrzebuje kanal;/ ???

Opublikowano

jaki kanał.Od góry dojdziesz.Wyjmij czujnik załóż 2 oring bez silikonu,\.Płynu nie trzeba spuszczac.Najlepiej robic to we dwóch.Jeden wyjmuje czujnik drugi wkłada palec zeby nie ciekło albo stary czujnik jak masz włóż zeby nie ciekło.

Opublikowano

duzo plynu mi ucieknie???? gdybym nie blokowal odplywu??

Opublikowano

duzo plynu mi ucieknie???? gdybym nie blokowal odplywu??

dużo. lepiej zakorkować :cool1:

Opublikowano

w sumie to moze bym mogl podlozyc pod to cos...zeby sie spokojnie zlalo i zrobic to na spokojnie raz a dobrze.

tylko nie wiem czy mniej plynu ucieknie na rozgrzanym silniku czy na zimnym... i ile okolo tego bedzie...

Opublikowano

proponuję dodatkową uszczelkę zamontować

Opublikowano

A o-ring był nowy czy stary?

Opublikowano

Jeszcze napisz jaki miałeś ten czujnik czy ORI itp. i czy go kupowałeś razem z oringiem?

Ja ostatnio wymieniałem u sobie i miałem kupione 3 różne komplety: ORI, i jeszcze 2 jakieś nie firmówki. Jak przymierzalem uszczelki od nich to się okazało, że każda ma inną średnicę. Różnica była minimalna, ale naciągając uszczelkę na czujnik dało się ją wyczuć

Opublikowano

czujnik z ASO, oring z ASO... nie byl w komplecie, osobna czesc, osobny numer...

ta zapinka ma byc od dołu czy od gory???

warto smarowac jakims silikonem??

Opublikowano

czujnik z ASO, oring z ASO... nie byl w komplecie, osobna czesc, osobny numer...

ta zapinka ma byc od dołu czy od gory???

warto smarowac jakims silikonem??

z dołu i bez silikonu :wink4:

Opublikowano

dzieki za pomoc:) gumke zakladam na czujnik w takim charakterystcznym miejscu, potem zakladam nastepna gumne zaraz po niej???

bo chyba tak zrobie...eh...

i sprobuje upuscicic plynu do jakiegos pojemniczka...tylko pasowalo by mi wiedziec ile go zleci...

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie a gdzie znajduje się ten czujnik bo u mnie jest on zupełnie uwalony ( sprawdzone Vagiem ) i wskazuwka lezy ciagle na 60 stopniach, mogę prosić o jakieś zdjęcie aha i jaki polecacie czujnik bo jak kiedyś pytałem się "fachowca" to zapytał się jaki jest mi potrzebny bo jest kilka

Opublikowano

Panowie a gdzie znajduje się ten czujnik bo u mnie jest on zupełnie uwalony ( sprawdzone Vagiem ) i wskazuwka lezy ciagle na 60 stopniach, mogę prosić o jakieś zdjęcie aha i jaki polecacie czujnik bo jak kiedyś pytałem się "fachowca" to zapytał się jaki jest mi potrzebny bo jest kilka

moze bys poszukal na forum troche? :szukaj:

http://www.a4-klub.pl/smf/ajm_awx_avf_avb_lokalizacja_czujnikow_oraz_elementow_wykonawczych-t45015.0.html

Opublikowano

Dzięki jakoś umknał mi ten temat :gwizdanie: :)

Opublikowano

mnie się wydaje ze kolega źle montuje zawleczkę bo ją się nie od góry nie od dołu tylko z lewej strony wciska

Opublikowano

Panowie a gdzie znajduje się ten czujnik bo u mnie jest on zupełnie uwalony ( sprawdzone Vagiem ) i wskazuwka lezy ciagle na 60 stopniach, mogę prosić o jakieś zdjęcie aha i jaki polecacie czujnik bo jak kiedyś pytałem się "fachowca" to zapytał się jaki jest mi potrzebny bo jest kilka

Fakt jest kilka. Musisz sprawdzić ilość pinów i kolor kostki, ale najlepiej sprawdzic w ETKA lub podobnym

Opublikowano

Panowie a gdzie znajduje się ten czujnik bo u mnie jest on zupełnie uwalony ( sprawdzone Vagiem ) i wskazuwka lezy ciagle na 60 stopniach, mogę prosić o jakieś zdjęcie aha i jaki polecacie czujnik bo jak kiedyś pytałem się "fachowca" to zapytał się jaki jest mi potrzebny bo jest kilka

Fakt jest kilka. Musisz sprawdzić ilość pinów i kolor kostki, ale najlepiej sprawdzic w ETKA lub podobnym

jest kilka roznych typow czujnik, w silniku czujnik temperatury plynu jest jeden - podwojny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...