marky2552 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Witajcie Mam problem mianowicie na 1 i 2 biegu jest git na 3 w miarę cos tam poszarpuje przy depnięciu pedału gazu ale na 4 i 5 biegu to masakra przez chwile jest szarpanie przy przyspieszaniu i drga mocno lewarek skrzyni jak odpuszcze gaz to jest git jak depnę do konca gaz tak do 2300 obrotów to szarpie są drgania w okolicach nóg przy normalnej jeździe Sprzęgło wymienione Dwumas nowyPompki regenerowaneTurbo noweEgr czyszczony Oliwa MotulFiltry wszystkie wymienione z paliwa włącznie Dodam że jak odłączę kabel od przepływki to auto nie ma za bardzo mocy ale przynajmniej nie szarpie więc grupa 003 Vag pokazuje na wolnych obrotach komp chce 250 a przepływka generuje 500 co mogę dodatkowo sprawdzić Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
marky2552 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Nie sprawdzałem a ma to związek jakiś z szarpaniem na 4 i 5 biegu ? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
marky2552 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2017 poducha skrzyni wymieniona ale problem nie znikł jakieś inne sugestie ?
szalonyharry Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Mam ten sam problem, poduchy pod silnik wsadzilem ori,odbuj i poducha skrzyni lemforder dalej trzęsie. Przeguby wewnętrzne wymieniłem zero poprawy. A to wszystko się zaczęło po wymianie walka rozrządu bo się wytarł... Wszystko z firmy Ina. Doszły do tego nowe uszczelnienia pd. Przy sprawdzeniu na kompie, pompki były ok. Więc już teraz niewiem, zostaje albo dwumasa albo sprawdzić pd czy niescielo uszczelnienia, normalnie już ręce opadają.
szalonyharry Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Szczerze to niewiem, takie kupiłem z 4 lata temu. Wszystko było ok na wytartym walku, ale jak było wszystko na Wierchu to chciałem zrobić lepiej i przy okazji wymienić uszczelnienia. Teraz na 4,5 biegu przy mocnym dodaniu gazu od 1700-2100 drży całe auto i lewarek od biegów mało co nie wypadnie , a potem cisza, tak samo jest jak się delikatnie dodaje gazu to nie trzęsie. I to nie jest takie uczucie jak by brakowało paliwa i obrotami szarpało. Tylko obroty idą płynnie a w tym przedziale tak trzepie, więc temu wymieniłem przeglyby wewnętrzne.
Kubus9114 Opublikowano 8 Maja 2021 Opublikowano 8 Maja 2021 Pomogło wymiana przegubów wewnętrznych czy dalej drży
szalonyharry Opublikowano 9 Lipca 2021 Opublikowano 9 Lipca 2021 Przeguby wewnętrzne wymieniłem i nic nie pomógł. Zostaje mi chyba sprawdzenie softu albo skrzynia (tylko jak by się supal 4 i 5 bieg czy mechanizm różnicowy to by raczej waliło cały czas)
Langista Opublikowano 9 Lipca 2021 Opublikowano 9 Lipca 2021 Logi były robione, żeby sprawdzić pracę silnika?
szalonyharry Opublikowano 28 Stycznia 2022 Opublikowano 28 Stycznia 2022 Problem rozwiązany, padł pompowtrysk, chociaż na logach było wszystko ok, korekcję w normie, biby niskie. Nic nie wskazywało na jego uszkodzenie, aż w tamtym tygodniu auto zgaslo i tylko na plaku dało się je uruchomić, po wymianie na kaplet używanych autem nie szarpie na 4 5 biegu podczas gwałtownego przyspieszania w owym zakresie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się